Ik moet gaan slapen eigenlijk (allang) maar ik ben aan Maarten gekluisterd.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 06:14 schreef heracles het volgende:
[..]
Hoi Irish. Ben ff aan t wakker wordenGoeiemorgen.
quote:
Dan kun je deze lijst wel waarderen denk ik..quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan kun je deze lijst wel waarderen denk ik..
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 00:29 schreef UitStraling het volgende:
Had jong vriendinnetje en liet Guano Apes horen, vond ze lekker voor in haar opgevoerde VW, 1800 euro later, misschien wel DE reden waarom ik gek op haar was
De tering wat een schreeuwwijfquote:
Zou ze daarna ook wel van je schreeuwenquote:Op zondag 23 juni 2019 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De tering wat een schreeuwwijf![]()
Zou 's-morgens gebakken eitje voor haar maken en daarna kapot neuken
Dat je er eerst een tros bananen in gooit en dan Ali met zn veertig rovers komt vragen of je zn kameel gezien hebt...quote:Op zondag 23 juni 2019 00:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou ze daarna ook wel van je schreeuwen
Die vergelijking snap ik niet?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat je er eerst een tros bananen in gooit en dan Ali met zn veertig rovers komt vragen of je zn kameel gezien hebt...
Slechte humor.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat je er eerst een tros bananen in gooit en dan Ali met zn veertig rovers komt vragen of je zn kameel gezien hebt...
Zo trok Eek a Mouse een joint uit mn handen die ik net op de rand van het podium had gedraaid... De energie was daarna een beetje weg..quote:Op zondag 23 juni 2019 00:48 schreef A_Fortiori het volgende:
Bij de drie concerten/festivals waar hij zou komen optreden, is hij nooit komen opdagen, altijd hetzelfde...)
Alles delen is het motto:)quote:Op zondag 23 juni 2019 00:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zo trok Eek a Mouse een joint uit mn handen die ik net op de rand van het podium had gedraaid... De energie was daarna een beetje weg..
quote:
Jup.. nieuwe gedraaid en lekkere sfeer..quote:
he vooruit, nog eentje danquote:Op zondag 23 juni 2019 00:54 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jup.. nieuwe gedraaid en lekkere sfeer..
Over goede sfeer gesproken.. gewoon in het plantsoen hier:
quote:
Heerlijk.. gewoon een beetje door de stad sjouwen en dan die klanken erbij.. allemaal voor nop..quote:
Ook primaquote:Op zondag 23 juni 2019 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nope, Star Wars gezien enne....Star Trek misschien
We hebben ooit op een kleine camping een week lang Lee Perry gedraaid. Dat was zo te gek. Wij lachen daar jaren later nog steeds om.quote:
Ha, The Specials heb ik net nog een gedraaid. Ook Madness komt hier nog wel eens voorbijquote:Op zondag 23 juni 2019 01:03 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heerlijk.. gewoon een beetje door de stad sjouwen en dan die klanken erbij.. allemaal voor nop..
Net stonden trouwens Sting en the Specials nog in het stadspark..
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:08 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
We hebben ooit op een kleine camping een week lang Lee Perry gedraaid. Dat was zo te gek. Wij lachen daar jaren later nog steeds om.
Al lijkt het als een wolk voorbij te zijn gegaan, vergeten doe je zoiets nooit.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo herkenbaar... op Aardbeienland zijn ze Out of space in de ochtend voor het werk aan ook nog niet vergeten na een jaar of 20 denk ik..
Idd... long times enzo...quote:Op zondag 23 juni 2019 01:15 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Al lijkt het als een wolk voorbij te zijn gegaan, vergeten doe je zoiets nooit.
Ik ken het niet. Daar word je toch blij van, van zoiets.quote:
Ook hier uit de stad.. net als jammah tammah.. (joa moar.. tou moar)quote:Op zondag 23 juni 2019 01:27 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Daar word je toch blij van, van zoiets.
Klein Jamaica daarquote:
Ben wel zo'n graag slapende dominante luie kutleeuw ja, serieusquote:
I know, hou toch wel van jequote:Op zondag 23 juni 2019 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben wel zo'n graag slapende dominante luie kutleeuw ja, serieus
Gvdquote:
quote:
trustequote:
mwehehe die is oudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |