Foto | Punten |
1 | 44 |
2 | 2 |
3 | 10 |
4 | 42 |
5 | 28 |
Ik kan ook moeilijk anders, want ik had je beticht van plagiaat, wat niet klopte.... En ik had zelf niet gestemd, wat me al een voordeel gaf....quote:
Haha... Geen probleem hoor. Snap de gedachte maar voelde me niet beschuldigd.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:11 schreef Paddo het volgende:
[..]
Ik kan ook moeilijk anders, want ik had je beticht van plagiaat, wat niet klopte.... En ik had zelf niet gestemd, wat me al een voordeel gaf....
En eerlijk=eerlijk: mijn foto hoorde niet te winnen. Leuke foto van een bij (mijn eerste ervaring met stack, en met een bewegend beest!) maar het thema zes was niet goed uitgewerkt. Ik bewerkte de bij met een plantenspuit, omdat zijn ogen ook een zeshoekige structuur hebben. En dat kijken of die druppel als lens dat kon laten zien. Maar dat beest ging het er gelijk weer afpoetsen! Ik heb nog overwogen om een wesp te nemen, want die heeft lichtere ogen (en ook de zes-structuur), maar dat is nep: de honingraat in kwestie is van een bijenvolk. Ik heb de foto geloof ik op het laatst dat ik nog tijd had gemaakt, en had geen tijd voor een betere. Volgende pardon- deze maand beter.....
Overigens als ik gestemd had, had je alsnog gewonnen. Ik had wel de 10 punten aan de 666 klok gegeven, maar daarmee had jij nog op nummer 1 gestaan. (Ik ben nog even benieuwd... Is dat met photoshop gecopy-paste, of geeft de klok echt 6:66 aan? Ik speel zelf met arduino's, dus ik weet dat het makkelijk kan. Ooit het LCD scherm van de weegschaal van een vriendin "aangepast": er kwam "Niet allemaal tegelijk" in beeld te staan als je erop ging staan....
Tnxquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:11 schreef Paddo het volgende:
[..]
Overigens als ik gestemd had, had je alsnog gewonnen. Ik had wel de 10 punten aan de 666 klok gegeven, maar daarmee had jij nog op nummer 1 gestaan. (Ik ben nog even benieuwd... Is dat met photoshop gecopy-paste, of geeft de klok echt 6:66 aan? Ik speel zelf met arduino's, dus ik weet dat het makkelijk kan. Ooit het LCD scherm van de weegschaal van een vriendin "aangepast": er kwam "Niet allemaal tegelijk" in beeld te staan als je erop ging staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |