abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7775353
nu vraag ik me af hoe ze dit te koop kunnen zetten:

http://www.geocities.com/dvdhideoutpremium/index.html

(scroll naar lotr2)
nu is mijn vraag: is dit een redelijke versie (dus goede kwaliteit)
& hoe kunnen ze dit te koop zetten

enig idee?

** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_7775384
zeer vreemd
pi_7775429
Hmmm.. is ie al wel direct leverbaar... of is het een pre-order
pi_7775438
www.vcdquality.com

lotr 2 is nu DVD Screener uit SVCD ge-encoded.. is te vergelijken met DVD met 2.0 geluid zonder extra's

woensdag 8 januari 2003 @ 13:23:02 #5
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_7775515
Vaak zijn dit videocamera-opnames opgenomen in een bioscoop, die ze dan (illegaal) uitbrengen op een DVD. De kwaliteit is vaak slecht.
pi_7775519
op een geocities site?

Ze investeren tien zo niet honderdduizende dollars om een site op te zetten en een paar dollar om een domeinnaam te registreren zit er dan niet in???

Multiregio DVD's met de allerlaatste titels

En je kan alleen met creditcard betalen.....

Ik zou zeggen ga je gang

pi_7775539
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:23 schreef Gorro het volgende:
Vaak zijn dit videocamera-opnames opgenomen in een bioscoop, die ze dan (illegaal) uitbrengen op een DVD. De kwaliteit is vaak slecht.
Als je bij het plaatje kijkt zie je dat zit zeker geen PDVD met CAM of telesync/telecine beeld is.. dit zal wel een rip izjn van de DVD die naar de mensen gaat die bijvoorbeeld eeftijds ratings moeten maken en beoordelen voor bladen.. recencisten genaamd
pi_7775557
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:23 schreef Nappy het volgende:
op een geocities site?

Ze investeren tien zo niet honderdduizende dollars om een site op te zetten en een paar dollar om een domeinnaam te registreren zit er dan niet in???

Multiregio DVD's met de allerlaatste titels

En je kan alleen met creditcard betalen.....

Ik zou zeggen ga je gang

Dit heten PDVD's oftwel Asian Import.. is allemaal zo illigaal as hell.
pi_7775581
maar als ie nu eens wel goede kwaliteit zou wezen
pi_7775593
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:19 schreef TheLegend het volgende:
www.vcdquality.com

lotr 2 is nu DVD Screener uit SVCD ge-encoded.. is te vergelijken met DVD met 2.0 geluid zonder extra's

Bah

Lotr moet je full quality hebben en op zn minst in een home cinema of in een echte bios zien. Bij andere films boeit het niet. Maar om lotr op je tv te kijken zuigt en dan ook nog eens de screener met 2.0 geluid, eeekkkkkkk. Bah nee, niet voor mij.

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_7775604
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:27 schreef Virus3000 het volgende:
maar als ie nu eens wel goede kwaliteit zou wezen
Dat is hij zkeer beter dan de andere Cam en screener rips die ik paar dagen geelden heb gezien.. Heb hem net even binnengehaald en bekeken maar meot zeggen dat ik wienig verschil zie tussen een orginele DVD en deze DVD Screener op SVCD
pi_7775639
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:28 schreef TheLegend het volgende:

[..]

Dat is hij zkeer beter dan de andere Cam en screener rips die ik paar dagen geelden heb gezien.. Heb hem net even binnengehaald en bekeken maar meot zeggen dat ik wienig verschil zie tussen een orginele DVD en deze DVD Screener op SVCD

Dan moet je het beeld eens op 1,5 meter doorsnee kijken, dan zie het verschil duidelijk.

Maar 25 dollar voor een butt versie is wel erg veel.
En dan nog niet eens dolby digital krijgen is wel triest.

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_7775640
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:27 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Bah

Lotr moet je full quality hebben en op zn minst in een home cinema of in een echte bios zien. Bij andere films boeit het niet. Maar om lotr op je tv te kijken zuigt en dan ook nog eens de screener met 2.0 geluid, eeekkkkkkk. Bah nee, niet voor mij.

achja iedereen zijn eigen smaak maargoed.. 2.0 is ook te draaien met ge-emuleerde 5.1 sound.. is best te doen en met een goede 19/21 CRT of Breedbeeld TV kan je dit uitstekend kijken.. hoef neit naar de bios daarvoor.
pi_7775661
Simpel,

in Aziatische landen kun je vaak veel nieuwe DVD films die hier nog maar net uit zijn, voor bijna niks kopen.

Collega's van me hebben voor 1 engelse pond per DVD hele leuke DVD's gekocht in Thailand. REGIOVRIJ nog wel

- eBMeister Funkleton -
pi_7775665
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:29 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Dan moet je het beeld eens op 1,5 meter doorsnee kijken, dan zie het verschil duidelijk.

Maar 25 dollar voor een butt versie is wel erg veel.
En dan nog niet eens dolby digital krijgen is wel triest.

heb hem net sample gekeken met beamer op beeld van 2 meter is prima te doen idd.. normale DVD is altijd beter maargoed hij draait nog in de bios daar meoten we blij mee zijn dat we dit al thuis hebben deze kwaliteit.. maargoed.. 25 dollar ??.. jah dat betaal je nog niet daarvoor je leeched hem gewoon binnen een 3 uurtjes binnen en je kijkt hem
  woensdag 8 januari 2003 @ 13:31:52 #16
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_7775666
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:24 schreef TheLegend het volgende:

[..]

Als je bij het plaatje kijkt zie je dat zit zeker geen PDVD met CAM of telesync/telecine beeld is.. dit zal wel een rip izjn van de DVD die naar de mensen gaat die bijvoorbeeld eeftijds ratings moeten maken en beoordelen voor bladen.. recencisten genaamd

Ik heb niet gekeken of dat hier het geval was. Ik had het gewoon over pre-dvd's in het algemeen. Die DVD Screeners worden ook vaak voor pre-dvd's gebruikt ja.
pi_7775669
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:30 schreef TheLegend het volgende:

[..]

achja iedereen zijn eigen smaak maargoed.. 2.0 is ook te draaien met ge-emuleerde 5.1 sound.. is best te doen en met een goede 19/21 CRT of Breedbeeld TV kan je dit uitstekend kijken.. hoef neit naar de bios daarvoor.

Nee maar het haalt wel alles weg wat die film zo super maakt. En er is een groot verschil tussen 5.1dolby digital en 2.0 stereo geluid.
pi_7775671
ik heb em al in de cinema gezien

en keb een 21" met 5.1 geluid hierzo waar ik al mn movies op afspeel.

ik wil gewoon een goede lotr2 versie zien (wil de 1&2 direct na elkaar zien enzo )
maar hoe kunnen ze eigenlijk zo-iets versturen / verkopen als het echt illegaal is?

pi_7775691
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:31 schreef TheLegend het volgende:

[..]

heb hem net sample gekeken met beamer op beeld van 2 meter is prima te doen idd.. normale DVD is altijd beter maargoed hij draait nog in de bios daar meoten we blij mee zijn dat we dit al thuis hebben deze kwaliteit.. maargoed.. 25 dollar ??.. jah dat betaal je nog niet daarvoor je leeched hem gewoon binnen een 3 uurtjes binnen en je kijkt hem

Als het gratis is valt er nog wat over te zeggen. Maar als ik mijn beamer aangooi zie ik echt duidelijk goed verschillen tussen svcd en dvd.
pi_7775695
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:32 schreef Virus3000 het volgende:

ik wil gewoon een goede lotr2 versie zien (wil de 1&2 direct na elkaar zien enzo )
maar hoe kunnen ze eigenlijk zo-iets versturen / verkopen als het echt illegaal is?

op goed vertrowuen en hopen dat de koper geen rotte appel is (BSA/BUMA etc)
pi_7775719
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:32 schreef Virus3000 het volgende:

Dan zul je het wel met mij eens zijn dat je nog maar 50% van de overspoelende effecten overhoudt.
pi_7775735
De versie is perfect, als je op 2 a 3 meter van het beeld zit, maar wie er nou met z'n hoofd op het beeldscherm
pi_7775743
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:33 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Als het gratis is valt er nog wat over te zeggen. Maar als ik mijn beamer aangooi zie ik echt duidelijk goed verschillen tussen svcd en dvd.

jamaar, de svcd rips zijn misschien(?) nog vele slechtere kwaliteit dan die dvd versie?
ik kan ook al die rips downloaden, maar die zien er gewoon niet uit....
pi_7775749
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:35 schreef Slyciber het volgende:
De versie is perfect, als je op 2 a 3 meter van het beeld zit, maar wie er nou met z'n hoofd op het beeldscherm
Na ja, ik zit maar 1 meter van mijn projectie doek af. En die is 1,5 meter. Dus ja, valt nogal op. Ik vind het gewoon niets om 1,5 meter beeld te hebben en er dan 5 meter vanaf te gaan zitten. Dan is het effect weer pleite.
pi_7775752
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:34 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Dan zul je het wel met mij eens zijn dat je nog maar 50% van de overspoelende effecten overhoudt.

bij een slechte rip wel ja, maar of dat bij deze dvd is, dat is mijn vraag....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')