Dus ik had 24 uur gewerkt, 3 dagen.quote:
Logisch, want maakt niets uit voor jou.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:27 schreef Kluun1985 het volgende:
Maakt dit iets uit? Want ze willen het niet aanpassen naar 3 dagen.
Dus wel! IK ben er gestresst door! Wat als dit gevolgen heeft voor de belastingdienst/uwv/svw/bijstand/vakantieuren etc?quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:28 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Logisch, want maakt niets uit voor jou.
Dat lijkt me wel een beetje overdreven.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:29 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dus wel! IK ben er gestresst door!
Je krijgt neem ik aan geen reiskostenvergoeding?quote:Wat als dit gevolgen heeft voor de belastingdienst/uwv/svw/bijstand/vakantieuren etc?
Jawel, 100% vergoed, maar die moet ik zelf indienen, dat heb ik voor vorige week niet gedaan, want ik ging vorige week telkens niet direct naar huis en werd half door mijn vader gebracht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:31 schreef GewoonEenXylofoon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een beetje overdreven.
[..]
Je krijgt neem ik aan geen reiskostenvergoeding?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:29 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dus wel! IK ben er gestresst door! Wat als dit gevolgen heeft voor de belastingdienst/uwv/svw/bijstand/vakantieuren etc?
Nee, het is wel echt een fout. In hun eigen systeem hadden ze mijn uren namelijk ook fout ingevoerd. 32 ipv 24. In hun eigen systeem wijzigen ze dat niet meer, maar op de loonstrook hebben ze de uren wel goed neergezet. Alleen zijn ze vergeten ook de dagen goed in te vullen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:31 schreef Faux. het volgende:
Waarschijnlijk staat ergens in dat systeem dat een werkdag bij jullie uit x uren bestaat en heb jij dus volgens dat systeem aantal uren / x dagen gewerkt. Dat maakt verder geloof ik niets uit voor wat dan ook.
Werkgever moet gewoon de feitelijke omstandigheden vermelden. Als ze daar een pauper systeem hebben is dat natuurlijk niet het probleem van de TS. Al is dit dan wel zoiets waar je de arbeidsrelatie niet voor wilt verstoren.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:31 schreef Faux. het volgende:
Waarschijnlijk staat ergens in dat systeem dat een werkdag bij jullie x uren bestaat en heb jij dus volgens dat systeem aantal uren / x dagen gewerkt. Dat maakt verder geloof ik niets uit voor wat dan ook.
Ik zie geen verband tussen die twee zaken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:32 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
dat heb ik voor vorige week niet gedaan, want ik ging vorige week telkens niet direct naar huis en werd half door mijn vader gebracht.
Dus geen reiskosten ingediend voor de week waarover ik betaald krijg en waarover de loonstrook gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:35 schreef GewoonEenXylofoon het volgende:
[..]
Ik zie geen verband tussen die twee zaken.
Helpt dit je:quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, het is wel echt een fout. In hun eigen systeem hadden ze mijn uren namelijk ook fout ingevoerd. 32 ipv 24. In hun eigen systeem wijzigen ze dat niet meer, maar op de loonstrook hebben ze de uren wel goed neergezet. Alleen zijn ze vergeten ook de dagen goed in te vullen.
quote:Tot 1 januari 2006 werden de premies voor de sociale verzekeringen berekend op basis van het (variabele) aantal SV-dagen (sociale verzekeringsdagen)****, die van belang waren voor de berekening van maximale premielonen, franchises en uitkeringen van de werknemersverzekeringen (WW, WIA en Anw).
Vanaf 2006 gelden vaste bedragen per loontijdvak, ongeacht het aantal feitelijk gewerkte dagen
quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, het is wel echt een fout. In hun eigen systeem hadden ze mijn uren namelijk ook fout ingevoerd. 32 ipv 24. In hun eigen systeem wijzigen ze dat niet meer, maar op de loonstrook hebben ze de uren wel goed neergezet. Alleen zijn ze vergeten ook de dagen goed in te vullen.
Ah ok, ik dacht dat dit een verklaring zou kunnen zijn maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:34 schreef GewoonEenXylofoon het volgende:
[..]
Werkgever moet gewoon de feitelijke omstandigheden vermelden. Als ze daar een pauper systeem hebben is dat natuurlijk niet het probleem van de TS. Al is dit dan wel zoiets waar je de arbeidsrelatie niet voor wilt verstoren.
Ja, maar hoezo zou je geen reiskosten indienen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:36 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dus geen reiskosten ingediend voor de week waarover ik betaald krijg en waarover de loonstrook gaat.
Nee, wat zou jij doen als je aan het eind van de maand je loonstrook krijgt, waarop 128 uur staat, maar dat je 20 dagen ipv 16 hebt gewerkt?quote:
Dat maakt verder niet uit. Ik wil gewoon weten of het tot problemen kan leiden dat mijn gewerkte dagen fout staan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:36 schreef GewoonEenXylofoon het volgende:
[..]
Ja, maar hoezo zou je geen reiskosten indienen?
Ik doe dan niets. Het salaris klopt toch.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:39 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, wat zou jij doen als je aan het eind van de maand je loonstrook krijgt, waarop 128 uur staat, maar dat je 20 dagen ipv 16 hebt gewerkt?
maar LTV dagen LH en LTV dagen SVW kloppen dan toch niet?quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:41 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik doe dan niets. Het salaris klopt toch.
Het is niet belangrijk, of je 4 dagen 6 uur werkt, of 3 dagen 8 uur, het gaat om de uren die je maakt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:49 schreef Kluun1985 het volgende:
Is er dan niemand die zeker weet of dit belangrijk is of niet?
Ik weet zeker dat het niet belangrijk is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:49 schreef Kluun1985 het volgende:
Mooi kan ik extra reiskochten krijgenquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:39 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, wat zou jij doen als je aan het eind van de maand je loonstrook krijgt, waarop 128 uur staat, maar dat je 20 dagen ipv 16 hebt gewerkt?
Weet je dat wel zeker? Ze vermelden het niet voor niets op je loonstrook lijkt me....quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het niet belangrijk is.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:04 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Ze vermelden het niet voor niets op je loonstrook lijkt me....
Of je haalt je schouders op en gedraagt je niet als een achterlijke millenial.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:15 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht. Het is gekoppeld aan LTV dagen LH en LTV dagen SVW...dus die kloppen dan niet.Dit wordt de belastingdienst achter me aan
Dat van die SV dagen is wel een dingetje hoor....denk ook aan je vakantiedagenopbouw.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:49 schreef Kluun1985 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |