Het kan erger Cobain.....quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:28 schreef cobain1994 het volgende:
Mens mens wat zie je er uit...
[ afbeelding ]
Van Jessie..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:27 schreef Angelique61 het volgende:
Wat voor ziekenhuis bandje heeft merel om?
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het kan erger Cobain.....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan af, zou ze hetzelf mooi vinden?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:28 schreef cobain1994 het volgende:
Mens mens wat zie je er uit...
[ afbeelding ]
Holland's next topmodel..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG , dronken .....?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten die zich nou maar lekker met hen eigen verknipte relatie bemoeienquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Merel en Jessie gaan vanavond gewoon weer neuken Aldus jensie
Hij snapt het óok niet
en dat zei ze zinder te lachen zeker?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:32 schreef snetje het volgende:
Kaylee had een verkeerde opmerking gemaakt waar klanten bij waren ...eerst dat de kleding van Merel te groot werd waarop Merel grapte dat ze haar zakgeld maar moest verhogen dan zodat ze nieuwe kleding kon halen...Kaylee daarna met een sneer.. dat zij en Dylan daar heel hard voor werkten...
Vraag me af waarop hij dat baseert. Ik heb ze nog geen knuffel aan mekaar zien geven. Enne Jens kijk ff naar je eigen toko met Mylène. Jij wilt afstand en zij gaat janken en dan is t bij jullie ook weer okéquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Merel en Jessie gaan vanavond gewoon weer neuken Aldus jensie
Hij snapt het óok niet
MamaMiloontje was blij met Jensie, dat zit dus wel snor, Jensie kan lekker blijven mindfuckenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laten die zich nou maar lekker met hen eigen verknipte relatie bemoeien
En lekker doorzuipen samen. Alcoholisme mag van mammaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MamaMiloontje was blij met Jensie, dat zit dus wel snor, Jensie kan lekker blijven mindfucken
Ben er al weer klaar mee. Ze was even in mijn achting gestegen, maar dat kind heeft het begrip 'achter de ellebogen hebben' uitgevonden en verbetert...quote:
Precies. Je kunt maar ergens trots op zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En lekker doorzuipen samen. Alcoholisme mag van mamma
Ik zie dat niet zo.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben er al weer klaar mee. Ze was even in mijn achting gestegen, maar dat kind heeft het begrip 'achter de ellebogen hebben' uitgevonden en verbetert...
Ik verwacht vanavond idd spetterende Shows van de diverse Stelletjesquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En lekker doorzuipen samen. Alcoholisme mag van mamma
In je gezicht leuk, lief en aardig doen maar tegen andere dan die andere weer gelijk geven...gisteren ook met die hele Merel/Jessie-gate...quote:
Ik wou je positivisme ook niet gelijk de kop indrukken. Maar dat zogenaamde onschuldige, naïeve gehuppel is 1 grote actquote:
Dat is onzekerheid. Ze wil iedereen pleasenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In je gezicht leuk, lief en aardig doen maar tegen andere dan die andere weer gelijk geven...gisteren ook met die hele Merel/Jessie-gate...
Dat mag absoluut niet gezegd worden. Ze worden hier de hemel in geprezen als de hardste werkers van Utopiaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:50 schreef Mjelleke het volgende:
En buiten het kinderfeestje van 2 uur heb ik Jens en Michael vandaag alleen maar zien liggen lamballen
Heel Utopia is een grote act. Wat wil je dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou je positivisme ook niet gelijk de kop indrukken. Maar dat zogenaamde onschuldige, naïeve gehuppel is 1 grote act
Sssst, niet iedereen weet dat nogquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Heel Utopia is een grote act. Wat wil je dan.
Hoeveel frannie persoonlijkheden heeft ze wel niet? Ik heb er al heel wat voorbij zien komen in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Heel Utopia is een grote act. Wat wil je dan.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sssst, niet iedereen weet dat nog
Helemaal niemand werkt daar en dat is ook niet de opzet en de bedoeling.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag absoluut niet gezegd worden. Ze worden hier de hemel in geprezen als de hardste werkers van Utopia
Dat script is pas vanmorgen nieuw, Adje heeft eigenlijk geen nut meer daar en die Grote Witte Zoeloe LexiBeest wil maar niet landen dus moet er iets gecreëerd wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:55 schreef snetje het volgende:
Gaat Andrea bij Adriaan slapen? ...wat een rare sprongen is die nu aan het maken?...
Je hebt zo'n show op de tv Inktmasters. Ik zou het commentaar van die mensen wel eens willen horen op dat prutswerk van die twee. Ik denk dat ze ze laten huilen.quote:
Ik wil ditquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt zo'n show op de tv Inktmasters. Ik zou het commentaar van die mensen wel eens willen horen op dat prutswerk van die twee. Ik denk dat ze ze laten huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |