abonnement Unibet Coolblue
pi_187612490
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat maakt het onverantwoord gedrag van die ouders nog veel erger.
Dit wordt wel echt een gênante discussie zo hoor, dit soort beleid kan je toch niet goedpraten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:22:28 #252
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_187612510
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 03:57 schreef Tweek het volgende:

[..]

Mooie post ^O^

Ik snap eigenlijk ook niet dat mensen die politiek gezien republikeins zijn Trump zo geweldig vinden. Hij heeft, zoals je zelf ook al een beetje zegt, eigenlijk veel minder voor elkaar gekregen dan een competente republikein op zijn plek zou kunnen doen. Zijn twee grootste prestaties, de Tax Cut en het benoemen van conservatieve rechters, komen beide vanuit de partij en niet van hem. Sterker nog, bij die rechters heeft hij het bijvoorbeeld bij Kavanaugh juist onnodig moeilijk gemaakt.
Hetzelfde geldt voor de verschillende posities in de politiek, trouwens. Iedere republikein zou daar conservatieve bestuursleden plaatsen, maar Trumps keuzes zijn vaak een stuk minder ervaren (en blijven vaak ook een stuk minder lang) waardoor ze minder voor elkaar kunnen krijgen.
En je kunt dit echt niet allemaal bij 'de democraten houden alles tegen' leggen. Zelfs als dat waar zou zijn, in een democratie hoor je nu eenmaal samen te werken met mensen met een andere mening. Dus tenzij je graag een dictatuur ziet, ook Trumps onmogelijkheid samen te werken werkt tegen hem en geeft wederom aan dat een competente republikein op zijn plek meer had kunnen bereiken.

Kortom, ik vraag me oprecht af wat republikeinen nu zo fijn vinden aan hem. Wat heeft hij nu bereikt dat iedere andere republikein op zijn plek niet had kunnen bereiken?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_187612519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]


Genoeg manieren om in de vs te komen, illegaal de grens oversteken is gewoon geen goed plan.

[ Bericht 14% gewijzigd door capricia op 26-06-2019 09:23:38 ]
pi_187612536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:22 schreef De_Hertog het volgende:
Kortom, ik vraag me oprecht af wat republikeinen nu zo fijn vinden aan hem. Wat heeft hij nu bereikt dat iedere andere republikein op zijn plek niet had kunnen bereiken?
Voornamelijk het identiteitsgebeuren voor veel mensen (hier op Fok! iig); je mag eindelijk weer trots zijn om een blanke, Amerikaanse man te zijn zonder dat SJW's en dergelijke je proberen de wet voor te schrijven.

Verder kan ik me niet indenken waarom je als conservatief op Trump zou stemmen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187612549
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:19 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het zijn dan ook geen Trump "supporters" Het is verkapte minder minder marokkanen klapvee. omdat hun afgoden roepen dat Trump geweldig is, trollen ze hier de boel bij elkaar, omdat er niks te melden valt over hun lokale opjutter.
Hou toch op met dat slappe trol excuus.

Je weet dat wanneer je illegaal een land betreed er kans bestaat dat je wordt opgepakt, gedetineerd en uitgezet. Als je als ouders hierbij jouw kinderen betrekt is dat op de rekening van de ouders, niet op de rekening van dege die gewoon het beleid uitvoert.

Trump is vanaf dag 1 bij zijn aantreden duidelijk geweest over zijn beleid jegens illegalen. Iedereen die illegaal de VS probeert binnen te komen weet wat hem/haar te wachten kan staan.
pi_187612566
De verdediging van het beleid wordt nu dus 'ja, ze zijn duidelijk over het beleid'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187612567
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Belachelijke om dit te vergelijken een concentratiekamp.

Naar een concentratiekamp werden mensen gedwongen afgevoerd.
Ja pijnlijk he. Onder je populistische held worden kinderen onder erbarmelijke omstandigheden opgesloten in wat in feite concentratiekampen zijn. Ik snap wel dat je weg probeert te kijken hoor, maar dat maakt je niet minder triest.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:31:11 #258
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_187612612
@Elzies aangezien je weer actief bent hier, ik was nog benieuwd naar je antwoord op deze vraag:

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 12:08 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Maar je hebt wel een persoonlijke voorkeur, toch? Of zou je een eventueel in 2020 verkozen democraat net zo hard verdedigen?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_187612621
Zou er een mogelijkheid zijn om zo’n kamp te verlaten en terug te keren naar huis? Of worden zoals een concentratiekamp onvrijwillig opgesloten zonder mogelijkheid om het kamp te verlaten?
  woensdag 26 juni 2019 @ 09:32:15 #260
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187612623
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Trump is vanaf dag 1 bij zijn aantreden duidelijk geweest over zijn beleid jegens illegalen.
Tenzij ze voor nop in zijn golf resorts willen werken, worden ze geïnterneerd in betonnen zweethokken
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 09:32:17 #261
236264 crew  capricia
pi_187612624
Topic gaat even dicht. We gaan ons beraden over hoe nu verder.
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 11:05:29 #262
236264 crew  capricia
pi_187613696
Topic is weer open. Lees dit:

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Zie de OP daarvoor.

Definitely not CIA
pi_187613878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 08:58 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat kun je al helemaal niet verkopen aan het Amerikaanse publiek.

Ik denk eerder dat ze zich gaan focussen op de nucleaire infrastructuur en Iran's capaciteit om doelen in de Straat van Hormuz te treffen. Als dat allemaal is uitgeschakeld vindt de VS het ook wel best, gok ik zo.
Gebleken is juist dat de Amerikanen - althans, de hardliners - geen genoegen nemen met een nucleairvrij Iran. Nee, het huidige regime moet verdwijnen. Dat is waar Bolton en Pompeo al decennia naar streven. De ayatollahs moeten worden vervangen door een regering die loyaal is aan de VS en geen rol van betekenis wil spelen in de regio.

Zolang het huidige regime aan het roer staat, zal Iran onder druk worden gezet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:34:18 #264
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187614061
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:36:36 #265
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_187614091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:05 schreef capricia het volgende:
[info]
Topic is weer open. Lees dit:

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Zie de OP daarvoor.

[/info]
Moeten we FOX News als een normale bron beschouwen of niet?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 woensdag 26 juni 2019 @ 11:37:31 #266
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187614096
quote:
The man and his 23-month-old daughter lay face down in shallow water along the bank of the Rio Grande, his black shirt hiked up to his chest with the girl tucked inside. Her arm was draped around his neck suggesting she clung to him in her final moments.
BetoORourke twitterde op woensdag 26-06-2019 om 03:51:01 Trump is responsible for these deaths. https://t.co/UZirFjh3fm reageer retweet
BetoORourke twitterde op woensdag 26-06-2019 om 03:51:58 As his administration refuses to follow our laws -- preventing refugees from presenting themselves for asylum at our ports of entry -- they cause families to cross between ports, ensuring greater suffering & death. At the expense of our humanity, not to the benefit of our safety. reageer retweet
O'Rourke heeft gelijk. De dood van deze peuter en haar vader is te danken aan het beleid van Trump. Dit was niet nodig geweest.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:37:41 #267
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187614098
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Moeten we FOX News als een normale bron beschouwen of niet?
alleen als ze een waarheidsgetrouw bericht plaatsen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:41:51 #268
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187614142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

BetoORourke twitterde op woensdag 26-06-2019 om 03:51:01 Trump is responsible for these deaths. https://t.co/UZirFjh3fm reageer retweet
BetoORourke twitterde op woensdag 26-06-2019 om 03:51:58 As his administration refuses to follow our laws -- preventing refugees from presenting themselves for asylum at our ports of entry -- they cause families to cross between ports, ensuring greater suffering & death. At the expense of our humanity, not to the benefit of our safety. reageer retweet
O'Rourke heeft gelijk. De dood van deze peuter en haar vader is te danken aan het beleid van Trump. Dit was niet nodig geweest.
als O'Rourke denkt dat hij gelijk hebt zou hij simpelweg een rechtszaak moeten beginnen mbt dood door schuld. Doet hij dit niet, dan zal dit voorval ook de Rio grande in zinken. En ondergesneeuwd worden in de waan van alledag.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 11:44:07 #269
236264 crew  capricia
pi_187614169
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Moeten we FOX News als een normale bron beschouwen of niet?
Foxnews:
https://mediabiasfactcheck.com/fox-news/
Factual Reporting: MIXED

Geen betrouwbare bron, imo. Als daar iets postswaardigs staat, kan het vast wel onderbouwd worden met andere betrouwbaardere bronnen.
Definitely not CIA
pi_187614190
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

BetoORourke twitterde op woensdag 26-06-2019 om 03:51:01 Trump is responsible for these deaths. https://t.co/UZirFjh3fm reageer retweet
BetoORourke twitterde op woensdag 26-06-2019 om 03:51:58 As his administration refuses to follow our laws -- preventing refugees from presenting themselves for asylum at our ports of entry -- they cause families to cross between ports, ensuring greater suffering & death. At the expense of our humanity, not to the benefit of our safety. reageer retweet
O'Rourke heeft gelijk. De dood van deze peuter en haar vader is te danken aan het beleid van Trump. Dit was niet nodig geweest.
Het was inderdaad niet nodig geweest hij had asiel kunnen aanvragen bij het eerste veilige land, waarschijnlijk is dat niet de VS.
Dan komen we weer terug op de discussie, zijn deze mensen vluchtelingen of gelukszoekers.
Ik denk het laatste en er is dringend geld nodig om dat zo snel mogelijk vast te stellen.
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:48:52 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187614232
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het was inderdaad niet nodig geweest hij had asiel kunnen aanvragen bij het eerste veilige land, waarschijnlijk is dat niet de VS.
Dan komen we weer terug op de discussie, zijn deze mensen vluchtelingen of gelukszoekers.
Ik denk het laatste en er is dringend geld nodig om dat zo snel mogelijk vast te stellen.
Het gaat hier om de kinderen. Zullen we met elkaar afspreken dat kinderen niet moeten lijden onder deze omstandigheden? Maakt het dan nog uit of de ouders vluchtelingen waren of gelukszoekers?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 11:50:10 #272
236264 crew  capricia
pi_187614250
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het was inderdaad niet nodig geweest hij had asiel kunnen aanvragen bij het eerste veilige land, waarschijnlijk is dat niet de VS.
Dan komen we weer terug op de discussie, zijn deze mensen vluchtelingen of gelukszoekers.
Ik denk het laatste en er is dringend geld nodig om dat zo snel mogelijk vast te stellen.
Als je als staat deze kinderen opvangt, dan ben je daar ook verantwoordelijk voor.
Definitely not CIA
  Overall beste user 2022 woensdag 26 juni 2019 @ 11:50:29 #273
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187614258
Ik zag dit nog niet terug.

RepJerryNadler twitterde op woensdag 26-06-2019 om 03:01:27 I am pleased to announce that @HouseJudiciary and House Intel will have Special Counsel Robert Mueller testify in open session on July 17, pursuant to a subpoena issued this evening. https://t.co/wR0CEVqpJC We look forward to having Mr. Mueller testify, as do all Americans. https://t.co/UEKihMEYXI reageer retweet
Open sessie dus. Ik verwacht niks nieuws, maar Mueller die zelfs vertelt hoe het zit maakt het voor Trump lastiger.

Verder verwacht ik gesodemieter in de Straat van Hormuz rond de zestiende.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187614267
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het gaat hier om de kinderen. Zullen we met elkaar afspreken dat kinderen niet moeten lijden onder deze omstandigheden? Maakt het dan nog uit of de ouders vluchtelingen waren of gelukszoekers?
Ik ben helemaal voor kinderen zo goed mogelijk op te vangen, maar het gaat om meer dan alleen kinderen.
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:52:05 #275
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187614278
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Foxnews:
https://mediabiasfactcheck.com/fox-news/
Factual Reporting: MIXED

Geen betrouwbare bron, imo. Als daar iets postswaardigs staat, kan het vast wel onderbouwd worden met andere betrouwbaardere bronnen.
Note overigens dat deze rating ook geldt voor CNN en MSNBC. Prima wmb om 1 duidelijke lijn te trekken, maar wel goed om je dit te realiseren.
pi_187614295
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Foxnews:
https://mediabiasfactcheck.com/fox-news/
Factual Reporting: MIXED

Geen betrouwbare bron, imo. Als daar iets postswaardigs staat, kan het vast wel onderbouwd worden met andere betrouwbaardere bronnen.
Er zit bij Fox dan ook wel een behoorlijk groot verschil tussen hun nieuwsprogrammas en die schreeuwuurtjes 'opinie' meuk van Carlson en co.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:55:07 #277
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187614316
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben helemaal voor kinderen zo goed mogelijk op te vangen, maar het gaat om meer dan alleen kinderen.
En worden de kinderen nu goed opgevangen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 11:58:28 #278
236264 crew  capricia
pi_187614363
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Note overigens dat deze rating ook geldt voor CNN en MSNBC. Prima wmb om 1 duidelijke lijn te trekken, maar wel goed om je dit te realiseren.
Dat wist ik dan weer niet. Maar goed punt.
Gewoon je nieuws onderbouwen met betrouwbare bronnen, zou moeten kunnen.

Overigens is het hier niet een nieuws-topic pur sang. Er is wel enige overlap met NWS. Maar voel je vrij om ook daar te posten (als je dat niet al deed). Wil het hier toch wat meer over politiek hebben dan over nieuws alleen.
Definitely not CIA
pi_187614432
Over politiek gesproken; zijn die gevluchte senatoren die dreigden met geweld tegen de politie al opgepakt?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187614461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En worden de kinderen nu goed opgevangen?
Zo goed als mogelijk is met de middelen die ze hebben.
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:05:39 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187614491
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zo goed als mogelijk is met de middelen die ze hebben.
Is dat zo? Zou je dit kunnen onderbouwen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_187614509
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zo goed als mogelijk is met de middelen die ze hebben.
Ja? Dit is wat je koopt voor 750 dollar per dag per kind? Een kamer in een Trump hotel is voor minder te krijgen.

Ergo; I call bullshit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:08:22 #283
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187614534
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zo goed als mogelijk is met de middelen die ze hebben.
Er wordt melding gemaakt dat ze geen tandenborstels of zeep hebben. En dat mensen die aan de deur staan omdat ze goederen willen brengen weggestuurd worden. Dan kan je alleen maar concluderen dat ze die kinderen NIET adequaat WILLEN opvangen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187614554
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja? Dit is wat je koopt voor 750 dollar per dag per kind? Een kamer in een Trump hotel is voor minder te krijgen.

Ergo; I call bullshit.
Personeel en veiligheid misschien medicijnen etc.
Het huisvesten van mensen is nu eenmaal niet goedkoop. Ik las ooit eens ergens over de kosten van een gevangene in Nederland. Ondanks de versobering koste ook dat meer dan een random hotel.
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:10:50 #285
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187614578
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Personeel en veiligheid misschien medicijnen etc.
Het huisvesten van mensen is nu eenmaal niet goedkoop. Ik las ooit eens ergens over de kosten van een gevangene in Nederland. Ondanks de versobering koste ook dat meer dan een random hotel.
Ik ken iemand die een jaar dakloos is geweest. Denk jij dat hij zeep kreeg?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:11:06 #286
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187614582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:02 schreef Barbusse het volgende:
Over politiek gesproken; zijn die gevluchte senatoren die dreigden met geweld tegen de politie al opgepakt?
En als ze opgepakt worden, worden ze dan op dezelfde manier gehuisvest als die vluchtelingen kinderen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187614601
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zo goed als mogelijk is met de middelen die ze hebben.
Onderbouw dat eens ajb? En kijk dan ook even hoeveel er per dag detentie betaalt wordt?
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:12:39 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187614610
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een jaar dakloos is geweest. Denk jij dat hij zeep kreeg?
echt wel, vooral als hij zijn kampement in het portiek van je appartement houdt. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187614622
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Personeel en veiligheid misschien medicijnen etc.
Het huisvesten van mensen is nu eenmaal niet goedkoop. Ik las ooit eens ergens over de kosten van een gevangene in Nederland. Ondanks de versobering koste ook dat meer dan een random hotel.
Heb je het interview gelezen dat ik gepost heb?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187614640
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En als ze opgepakt worden, worden ze dan op dezelfde manier gehuisvest als die vluchtelingen kinderen?
#food4thought
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:17:37 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187614704
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

echt wel, vooral als hij zijn kampement in het portiek van je appartement houdt. :')
Daklozen krijgen hier gratis zeep. Ik wilde aangeven dat zeep echt niet de kosten zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:21:10 #292
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187614756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Daklozen krijgen hier gratis zeep. Ik wilde aangeven dat zeep echt niet de kosten zijn.
Zelfs voedsel en onderdak niet. De werkelijke kosten zitten in de handhaving. Wat ze in die kampen flikken is dus pure mishandeling.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 12:50:18 #293
236264 crew  capricia
pi_187615207
Geen linkdumps.
Definitely not CIA
  Overall beste user 2022 woensdag 26 juni 2019 @ 12:56:53 #294
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187615282
Kun je die metadiscussies ook gelijk opruimen, C?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:59:05 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187615307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat wist ik dan weer niet. Maar goed punt.
Gewoon je nieuws onderbouwen met betrouwbare bronnen, zou moeten kunnen.

