Geloof me, da's hier echt het probleem niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten in NL in dit soort gevallen eens meer naar de Zuidelijke landen kijken.
tranquilo tranquilo. In NL willen we met 30 graden alles net zo snel doen dan wanneer het 15 graden is.
Gewoon paar gaten erin knippen op strategische plekken, dat is lekker luchtig dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Ik heb bedacht dat hardloopshirt toch wel erg synthetisch en stom is dus Rammstein shirtje, maar is dun en hele korte mouwtjes
en de infra is er in NL ook niet op ingesteld, teveel grote ramen, slechte/geen airco, etcquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geloof me, da's hier echt het probleem niet.![]()
Nu is 't gelukkig rustig op het werk, dat helpt nu wel, maar gisteren was ik gewoon fysiek beroerd van de hitte. En dan zit ik voornamelijk stil.
Precies onder de tetten, kan het boobsweat makkelijk weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon paar gaten erin knippen op strategische plekken, dat is lekker luchtig dan.
By far die onderste kiezen IJs.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geloof me, da's hier echt het probleem niet.![]()
Nu is 't gelukkig rustig op het werk, dat helpt nu wel, maar gisteren was ik gewoon fysiek beroerd van de hitte. En dan zit ik voornamelijk stil.
Ik moet nog even kijken hoe hoog de short precies komt.quote:
Ja, ok, dat snap ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe hoog de short precies komt.
Buikrollen mogen binnenboord blijven, jeweetz.
Mweh, ik zit op kantoor in een redelijk constante 23 graden. Thuis was het 25 dankzij slim omgaan met zonwering.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de infra is er in NL ook niet op ingesteld, teveel grote ramen, slechte/geen airco, etc
ftfyquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, ik zit op kantoor in een redelijk constante 23 graden. Thuis was het 25 dankzij slim omgaan met zonwering.
DIT WEER IS GEWOON KUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X honderduizendmiljoen.
ach, we komen toch nooit tot een eensduidige meningquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, ik zit op kantoor in een redelijk constante 23 graden. Thuis was het 25 dankzij slim omgaan met zonwering.
DIT WEER IS GEWOON KUT
Ja maar Koen, jij bent ook geen echte nederlander he....quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, we komen toch nooit tot een eensduidige mening
Ik prefereer dit 10x boven de 5 graden grauw en miezer standaard NL herfst-winter weer
ik prefereer 20-25 graden 10x boven dit
klopt, ik ben een vaag gefaald conceptquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja maar Koen, jij bent ook geen echte nederlander he....
Kan ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil gewoon graag dingen kunnen doen.
dat gaat het beste tussen 20-25 gradenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Hey hoestie?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen 19 graden hier en dan heb ik het niet over de nacht.
Nee koen, je zit een graad of 10 ernaast nu hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gaat het beste tussen 20-25 gradenJe kan lekker naar het strand, maar ook nog prima wandelen, terras zitten, etc
Met het kennelijk geliefde herfst miezer weer kan je buiten NIETS
Dit.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee koen, je zit een graad of 10 ernaast nu hoor.
Tussen de 10 en 15 graden is lekkerste. En als je echt sportief wil presteren, dan lichte miezer erbij... heerlijk is dat altijd.
voor wandelen prima te doen, verdere sporten haat ik. voor terras en strans is dat ook niet echt bruikbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee koen, je zit een graad of 10 ernaast nu hoor.
Tussen de 10 en 15 graden is lekkerste. En als je echt sportief wil presteren, dan lichte miezer erbij... heerlijk is dat altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |