Kon ook niet anders. Zelfs al zou het onterecht zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton behoudt zege Canada
https://racingnews365.nl/(...)houdt-zege-gp-canada
Die tijdstraf geven had nu ook behoorlijk wat gevolgen voor Vettelquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kon ook niet anders. Zelfs al zou het onterecht zijn.
Een tijdstraf terugdraaien heeft zoveel gevolgen, dat dat nooit zou gebeuren. Je kan die niet voor niets niet aanvechten.
Die krijgt nooit straf, dus niets nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:08 schreef ZaZoe het volgende:
Geen straf voor Hamilton na incident met Max
Maar die werd gegeven tijdens de race.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:31 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Die tijdstraf geven had nu ook behoorlijk wat gevolgen voor Vettel
En dat is ook wel een deel van het probleem, denk ik. Wat dat betreft begrijp ik Toto Wolff wel. Elk jaar veranderen de regels en de auto's weer waardoor de kleinere teams niet kunnen doorontwikkelen (want we moeten al aan de wagen van volgend jaar werken).quote:Op zaterdag 22 juni 2019 06:43 schreef PzKpfw het volgende:
Het komt er op neer dat ze de boel gewoon weer verkloot hebben. [Al jaren zijn ze panisch op zoek naar regels om het spannender te maken. Krijgen ze eindelijk een keer echte spanning in een race en dan doen ze dat teniet met een dubieuze straf.
Het was toch juist eind vorig jaar waar Max een beetje kon meedoen op eigen krachtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En dat is ook wel een deel van het probleem, denk ik. Wat dat betreft begrijp ik Toto Wolff wel. Elk jaar veranderen de regels en de auto's weer waardoor de kleinere teams niet kunnen doorontwikkelen (want we moeten al aan de wagen van volgend jaar werken).
Hou de regels en auto's (aerodynamische regels) gewoon eens 5 jaar onveranderd en dan komt het veld wel dichter bij elkaar (hopelijk).
Als het zo door gaat schrijven Ferrari en RB na de zomerstop het huidige seizoen af en gaan ze alweer vol op de auto van volgend jaar inzetten.
Ook waar, maar RB heeft natuurlijk ook veel geld te besteden om aan twee auto's te werken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:29 schreef XL het volgende:
[..]
Het was toch juist eind vorig jaar waar Max een beetje kon meedoen op eigen kracht
Vraag is dan kan Max nog geduld op brengen om nog een jaar te wachten op een mogelijke kampioens auto?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En dat is ook wel een deel van het probleem, denk ik. Wat dat betreft begrijp ik Toto Wolff wel. Elk jaar veranderen de regels en de auto's weer waardoor de kleinere teams niet kunnen doorontwikkelen (want we moeten al aan de wagen van volgend jaar werken).
Hou de regels en auto's (aerodynamische regels) gewoon eens 5 jaar onveranderd en dan komt het veld wel dichter bij elkaar (hopelijk).
Als het zo door gaat schrijven Ferrari en RB na de zomerstop het huidige seizoen af en gaan ze alweer vol op de auto van volgend jaar inzetten.
twitter:ScarbsTech twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 09:35:38 Here's the @fia @f1 performance analysis from Friday at the #FrenchGP traces compare pace against Merc as a baseline. Above the line you're slower, below you're faster https://t.co/MidO2WmROH reageer retweet
laat hij eerst maar naar Mercedes gaan en dan met 4 titels op zak naar Ferrariquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:00 schreef vosss het volgende:
MAX MOET NAAR FERRARI ANDERS WORDT IE NOOITS WERELDKAMPIOEN!!!!
Ik ben nog immer van mening dat hij bij Red Bull het beste zit op dit moment en in de nabije toekomst. De hegemonie van Mercedes kan niet nog jaren doorgaan; dat is een keer afgelopen. Zou kut zijn dat dat net is zodra Max daar aan komt. Dan krijg je straks zo een Alonso verhaal zegmaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat hij eerst maar naar Mercedes gaan en dan met 4 titels op zak naar Ferrari
Williams en Racing Point hebben hun vleugels eraf gehaald?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:40 schreef Tarado het volgende:[ afbeelding ]twitter:ScarbsTech twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 09:35:38 Here's the @:fia @:f1 performance analysis from Friday at the #FrenchGP traces compare pace against Merc as a baseline. Above the line you're slower, below you're faster https://t.co/MidO2WmROH reageer retweet
voorlopig is het nog niet zo ver, het is een beetje afwachten wat die regels voor 2021 gaan worden maar tot nu toe past Mercedes zich het snelst aan iedere verandering aanquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben nog immer van mening dat hij bij Red Bull het beste zit op dit moment en in de nabije toekomst. De hegemonie van Mercedes kan niet nog jaren doorgaan; dat is een keer afgelopen. Zou kut zijn dat dat net is zodra Max daar aan komt. Dan krijg je straks zo een Alonso verhaal zegmaar.
Bovendien heeft Mercedes meer dan genoeg coureurs klaar staan die ze naast Lewis kunnen zetten. Bottas, Ocon, Russel; ik denk dat Lewis die allemaal liever naast zich heeft dan Max.
Ergo: Max kan pas naar Mercedes zodra Lewis daar weg is. En al die praat van Lewis doet daar niets aan af; die gaat een komst van Max gewoon veto-en denk ik.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben nog immer van mening dat hij bij Red Bull het beste zit op dit moment en in de nabije toekomst. De hegemonie van Mercedes kan niet nog jaren doorgaan; dat is een keer afgelopen. Zou kut zijn dat dat net is zodra Max daar aan komt. Dan krijg je straks zo een Alonso verhaal zegmaar.
Bovendien heeft Mercedes meer dan genoeg coureurs klaar staan die ze naast Lewis kunnen zetten. Bottas, Ocon, Russel; ik denk dat Lewis die allemaal liever naast zich heeft dan Max.
Ergo: Max kan pas naar Mercedes zodra Lewis daar weg is. En al die praat van Lewis doet daar niets aan af; die gaat een komst van Max gewoon veto-en denk ik.
Omdat er wereldwijd enorm veel kijkers af gaan haken als dit nog jaren zo doorgaat dat Mercedes alles wint en dan zullen er hoe dan ook veranderingen gaan komen zodat het veld overhoop gehaald wordt.quote:
En wat nou als Merc toch weer de beste is, met de nieuwe regels? Alleen als ze een regel gaan instellen dat Merc met 400kg beton in de auto moet gaan rijden, ben je zeker van een verandering.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat er wereldwijd enorm veel kijkers af gaan haken als dit nog jaren zo doorgaat dat Mercedes alles wint en dan zullen er hoe dan ook veranderingen gaan komen zodat het veld overhoop gehaald wordt.
Die hele sport bestaat alleen maar omdat er zoveel mensen naar kijken. Als die massaal afhaken is het vlug gedaan en kunnen die bakken met geld niet meer verbrast worden.
het is al aardig jaartjes aan de gang, volgend jaar zal het misschien weer wat dichter bij elkaar zitten maar blijft Mercedes ook favoriet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat er wereldwijd enorm veel kijkers af gaan haken als dit nog jaren zo doorgaat dat Mercedes alles wint en dan zullen er hoe dan ook veranderingen gaan komen zodat het veld overhoop gehaald wordt.
Die hele sport bestaat alleen maar omdat er zoveel mensen naar kijken. Als die massaal afhaken is het vlug gedaan en kunnen die bakken met geld niet meer verbrast worden.
Dan veranderen ze opnieuw. Als in de F1 de komende 15 jaar Mercedes alles wint dan geloof ik niet dat die klasse nog bestaat over 16 jaar zulllen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:24 schreef wolfjeamadeus het volgende:
En wat nou als Merc toch weer de beste is, met de nieuwe regels?
De F! zal alleen maar groter en groter wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan veranderen ze opnieuw. Als in de F1 de komende 15 jaar Mercedes alles wint dan geloof ik niet dat die klasse nog bestaat over 16 jaar zulllen we maar zeggen.
Je vergeet Harvard te vermelden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht dat Max pas rond zijn 25ste de kans krijgt om in Mercedes of ferrari te gaan rijden.
De komende jaren zullen gewoon een leerproces zijn
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De F! zal alleen maar groter en groter worden
De belangstelling is de afgelopen jaren alleen maar toegenomen
Die is juist alleen maar afgenomen. Dat hier in Nederland de kijkcijfers een vlucht genomen hebben (dankzij Max) is niet representatief voor de rest van de wereldquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De F! zal alleen maar groter en groter worden
De belangstelling is de afgelopen jaren alleen maar toegenomen
In NL wel maar wereldwijd nietquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De F! zal alleen maar groter en groter worden
De belangstelling is de afgelopen jaren alleen maar toegenomen
Welnee joh. Als Max zou willen, rijdt-ie volgende week in een Mercedes.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht dat Max pas rond zijn 25ste de kans krijgt om in Mercedes of ferrari te gaan rijden.
De komende jaren zullen gewoon een leerproces zijn
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Die is juist alleen maar afgenomen. Dat hier in Nederland de kijkcijfers een vlucht genomen hebben (dankzij Max) is niet representatief voor de rest van de wereld
Ik heb keiharde cijfers van Eckelenstein gehad.quote:
Die van mn broertje nietquote:
Hoe laat is straks?quote:
Dat wat Mercedes doet is gewoon absurd goed. Ze zijn relatief een nieuw team maar komen steeds dichter bij de top van alle overal statistieken (waar ze dat nog niet zijn). In de Schumacher jaren deed Mercedes niet mee en in de Vettel jaren waren ze nog aan het opbouwen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben nog immer van mening dat hij bij Red Bull het beste zit op dit moment en in de nabije toekomst. De hegemonie van Mercedes kan niet nog jaren doorgaan; dat is een keer afgelopen. Zou kut zijn dat dat net is zodra Max daar aan komt. Dan krijg je straks zo een Alonso verhaal zegmaar.
Bovendien heeft Mercedes meer dan genoeg coureurs klaar staan die ze naast Lewis kunnen zetten. Bottas, Ocon, Russel; ik denk dat Lewis die allemaal liever naast zich heeft dan Max.
Ergo: Max kan pas naar Mercedes zodra Lewis daar weg is. En al die praat van Lewis doet daar niets aan af; die gaat een komst van Max gewoon veto-en denk ik.
Helaas is het wel de realiteit.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:34 schreef opreis het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)lthans-met-max-.html
Dit is, ondanks dat het volkomen eerlijk/de waarheid is, toch wel pijnlijk
de andere realiteit is dat de auto gewoon niet goed genoeg is en dat is eigenlijk nog vervelenderquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas is het wel de realiteit.
Geloof dat Gasly maar 3% voor Max heeft gereden in alle tijd dat ze samen hebben gereden, en qua kwalificaties wordt er ook geen spaan heel gelaten van hem.
En elke keer die kut-pitcam. Ik vind het persoonlijk helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:59 schreef Zorro het volgende:
O ja, Plooij
Weer verrast, wat een narigheid.
Nu heb je ook genoeg blauw toch?quote:
Je kan alleen nog maar wereldkampioen worden in een Mercedes momenteel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:00 schreef vosss het volgende:
MAX MOET NAAR FERRARI ANDERS WORDT IE NOOITS WERELDKAMPIOEN!!!!
Ja... erger me kapot in FP3 tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:59 schreef Zorro het volgende:
O ja, Plooij
Weer verrast, wat een narigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |