Zeikradio bedoel je.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:33 schreef KoningPils het volgende:
SkyRadio
Geen gelul, altijd goede muziek. Beste zender van het land.
Oh 101,5 FM ik ga het proberen thanksquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:33 schreef KoningPils het volgende:
SkyRadio
Geen gelul, altijd goede muziek. Beste zender van het land.
Ow ik krijg een beetje jeuk van het genre muziek wat ze draaienquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:48 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Oh 101,5 FM ik ga het proberen thanks
Nee, want ik betaal gewoon voor mijn muziek. Spotify is een tientje per maand wel waard.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:49 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Hm heeft ook advertenties erdoor toch?
Hmquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:54 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Nee, want ik betaal gewoon voor mijn muziek. Spotify is een tientje per maand wel waard.
Voor een paar biertjes per maand niet meerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:49 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Hm heeft ook advertenties erdoor toch?
Nu langste dag van het jaar => over 3 weken beginnen ze weer met kerstnummers van Maria Carey.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:07 schreef Hamzoef het volgende:
Skyradio, hands down.
Maar wel weinig variatie. Sommige nummers hoor je letterlijk 4 x op een werkdag.
Dit (ik zit nu zo'n beetje rond m'n 10-jaar-FIP-luisteren-jubileum). Ze hebben tegenwoordig ook nog een hele rij substreams.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:24 schreef Farenji het volgende:
Radio FIP, heel af en toe een dj die wat in t frans brabbelt, en 1 keer per uur een korte news flash. Geen reclame, en consistent goede (handmatig geselecteerde) muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |