abonnement Unibet Coolblue
pi_196599004
quote:
3s.gif Op maandag 7 december 2020 12:45 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ga daar maar niet vanuit. Mensen die zijn afgewezen gaan zich beschermen. Meestal willen ze er niks meer mee te maken hebben.
Jeetje wat negatief weer :P
pi_196599602
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 14:26 schreef Magica het volgende:

[..]

Jeetje wat negatief weer :P
Vader die zijn kind heeft zien vertrekken en pogingen heeft gedaan om te betrokken te blijven(die kennelijk door de moeder zijn afgewezen) die raken meestal verbitterd. Het zal uiteindelijk wel goed komen maar open armen geloof ik niet.
speak only if it improves the silence.
  ESF Reporter maandag 7 december 2020 @ 21:06:35 #203
87554 Cee
Welluk?
pi_196607578
Zo, dikke tranen hier hoor. :'( O+
  maandag 7 december 2020 @ 21:09:24 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196607642
Hier ook een slikmomentje. Die vader zijn emoties. :'(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 december 2020 @ 21:10:25 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196607664
quote:
3s.gif Op maandag 7 december 2020 15:00 schreef TjjWester het volgende:


Vader die zijn kind heeft zien vertrekken en pogingen heeft gedaan om te betrokken te blijven(die kennelijk door de moeder zijn afgewezen) die raken meestal verbitterd. Het zal uiteindelijk wel goed komen maar open armen geloof ik niet.
Hoe fout zat jij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196607683
Heftig dit.... wat mooi voor die man dat kevin hem is gaan zoeken. En wat die moeder van hem geflikt heeft... ongekend.
  maandag 7 december 2020 @ 21:31:32 #207
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_196608179
Kijk hem fier zijn met zijn kleindochter.. die man heeft iets om weer voor te gaan O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_196609081
quote:
13s.gif Op maandag 7 december 2020 21:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe fout zat jij.
Ach mijn fout is in dit geval heel positief ;) ;)
speak only if it improves the silence.
pi_196609433
Inderdaad...natte ogen bij mij voor vader en zoon.
Het licht weer in de ogen van de zoon. Niet te filmen.

En dan 46 jaar worden en horen dat je vader niet je biovader is. 8)7

Wat maken sommige mensen een rotzootje in hun leven. Arme kinderen.
  dinsdag 8 december 2020 @ 11:05:48 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196614920
De ontmoeting tussen vader en zoon in Duitsland was niet bepaald volgens het Corona-protocol, maar wel begrijpelijk. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:04:20 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196618826
Update van Spoorloos:
quote:
We hebben een prachtig bericht van Kevin gekregen dat we met jullie mogen delen.
Hij keek gisteravond met een klein clubje dierbaren naar de uitzending met de zoektocht naar zijn Duitse vader. En hij was onder de indruk: “Ik vond het heel mooi en ik was af en toe best ontroerd. Vooral om opnieuw te zien dat mijn vader zo gelukkig was dat hij iets van mij hoorde. Mijn zoektocht heeft voor mijn vader zo mogelijk nog meer betekend dan voor mezelf.”
Sinds de ontmoeting eind augustus is Kevin al drie keer bij zijn vader geweest: “De bezoekjes verlopen steevast superleuk: we wandelen wat door de stad, gaan uit eten en proberen de verloren tijd in te halen. We praten veel, met mijn Duits gaat het steeds beter.”
Kevin schrok toen hij tijdens de reportage hoorde dat zijn vader jaren geleden op zijn werk een zware val had gemaakt: “Hij vertelde dat hij toen een klus had in de trappenhal van een brandweerkazerne in Zwitserland. Tijdens het lassen schoof de steiger onder hem weg en viel hij 15 meter naar beneden. Hij moest daarna revalideren en sinds die tijd is hij lichamelijk beperkt.” Vader Uwe werkt sindsdien in de zorg: hij haalt bewoners uit bed en helpt hen met aankleden en het ontbijt.”
Kevin: “Hij is ervan overtuigd dat ik het beter had gehad als ik tijdens mijn jeugd bij hem was gebleven: hij had dan door zijn werk misschien niet zelf voor me kunnen zorgen, maar zijn tweelingzus en zijn broer hadden me dan wel opgevangen.”
Het is nog niet zeker of Kevin met de Kerst opnieuw naar Dresden kan, want “het gaat momenteel hard met de corona-besmettingen in de stad, er is een noodalarm afgekondigd.”
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196640116
quote:
3s.gif Op maandag 7 december 2020 15:00 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Vader die zijn kind heeft zien vertrekken en pogingen heeft gedaan om te betrokken te blijven(die kennelijk door de moeder zijn afgewezen) die raken meestal verbitterd. Het zal uiteindelijk wel goed komen maar open armen geloof ik niet.
Net gekeken eindelijk, hij was idd dolblij! :D
pi_196640400
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:18 schreef Magica het volgende:

[..]

Net gekeken eindelijk, hij was idd dolblij! :D
Golfer had me daar al pijnlijk op gewezen :P :P :P
speak only if it improves the silence.
pi_196640407
quote:
3s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:37 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Golfer had me daar al pijnlijk op gewezen :P :P :P
Ja zag het, maar kon het toch niet laten :@
pi_196640419
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:38 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja zag het, maar kon het toch niet laten :@
Maakt niet uit, in dit geval heb ik graag ongelijk.
speak only if it improves the silence.
  maandag 21 december 2020 @ 12:16:05 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196858921
Vanavond:

Lonie komt 36 jaar geleden aan op Schiphol en daar sluiten haar adoptieouders haar in de armen. Ze is dan 4 maanden oud. Ze groeit op in Den Bosch en heeft een prima jeugd. Lonie heeft een 3 jaar oudere broer. Hij is geadopteerd uit Amerika. Bij zijn adoptie heeft zijn biologische moeder laten weten dat ze open staat voor contact. Toen Lonie’s broer een twintiger was is dat contact tot stand gekomen en sindsdien bezoekt hij zijn biologische familie regelmatig. Toen Lonie ongeveer 17 oud was, is de biologische moeder van haar broer in Nederland op bezoek geweest. “Het was voor mij een hele heftige tijd. Ik gunde het mijn broer natuurlijk, maar voor mij was het heel erg confronterend”. Samen met Jetske reist Lonie nu naar Colombia, op zoek naar haar moeder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 december 2020 @ 18:05:00 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196865436
:W
quote:
3s.gif Op maandag 21 december 2020 12:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond:

Lonie komt 36 jaar geleden aan op Schiphol en daar sluiten haar adoptieouders haar in de armen. Ze is dan 4 maanden oud. Ze groeit op in Den Bosch en heeft een prima jeugd. Lonie heeft een 3 jaar oudere broer. Hij is geadopteerd uit Amerika. Bij zijn adoptie heeft zijn biologische moeder laten weten dat ze open staat voor contact. Toen Lonie’s broer een twintiger was is dat contact tot stand gekomen en sindsdien bezoekt hij zijn biologische familie regelmatig. Toen Lonie ongeveer 17 oud was, is de biologische moeder van haar broer in Nederland op bezoek geweest. “Het was voor mij een hele heftige tijd. Ik gunde het mijn broer natuurlijk, maar voor mij was het heel erg confronterend”. Samen met Jetske reist Lonie nu naar Colombia, op zoek naar haar moeder.
Als ik in de Ziggo Go app kijk, dan is vanavond de HH van het verhaal van Robert die zijn Griekse vader zoekt -O-

EDIT Als ik op mijn tv in de tv-gids kijk staat er idd het verhaal van Lonie *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Whiskers2009 op 21-12-2020 20:20:15 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:49:44 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196878688
Ik vond het een rommelige uitzending. Dat eerste item met Lonie duurde vrij kort en daarna had ik het idee dat de aflevering moest worden opgevuld.
Die spermadonor heeft hoogstwaarschijnlijk veel meer kinderen dan de 3 ( waarvan er 2 meededen een de uitzending) die in beeld kwamen.
Het laatste item was gewoon alleen maar een herhaling met als enige toevoeging een facetime telefoongesprek tussen vader en dochter en moeder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196883474
Fijn voor Lonie...alleen wrom ‘mogen’ ij niet weten hoe moeder met veelvoorkomende naam is gevonden precorona?
En die suggestieve empatische jetstske techniek...tralala. o|O
pi_196894675
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 15:48 schreef AnneX het volgende:
En die suggestieve empatische jetstske techniek...tralala. o|O
Ja, liever gewoon een zoektocht, een reis, een achtergrondverhaal.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 4 januari 2021 @ 15:27:38 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197208203
Vanavond weer:

Carmen had een onbezorgde jeugd, totdat haar ouders uit elkaar gingen. In Spoorloos vertelt de Limburgse dat ze sindsdien met veel vragen zit. Waarom liet haar vader zijn tienjarige dochtertje achter om nooit meer iets van zich te laten horen? Ze begrijpt het simpelweg niet, vooral omdat ze zo veel liefdevolle herinneringen aan haar vader heeft. Derk Bolt steekt haar een helpende hand toe in haar zoektocht naar de zo gewenste antwoorden.

Hij begint de speurtocht naar Carmens vader op de Canarische Eilanden. Die is geboren op Tenerife, en zijn dochter vermoedt dat hij is teruggegaan naar zijn geboortegrond. Ze wil graag weten of hij daar nog steeds woont, hoe de rest van zijn leven is verlopen en waarom hij nooit meer contact met haar heeft gezocht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 januari 2021 @ 01:38:29 #222
2651 svann
night-hawk
pi_197218685
Carmen en haar pa zijn niet van de gulle glimlachen.
Daardoor is de eerste indruk dat pa alleen gewenste antwoorden geeft.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 5 januari 2021 @ 11:39:44 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197221839
Zoektocht naar pa had veel simpeler gekund. De man heeft jarenlang in Nederland gewoond en gewerkt, dus recht op AOW/pensioen. Naam en geboortedatum zijn bekend, want in Nederland getrouwd geweest.
Kwestie van uitkeringsinstantie in Nederland en/of Spanje bellen en je hebt zijn adres te pakken.
Maar ja, dan had Derk zijn (corona)reisje naar Tenerife niet kunnen maken. ;)

Verder wel raar dat die man het contact met al zijn kinderen niet meer opgepakt had, terwijl hij beweerde ze allemaal elke dag te missen. Zijn 21-jarige zoon woont nota bene ongeveer om de hoek bij hem op Tenerife.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197222131
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:39 schreef golfer het volgende:
Zoektocht naar pa had veel simpeler gekund. De man heeft jarenlang in Nederland gewoond en gewerkt, dus recht op AOW/pensioen. Naam en geboortedatum zijn bekend, want in Nederland getrouwd geweest.
Kwestie van uitkeringsinstantie in Nederland en/of Spanje bellen en je hebt zijn adres te pakken.
Maar ja, dan had Derk zijn (corona)reisje naar Tenerife niet kunnen maken. ;)

Verder wel raar dat die man het contact met al zijn kinderen niet meer opgepakt had, terwijl hij beweerde ze allemaal elke dag te missen. Zijn 21-jarige zoon woont nota bene ongeveer om de hoek bij hem op Tenerife.
Wie zegt dat hij AOW of pensioen krijgt?? Daarnaast zal de overheid niet happig zijn om gegevens te delen.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 11:58:49 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197222189
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:55 schreef TjjWester het volgende:

Wie zegt dat hij AOW of pensioen krijgt?? Daarnaast zal de overheid niet happig zijn om gegevens te delen.
Hij kreeg sowieso pensioen vanuit Spanje, want op die manier werd zijn adres gevonden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 januari 2021 @ 12:07:07 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197340344
Vanavond:

Een bericht van een DNA-databank leidt ertoe dat Spoorloos een vraag om hulp krijgt. Het verhaal begint in Iran, waar twee meisjes in hetzelfde kindertehuis terechtkomen. Ze weten dan niet dat ze familie van elkaar zijn. Het leven in Iran is zwaar en wanneer ze ouder zijn, hopen beiden - los van elkaar - in Europa een beter bestaan te krijgen.

Zo komt Shahnaz uiteindelijk in Nederland terecht. Haar leven staat op z’n kop wanneer haar dochter uit nieuwsgierigheid een DNA-test doet en een match met een vrouw in Zweden blijkt te hebben. Via de DNA-bank komen de twee met elkaar in contact. Dan blijkt dat de Zweedse vrouw ook een moeder heeft die uit Iran komt. Dat zijn veel toevalligheden. Shahnaz wil graag weten wat hier precies aan de hand is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 januari 2021 @ 21:16:13 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197351766
Blijkbaar gebrek aan echt nieuw materiaal.
Eerst een officiële bevestiging van iets dat dochter Sara al had uitgezocht via een DNA-database. Verder geen echte Spoorloos zoektocht.

Vervolgens een herhaling van vorig jaar met een 'hoe is het nu met...'
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197354702
Onbegrijpelijk verhaal van twee zusjes in hetzelfde weeshuis - er zijn een stuk of 45 - en de een krijgt bezoek van moeder en broer en familie en de ander wordt genegeerd?
Daarin mis ik toch wel wat info. Vanaf welke leeftijd daar?
In een overvol huis raken de meisjes blijkbaar wel ‘bevriend’ zie de foto’s.
En familie wil niks met het verhaal te maken hebben, op televisie.
Of is het ook een deel verdrongen herinneringen.
Affijn, zij zijn niet helemaal vreemd voor elkaar. Bizar toch.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 00:22:41 #229
2651 svann
night-hawk
pi_197354757
Zeker een onbegrijpelijk verhaal.
Ik dacht eerst dat het wel een halfzus zou zijn; dezelfde vader.
Dat denk ik nog steeds eigenlijk, want hoe had dat dan moeten gaan?
De moeder bleef wel trouw de haar bekende dochter bezoeken.
Agressieve vader heeft eerder een baby weggebracht of te vondeling gelegd?
Dit keer extra jammer van die familie-eer en schaamtecultuur.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 12 januari 2021 @ 09:21:02 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197356904
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 00:22 schreef svann het volgende:
Zeker een onbegrijpelijk verhaal.
Ik dacht eerst dat het wel een halfzus zou zijn; dezelfde vader.
Dat denk ik nog steeds eigenlijk, want hoe had dat dan moeten gaan?
De moeder bleef wel trouw de haar bekende dochter bezoeken.
Agressieve vader heeft eerder een baby weggebracht of te vondeling gelegd?
Dit keer extra jammer van die familie-eer en schaamtecultuur.
Schrijnend verhaal ja. Die oudste zus leek ook helemaal verhard door haar historie.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 18 januari 2021 @ 12:45:36 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197484225
Vanavond:

Het is 1947 als een schip van Nederland naar Australië vaart. Aan boord ook de latere ouders van Betty, die Spoorloos heeft ingeschakeld. Tijdens de reis komen de Nederlanders met elkaar in contact. Eenmaal in Australië trouwen de geliefden uiteindelijk. Ze krijgen twee kinderen: Betty en haar broer.

De kinderen groeien op in Australië, maar hebben honderd procent Nederlandse wortels. Al jong verliezen ze hun vader. Marten is pas 41 jaar als hij overlijdt. Sinds kort weet Betty dat ze waarschijnlijk een halfzus heeft. Haar moeder vertelde onlangs dat vader Marten kort voor zijn reis naar Australië een dochter zou hebben verwekt in Nederland. Betty wil daar meer van weten. Ze hoopt dat Derk Bolt en de kijkers kunnen helpen om haar oudere halfzus te vinden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 18 januari 2021 @ 21:09:34 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197494674
Een oproep dus en een terugblik en ' hoe gaat het nou met...'

Hopelijk is volgend seizoen weer een echte Spoorloos met zoektochten en reizen mogelijk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 19 januari 2021 @ 10:07:51 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197500864
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:09 schreef golfer het volgende:
Een oproep dus en een terugblik en ' hoe gaat het nou met...'

Hopelijk is volgend seizoen weer een echte Spoorloos met zoektochten en reizen mogelijk.
Ja, ik denk dat dit het uiterste was wat ze eruit konden halen deze slotaflevering. Een oproepje vanuit een pittoresk Fries dorpje (moeilijke zoektoch trouwens.. hoop dat ze iets van een naam hebben) en ten dele een herhaling van de meest indrukwekkende Spoorloos-aflevering ooit.

Het contrast kon trouwens niet groter: die geadopteerde kinderen die nu stugge Friezen zijn tegenover de flamboyante Brazilianen. Hoop dat ze vaker videocalls met een tolk kunnen doen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 2 mei 2021 @ 20:30:21 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199252911
Vanaf morgen weer!

In de eerste aflevering van de nieuwe Spoorloos-reeks brengt Derk Bolt een bezoek aan Marjet. Via een oproep bij Spoorloos vond Marjet in 2014 haar biologische vader Gerard.

Gerard was als enquêteur met Marjets moeder Riek in contact gekomen en ze belandden één keer in bed. Daarna ging Gerard op reis door Azië en nam hij geen contact meer op. En toen bleek Riek zwanger. Marjet groeide gelukkig op, met een stiefvader.

Een jaar na de eerste ontmoeting met Marjet, overlijdt Gerard. Maar ruim 5 jaar later krijgt Marjet ineens een appje van een vreemde man die beweert haar halfbroer te zijn…. Derk is benieuwd wat daar uit voortgekomen is en zoekt Marjet op.

Spoorloos, maandag 3 mei om 20.35 uur bij KRO-NCRV op NPO 1.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_199266132
@golfer…nou heb je wel de clou verteld van wie het appje kwam. ~O>
Nou klopt de teaser niet meer van de vooraankondiging.
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 20:36:42 #236
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199266325
Wat is hij grijs geworden, of heb ik te lang niet meer gekeken? :P
  maandag 3 mei 2021 @ 21:00:00 #237
282705 Yaku
Oftwel: Dutchnick
pi_199266739
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:36 schreef Momo het volgende:
Wat is hij grijs geworden, of heb ik te lang niet meer gekeken? :P
Hij is inderdaad best oud geworden...
Lag het trouwens aan mij, of merkte ik wat seksuele spanning tussen die twee net? Haha.
pi_199267450
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:00 schreef Yaku het volgende:

[..]

Hij is inderdaad best oud geworden...
Lag het trouwens aan mij, of merkte ik wat seksuele spanning tussen die twee net? Haha.
Mogelijk verft Derk het haar niet meer O-)
En de dochter met het lange blonde haar ging trouwen, zei haar halfbroer.
Tussen neus en lippen, dus ms heb ik het verkeerd begrepen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 mei 2021 @ 22:02:23 #239
862 Arcee
Look closer
pi_199267917
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:36 schreef Momo het volgende:
Wat is hij grijs geworden, of heb ik te lang niet meer gekeken? :P
Corona-uitgroei. :+
pi_199268087
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Slecht nieuws voor Derk Bolt, hij blijkt ziek te zijn. "Ik weet sinds acht jaar dat ik een chronische bloedafwijking heb waar ik liever niet over in detail treed. Die valt met medicijnen vooralsnog goed te onderdrukken. In het gunstigste geval heb ik nog wel even te gaan, maar met wat pech kan het met een jaar of zes, zeven afgelopen zijn. Het gevoel dat ik het eeuwige leven heb is dus verdwenen en daarom stel ik niets meer uit", vertelt hij in gesprek met Margriet.
  maandag 3 mei 2021 @ 22:13:57 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199268105
Best wel een paar jaar ouder ook, hij wordt binnenkort 66.
Toen:

en nu:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 3 mei 2021 @ 22:14:43 #242
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199268114
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:00 schreef Yaku het volgende:

[..]

Hij is inderdaad best oud geworden...
Lag het trouwens aan mij, of merkte ik wat seksuele spanning tussen die twee net? Haha.
Ik vond vooral dat Derk daar erg op hintte.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 3 mei 2021 @ 22:14:53 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199268116
Hopelijk binnenkort weer echte Spoorloos-zoektochten en geen 'hoe is het nu met'-uitzendingen meer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 3 mei 2021 @ 22:16:16 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199268138
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:36 schreef AnneX het volgende:

En de dochter met het lange blonde haar ging trouwen, zei haar halfbroer.
Tussen neus en lippen, dus ms heb ik het verkeerd begrepen.
Dat hoorde ik ook zeggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_199269114
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 22:14 schreef golfer het volgende:
Hopelijk binnenkort weer echte Spoorloos-zoektochten en geen 'hoe is het nu met'-uitzendingen meer.
Soms zie ik clips met minder uitgebreide achtergrond via My heritage.
Mensen gooien hun dna online en vinden via bloedverwanten de ouders terug of halfzussen /broers.
En er is een engels programma, dat gaat nog verder.
Aan de hand van bloedanalyse kan men vaststellen voor hoeveel % iemand uit een bepaalde regio komt. 8)7
  maandag 10 mei 2021 @ 11:39:56 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199355377
Jammer, maar dit seizoen blijft het dus bij terugblik-afleveringen. :{

Derk Bolt en Jetske van den Elsen blijven dit seizoen van Spoorloos in Nederland en bezoeken nu oud-deelnemers.
Vanavond:
Jetske reisde anderhalf jaar geleden met Vivian naar haar geboorteland Liberia. Vivian kwam op haar derde met haar broer en een echtpaar dat ze als haar ouders beschouwde in Ghana terecht en verhuisde op haar negende naar Nederland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_199355427
quote:
15s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:39 schreef golfer het volgende:
Jammer, maar dit seizoen blijft het dus bij terugblik-afleveringen. :{

Derk Bolt en Jetske van den Elsen blijven dit seizoen van Spoorloos in Nederland en bezoeken nu oud-deelnemers.
Vanavond:
Jetske reisde anderhalf jaar geleden met Vivian naar haar geboorteland Liberia. Vivian kwam op haar derde met haar broer en een echtpaar dat ze als haar ouders beschouwde in Ghana terecht en verhuisde op haar negende naar Nederland.
Wat had je dan gedacht?? Derk zit in de risico groep en de grenzen gaan niet meer open voor hem dan voor ons.
speak only if it improves the silence.
  maandag 10 mei 2021 @ 11:56:40 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199355711
quote:
3s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:43 schreef TjjWester het volgende:

Wat had je dan gedacht?? Derk zit in de risico groep en de grenzen gaan niet meer open voor hem dan voor ons.
Er zijn in het verleden zat zoektochten geweest zonder dat Derk of (tegenwoordig) Jetske daar zelf fysiek bij aanwezig waren. Ze hebben in heel veel landen correspondenten die het werk daar voor ze kunnen doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_199355891
Terugblikken is prima wmb. Alleen dat dan ook de bijna hele zoektocht wordt herhaarld vind ik minder. En Jetske helemaal. o|O
Trouwens Jetske ‘zoekt’ niet. Die is mee voor de travel miles.😉 En haar geweldige interview technieken.
“Ik zie dat het je raakt….wat raakt je zo?”

[ Bericht 30% gewijzigd door AnneX op 10-05-2021 12:20:49 ]
pi_199359625
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:06 schreef AnneX het volgende:
Terugblikken is prima wmb. Alleen dat dan ook de bijna hele zoektocht wordt herhaarld vind ik minder. En Jetske helemaal. o|O
Trouwens Jetske ‘zoekt’ niet. Die is mee voor de travel miles.😉 En haar geweldige interview technieken.
“Ik zie dat het je raakt….wat raakt je zo?”
Jij bent zo'n fan van Jetske he O+ _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')