Overigens is het hier niet een nieuws-topic pur sang. Er is wel enige overlap met NWS. Maar voel je vrij om ook daar te posten (als je dat niet al deed). Wil het hier toch wat meer over politiek hebben dan over nieuws alleen.
Mja, er zijn wel kanttekeningen te plaatsen die ook te lezen zijn op mediabiasfactcheck. Het komt er als ik het goed lees in feite op neer dat je de politieke pundits moet mijden als de pest, maar het nieuws wel kunt vertrouwen bij CNN en met name MSNBC.

Zie bv. deel van de toelichting bij Fox News:
quote:
When it comes to sourcing they typically utilize pro-Trump pundits such as Rush Limbaugh who has a very poor record with fact checkers, as well as credible sources such as the Wall Street Journal. Fox News is also known to publish right wing conspiracy theories, although after being sued they retracted the story. FNC has also been deemed the least accuratecable news source according to Politifact.

Overall, we rate Fox News strongly Right-Biased due to wording and story selection that favors the right and Mixed factually based on poor sourcing and the spreading of conspiracy theories that later must be retracted after being widely shared. (7/19/2016) Updated (M. Huitsing 6/4/2019)
CNN:
quote:
Finally, CNN has published misleading information regarding GMO’s that utilize loaded fear based headlines such as this: FDA allows genetically engineered ‘Frankenfish’ salmon to be imported to US. CNN has also utilized known purveyors of pseudoscience as experts on discussion panels such as the Food Babe.

Overall, we rate CNN left biased based on story selection that often favors the left. We rate them Mixed for factual reporting due to misinformation and failed fact checks from guests and pundits. However, CNN’s straight news reporting would earn a High rating for factual reporting. (5/16/2016) Updated (D. Van Zandt 5/24/2019)
MSNBC:
quote:
When reporting straight news stories MSNBC is highly factual and well sourced, as they use NBC News as their primary source, however due to some of the guest political pundits spreading misinformation on their daily programs, we cannot rate MSNBC High for factual reporting on a whole.


[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 26-06-2019 13:05:04 ]
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 13:12:43 #296
236264 crew  capricia
pi_187615462
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 12:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mja, er zijn wel kanttekeningen te plaatsen die ook te lezen zijn op mediabiasfactcheck. Het komt er als ik het goed lees in feite op neer dat je de politieke pundits moet mijden als de pest, maar het nieuws wel kunt vertrouwen bij CNN en met name MSNBC.

Zie bv. deel van de toelichting bij Fox News:
[..]

CNN:
[..]

MSNBC:
[..]

Dank je. Hier hoeven we verder in dit topic nu niet over te spreken. Als het noodzakelijk is gaan we naar de FB hiervoor.
Dit topic gaat over de Amerikaanse politiek.

En ik heb daar wel een vraag over:
Waarom is er zo slecht toegang tot die locaties waar de kinderen gehouden worden voor journalisten etc?
En er staat me ook iets bij dat een rechter bevolen heeft de familie weer te herenigen. Wordt daar gehoor aan gegeven?
Definitely not CIA
pi_187615519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:12 schreef capricia het volgende:

[..]


En ik heb daar wel een vraag over:
Waarom is er zo slecht toegang tot die locaties waar de kinderen gehouden worden voor journalisten etc?
Dat is niet zo'n moeilijke vraag he :)
De mensen die de leiding hebben over die kampen zijn ook niet gek en snappen ook wel dat dat een PR-ramp van bijbelse proporties zou opleveren.(voor zover het dat al niet is)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:19:41 #298
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_187615570
Slim van hem, dit zorgt voor heel veel media aandacht.

AndrewYang twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 06:19:55 I will give $1,000/mo for the next 12 months FREE to someone who retweets this and follows me by July 4th 😃 Let's show why money is the answer & why this is the campaign for people. No purchase necessary. US citizens only. https://t.co/ie7DMHJ86X reageer retweet
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 juni 2019 @ 13:20:36 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187615579
CNNPolitics twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:33:41 Reporter: "Do you have an exit strategy for Iran if war does break out?" President Trump: "You are not going to need an exit strategy. I don't need exit strategies" https://t.co/HB3tptBtmF https://t.co/FDlSWjSxdJ reageer retweet
Ik wil hier uiteraard best iets over zeggen, C. Maar wat valt hier nou nog over te vertellen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 26 juni 2019 @ 13:21:16 #300
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_187615587
Interessant. Fox news is de meest populaire zender, al kijken er nog steeds bagger weinig mensen.1,5 miljoen, er kijken meer mensen naar het vrouwen voetbal.

Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')