abonnement Unibet Coolblue
pi_187592490
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:06 schreef KapBak het volgende:

[..]


[..]

Ik vond het anders godverdomme warm vanochtend. Maar fijn dat jullie zo goed geslapen hebben he.
Ik heb een hoop ramen die ik tegenover elkaar open kan zetten, uitstekende lucht circulatie snachts ^O^
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_187592503
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:08 schreef m.k het volgende:

[..]

Ik heb een hoop ramen die ik tegenover elkaar open kan zetten, uitstekende lucht circulatie snachts ^O^
ik faal altijd in het op tijd dichtdoen van de ramen

nu is het alweer net zo warm als buiten binnen
pi_187592633
2017


Lol
quote:
There still seem to be much bigger things in the dark regarding IBM :

.4. Technically, cross-chain protocol between VeChain and the other is done. And we are ready to future model, I quote from someone from IBM “hybrid model is the future”


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2019 09:20:53 ]
pi_187592866
Eerste keer dat we rond de $11.3K zaten:

https://coinmarketcap.com/historical/20171203/

Best random eigenlijk hoe sommige coins het beter gedaan hebben en andere slechter.
BTG _O-

Maar het sentiment is wel heel anders dan in december '17, toen was iedereen hyped AF. Best grappig om te zien hoe market cycles werken en dat in slechts 18 maanden tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2019 09:43:59 ]
pi_187592886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:43 schreef Piva het volgende:
Eerste keer dat we rond de $11.3K zaten:

https://coinmarketcap.com/historical/20171203/

Best random eigenlijk hoe sommige coins het beter gedaan hebben en andere slechter.
BTG _O-

Maar het sentiment is wel heel anders dan in december '17, toen was iedereen hyped AF. Best grappig om te zien hoe market cycles werken en dat in slechts 18 maanden tijd.
Monero, vind het een hele toffe coin maar doet het niet super :(

Ethereum heeft het van alle alts nog vrij aardig gedaan maar moet ook nog flink goedmaken.

Denk vooral dat het tot nu toe komt omdat deze rally (nog) niet echt van retail komt.

Tevens heeft Litecoin BTC flink outperformed, BNB en LINK ook _O_
  dinsdag 25 juni 2019 @ 09:45:49 #156
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187592895
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:43 schreef Piva het volgende:
Eerste keer dat we rond de $11.3K zaten:

https://coinmarketcap.com/historical/20171203/

Best random eigenlijk hoe sommige coins het beter gedaan hebben en andere slechter.
BTG _O-

Maar het sentiment is wel heel anders dan in december '17, toen was iedereen hyped AF. Best grappig om te zien hoe market cycles werken en dat in slechts 18 maanden tijd.
Dat is niet random, het komt allemaal door BTC!!1!
pi_187592914
BitConnect op #16 ook bij die snapshot _O- _O- _O-
pi_187592948
EOS heeft het ook echt heeel goed gedaan, staat gewoon op x2 t.o.v vorige keer dat BTC op deze prijs stond.
pi_187592995
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is niet random, het komt allemaal door BTC!!1!
Bitcoin is zeker degene die de hele crypto markt laat bewegen, dat jij dat niet wilt inzien is jou gebrek.

Maar kies vooral een aantal random coins uit en vergelijk je resultaten vervolgens niet met bitcoin.
pi_187593054
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:46 schreef KapBak het volgende:
BitConnect op #16 ook bij die snapshot _O- _O- _O-
Wasu wasu!

Dash is ook aardig rekt.

Monero vond ik ook tof, gelukkig nooit echt geld ingestopt though :+ (ik heb er 1 volgens mij). Waarschijnlijk ook niet meer zo interessant nu veel meer mensen Wasabi coinjoin gebruiken.
pi_187593075
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:51 schreef Piva het volgende:

[..]

Bitcoin is zeker degene die de hele crypto markt laat bewegen, dat jij dat niet wilt inzien is jou gebrek.

Maar kies vooral een aantal random coins uit en vergelijk je resultaten vervolgens niet met bitcoin.
Ik heb echt in 1 minuut in die lijst kijken al 4 coins gevonden die het beter gedaan hebben dan bitcoin :P En dan tel ik equity/ICO deals nog niet eens mee.

EOS, LINK, BNB, LTC. Dus vooral lekker blijven volhouden dat je bitcoin nooit kan outperformen :+
pi_187593093
Dogecoin heeft Bitcoin ook outperformed :D
pi_187593106
0x ook :D
pi_187593121
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik heb echt in 1 minuut in die lijst kijken al 4 coins gevonden die het beter gedaan hebben dan bitcoin :P En dan tel ik equity/ICO deals nog niet eens mee.

EOS, LINK, BNB, LTC. Dus vooral lekker blijven volhouden dat je bitcoin nooit kan outperformen :+
Ik denk niet dat er iemand is die ooit geclaimed heeft dat bitcoin het altijd het beste doet in een random periode.

Dat is ook onmogelijk aangezien de hoeveelheid domme mensen. Zie Bitconnecttttttt

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2019 09:58:51 ]
pi_187593162
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:58 schreef Piva het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er iemand is die ooit geclaimed heeft dat bitcoin het altijd het beste doet in een random periode.

Dat is ook onmogelijk aangezien de hoeveelheid domme mensen. Zie Bitconnecttttttt
Ik weet wel zeker dat er iemand is die dat ooit heeft geclaimed. Maar meer op je punt, er wordt wel vaak beweerd dat je altijd maar sats moet stacken, daarom ook het hele punt van "OZLANG JE MAAR IN SATS EROP VOORUIT GAAT!1!!". Terwijl je het afgelopen jaar bijvoorbeeld beter BNB had kunnen stacken.

Uiteindelijk gaat het om je eigen geloof op de lange termijn van welk asset je veel wil verkrijgen.
pi_187593316
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 16:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geef toe, je gniffelde
Koffie op m'n toetsenbord. :P
pi_187593713
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik heb echt in 1 minuut in die lijst kijken al 4 coins gevonden die het beter gedaan hebben dan bitcoin :P En dan tel ik equity/ICO deals nog niet eens mee.

EOS, LINK, BNB, LTC. Dus vooral lekker blijven volhouden dat je bitcoin nooit kan outperformen :+
Uiteindelijk gaat het allemaal om het instap- en uitstapmoment natuurlijk als je gaat voor winstmaximalisatie en kortere termijn. Voordeel van BTC is dat het al meerdere malen bewezen heeft op te kunnen staan uit de dood. Veel andere coins hebben dat nog niet meegemaakt of hebben zich niet zo goed kunnen herstellen als BTC. Dus als je niet van plan bent op korte termijn uit te cashen is BTC de veiligste en meest rendementvolle bet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187594217
Voor de HODL-ers onder ons: Wanner verkopen jullie? Ik neem aan dat de meesten bij een plotselinge opleving niet de boel ineens verkopen en bij een dipje idem dito. Hebben jullie een bedrag/percentage in gedachten, waarvan je denkt: daarboven verkoop ik meteen alles of hebben jullie een ander systeem?
pi_187594361
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
Voor de HODL-ers onder ons: Wanner verkopen jullie? Ik neem aan dat de meesten bij een plotselinge opleving niet de boel ineens verkopen en bij een dipje idem dito. Hebben jullie een bedrag/percentage in gedachten, waarvan je denkt: daarboven verkoop ik meteen alles of hebben jullie een ander systeem?
Ik wil toch op zo'n minst weer een nier kunnen terugkopen
pi_187594370
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:31 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik wil toch op zo'n minst weer een nier kunnen terugkopen
Dus je investering eruit halen :P
pi_187594435
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 10:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het allemaal om het instap- en uitstapmoment natuurlijk als je gaat voor winstmaximalisatie en kortere termijn. Voordeel van BTC is dat het al meerdere malen bewezen heeft op te kunnen staan uit de dood. Veel andere coins hebben dat nog niet meegemaakt of hebben zich niet zo goed kunnen herstellen als BTC. Dus als je niet van plan bent op korte termijn uit te cashen is BTC de veiligste en meest rendementvolle bet.
Iets met verleden en garantie voor toekomst. Verder eens dat bitcoin minst risicovol is hoor.
pi_187594470
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
Voor de HODL-ers onder ons: Wanner verkopen jullie? Ik neem aan dat de meesten bij een plotselinge opleving niet de boel ineens verkopen en bij een dipje idem dito. Hebben jullie een bedrag/percentage in gedachten, waarvan je denkt: daarboven verkoop ik meteen alles of hebben jullie een ander systeem?
Ik heb geen target stap louter uit als ik het ooit echt nodig heb.
pi_187594541
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
Voor de HODL-ers onder ons: Wanner verkopen jullie? Ik neem aan dat de meesten bij een plotselinge opleving niet de boel ineens verkopen en bij een dipje idem dito. Hebben jullie een bedrag/percentage in gedachten, waarvan je denkt: daarboven verkoop ik meteen alles of hebben jullie een ander systeem?
Vechain node pakken en rentenieren van de vtho
  dinsdag 25 juni 2019 @ 12:01:53 #174
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_187594859
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:21 schreef nickhguitar het volgende:
Voor de HODL-ers onder ons: Wanner verkopen jullie? Ik neem aan dat de meesten bij een plotselinge opleving niet de boel ineens verkopen en bij een dipje idem dito. Hebben jullie een bedrag/percentage in gedachten, waarvan je denkt: daarboven verkoop ik meteen alles of hebben jullie een ander systeem?
Ik ga dit keer proberen om zodra mijn portfolio 25k aantikt er 10k van te verkopen.

Kan ik verder spelen met die 15k en weer een mooi zakcentje op de bank. Maar blijft toch lastig om het ook daadwerkelijk te doen. Gezien 70% van mijn portfolio uit btc bestaat, lange termijn is dit de veiligste optie
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_187595188
er zijn toch maar 6 walmarts in china? schiet niet echt op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')