Beetje gekke vraag, straks wil je ook weten wat ik aan heb zekerquote:
Nee dat verpest mijn fantasie dat je helemaal niks aan hebtquote:Op maandag 24 juni 2019 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje gekke vraag, straks wil je ook weten wat ik aan heb zeker
Voel me echt vies nuquote:Op maandag 24 juni 2019 13:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee dat verpest mijn fantasie dat je helemaal niks aan hebt
Hebben een waterballonnengevechtquote:
Heb je nog lekkere collega's die schaars gekleed zijn?quote:
Een paar ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog lekkere collega's die schaars gekleed zijn?
Nee :s Eet je wel genoeg vezelsquote:Op maandag 24 juni 2019 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook moeite met schijten met dit weer?
Hebben jullie airco?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Een paar ja.
Maar ondanks de hitte lullen ze alsnog de oren van ieders kop
Why?
Ff blik bruine bonen naar binnen werken dan :squote:
Dat is wel naar jaquote:Op maandag 24 juni 2019 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie airco?
Ik had vandaag een vrouwelijke collega met een net te kort jurkje aan, en dan niet een collega waarbij je het niet erg vindt
Ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij een kantoortuinquote:Op maandag 24 juni 2019 14:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat is wel naar ja.
Wel airco, maar werkt maar matig. Kantoortuin hè
De kinderen niet ongepast gekleed?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie airco?
Ik had vandaag een vrouwelijke collega met een net te kort jurkje aan, en dan niet een collega waarbij je het niet erg vindt
Bureaus overal in een open ruimte. Geen aparte kantoortjes, waardoor temperatuur dus slecht te regelen is.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij een kantoortuin
Nee, niets noemenswaardig. Wel paar leerlingen die dan nog met een vest aan rondlopenquote:Op maandag 24 juni 2019 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kinderen niet ongepast gekleed?
Jezus wat klinkt dat kut. En dan niet eens vanwege de temperatuurquote:Op maandag 24 juni 2019 14:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bureaus overal in een open ruimte. Geen aparte kantoortjes, waardoor temperatuur dus slecht te regelen is.
Is in de winter helemaal dolle pret. Dan wil een dikke zeug van >120 kg uiteraard het raam open, want moddervet. Met vorst buiten gegarandeerd ruziequote:Op maandag 24 juni 2019 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus wat klinkt dat kut. En dan niet eens vanwege de temperatuur
Alsof je in een bak met prosessierupsen gaat liggenquote:Op maandag 24 juni 2019 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij een kantoortuin
Wordt er dan ook gevochten?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Is in de winter helemaal dolle pret. Dan wil een dikke zeug van >120 kg uiteraard het raam open, want moddervet. Met vorst buiten gegarandeerd ruzie
Werk vandaag niet, dus weet het nog niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, niets noemenswaardig. Wel paar leerlingen die dan nog met een vest aan rondlopenBij jullie wel dan?
Alsnog beter dan luisteren naar Fem dusquote:Op maandag 24 juni 2019 14:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alsof je in een bak met prosessierupsen gaat liggen
Ja, dat kechgeroep speelt bij ons ook mee. En niet een van de jongens alleen, ook de meiden roddelen wat af.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk vandaag niet, dus weet het nog niet.
Als ik met ze erover praat, zeggen de meiden wel dat ze weinig bloot durven te dragen omdat de jongens ze dan kech noemen.
Is een meisje die zich er weinig van aantrekt, die zou van mij wel wat meer aan mogen trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |