Dat is toch een normaal (DIN) formaat radio?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:19 schreef James-Hetfield het volgende:
ik ben bezig met de aanschaf van een Renault Clio II 1.2-16V Campus, bouwjaar 2007.
Hier zit een af fabriek radio in (RDW220 meen ik?) met stuurwiel bediening.
Deze zou ik graag dan vervangen door een andere radio, waarin o.a. USB mogelijkheid zit.
Is dit 1 op 1 te vervangen? En blijft hiermee de stuurwiel bediening werken?
Of heb je extra kabels nodig?
En zo ja, welke zijn dat dan?
Ben totaal geen expert op dit gebied, vandaar mijn vraag.
En dan werkt de stuurwiel bediening ook nog steeds?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is toch een normaal (DIN) formaat radio?
Dan is een juiste iso stekker voldoende..
(En een radio die je wensen ondersteund natuurlijk)
Als je er de juiste radio in zet wel... eentje uit 1980 draai je gewoon met twee knoppen..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:29 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
En dan werkt de stuurwiel bediening ook nog steeds?
Meestal hangen die hem er ook wel even in voor je als je er naar vraagt..quote:Op maandag 24 juni 2019 10:28 schreef James-Hetfield het volgende:
Heb genoeg om even na te zoeken
Auto is iig gekocht nu.
Als ik hem heb rijd ik zowiezo even langs een car audio zaak die hier vlakbij is (nooit geweten dat die hier zat) voor de juiste radio en kabels e.d.
Ik heb zojuist besloten om hetzelfde te gaan doenquote:Op maandag 24 juni 2019 10:28 schreef James-Hetfield het volgende:
Als ik hem heb rijd ik zowiezo even langs een car audio zaak die hier vlakbij is (nooit geweten dat die hier zat) voor de juiste radio en kabels e.d.
En al vervangen?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:33 schreef Donkergroen het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten om hetzelfde te gaan doenHeb zelf een Clio 2 en ergerde me vandaag precies te veel over de slechte FM-ontvangst van Radio 1. Een dab+ radio ligt al in de kast hier, ik hoef alleen dat kabeltje (hoop alleen dat dat bestaat voor deze radio...)
Nee nog niet, er ging eerst van alles kapot hierquote:Op donderdag 27 juni 2019 10:17 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
En al vervangen?
Welke radio heb je liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |