quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:19 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dat van die SV dagen is wel een dingetje hoor....denk ook aan je vakantiedagenopbouw.
Ik begrijp het niet? Wat zijn SV uren? En betekent dit dus dat het wel een punt is dat mijn dagen verkeerd zijn ingevoerd?quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:18 schreef Renesite het volgende:
SV uren is in de basis het ding. Want je krijgt (normaliter) vakantieuren naar uren en niet naar dagen.
Ja man, dit gaat helemaal fout.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet? Wat zijn SV uren? En betekent dit dus dat het wel een punt is dat mijn dagen verkeerd zijn ingevoerd?
Je daadwerkelijke uren, daarop bouw je vakantie (in percentage) op. Niet op basis van dágen. Dus de daadwerkelijk gewerkte uren betaal je belasting van, bouw je uren op, krijg je rechten van (zoals WW etc.)quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet? Wat zijn SV uren? En betekent dit dus dat het wel een punt is dat mijn dagen verkeerd zijn ingevoerd?
Waarom vermelden ze die dagen dan? Staat er niet voor niks zou je zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je daadwerkelijke uren, daarop bouw je vakantie (in percentage) op. Niet op basis van dágen. Dus de daadwerkelijk gewerkte uren betaal je belasting van, bouw je uren op, krijg je rechten van (zoals WW etc.)
Durf ik niet te zeggen. Maar in dit geval moet er niet iets verkeerd zijn gegaan. De werkgever bevestigd het. Klaar denk ik?quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:21 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Waarom vermelden ze die dagen dan? Staat er niet voor niks zou je zeggen.
Jij vindt het belangrijk, dus meedogenloos aanpakken die fraudeurs Kluuntje!quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:49 schreef Kluun1985 het volgende:
Is er dan niemand die zeker weet of dit belangrijk is of niet?
Ja maar de werkgever wil het niet aanpassen toch? Klinkt alsof het iets in het voordeel van de werkgever is...quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Maar in dit geval moet er niet iets verkeerd zijn gegaan. De werkgever bevestigd het. Klaar denk ik?
De werkgever zegt dat het een futiliteit is. Wellicht staat kluun standaard op vier dagen en is het een standaard waarde die altijd ingevoerd staat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:20 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja maar de werkgever wil het niet aanpassen toch? Klinkt alsof het iets in het voordeel van de werkgever is...
Werkgever kan zeggen wat tie wil. Als het een futiliteit is, is het toch zo aangepast?quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
De werkgever zegt dat het een futiliteit is. Wellicht staat kluun standaard op vier dagen en is het een standaard waarde die altijd ingevoerd staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |