Dank, er staat dat je het niet opnieuw mag invriezen, maar lees ook overal dat je het enkel in de koelkast mag laten ontdooien en niet op kamertemperatuur.. is dus niet zeer duidelijk.. Ik zal het proberen in de koelkast te bewarenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Meestal binnen 3 dagen opmaken dan. Staat vast op de verpakking.
Waarom niet? Ga je er dood aan dan? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:39 schreef Fokker1233 het volgende:
Dank, er staat dat je het niet opnieuw mag invriezen
Vlees en vis (gehakt en panga in de supermarkt bijv word altijd als vers verkocht maar komt uit japan en afrika.. dat is dus niet vers maar bevroren...) Het ligt altijd in vrieshuizen.. helemaal voor grootverbruikers.. Kan tot 6 jaar duren..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:39 schreef Fokker1233 het volgende:
[..]
Dank, er staat dat je het niet opnieuw mag invriezen, maar lees ook overal dat je het enkel in de koelkast mag laten ontdooien en niet op kamertemperatuur.. is dus niet zeer duidelijk.. Ik zal het proberen in de koelkast te bewaren
nieuwe info voor mij. hanteerde altijd de regel: niet opnieuw invriezen als iets eenmaal ontdooit is.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vlees en vis (gehakt en panga in de supermarkt bijv word altijd als vers verkocht maar komt uit japan en afrika.. dat is dus niet vers maar bevroren...) Het ligt altijd in vrieshuizen.. helemaal voor grootverbruikers.. Kan tot 6 jaar duren..
Dan word het ontdooit.. klaargemaakt zoals gewenst.. dan komt het op je pizza en die word weer ingevroren..
Dus opnieuw invriezen kan en mag altijd.. enkel zal de structuur iets veranderen omdat hij ontdooid geweest is.. en een laagje condens als ijs op de pizza zal komen..
Verder gebeurd er niets mee..
De kvw heeft er jaren geleden eens een aflevering over gehad..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:47 schreef manny het volgende:
[..]
nieuwe info voor mij. hanteerde altijd de regel: niet opnieuw invriezen als iets eenmaal ontdooit is.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:59 schreef Chinless het volgende:
Terug brengen naar de jumbo en geld terug vragen. Product voldoet niet aan de kwaliteit.
Van dat geld nieuwe pizza kopen. Het leven is zo simpel af en toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |