abonnement Unibet Coolblue
pi_187532764
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:52 schreef fjs het volgende:

[..]

Vind ik ook. Als Rusland weer provocerend over ons land vliegt gewoon neerhalen.
Dat doen ze niet. Als rusland voorbij vliegt is dat altijd >100km van onze grens, boven de noorzee. Dat is andere koek dan dat ze letterlijk naar Scheveningen kunnen zwaaien.
pi_187532890
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:48 schreef greatgonzo het volgende:
Het regime in Iran is een groot gevaar voor de vrede en veiligheid van de hele wereld

Van de week gelezen.. wel een interessant opiniestuk (misschien al eerder gepost)..
Samengevat: de macht in Iran ligt bij een stel 90+ ers (hoeders van de revolutie).. Die gebaat zijn bij oorlog.. want door oorlog komt volgens het Sjiitische geloof de Messias terug op aarde.

Dus leuk en aardig dat er een gematigde president zit.. ze gaan er vol voor. Mag je blij zijn dat Trump de haviken in zijn regering nog enigszins in toom houdt
alhoewel ik wel denk dat hij iets gaat doen vlak voor herverkiezing.. USA stemt altijd graag op een zittende president in oorlogstijd..
Iran heeft ook al zoveel oorlogen begonnen.

Als je de Amerikanen moet geloven zijn ze zelfs recent verantwoordelijk voor een aanslag in Afghanistan, ondanks dat de Taliban het al meerdere malen heeft opgeëist inmiddels, maar nee, bolton blijft hoog en laag springen "het was iran".

Die oorlog moet er gewoon komen blijkbaar.
En ik hoop dat Amerika die strijd verliest, al is het maar op het thuisfront.
pi_187532891
meh fout.
pi_187533199
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Beter dan totale dominantie van andere grootmachten. Als China het meest machtig is, worden wij westerlingen hun slaafjes.
Weet je niet. Ga je van uit. En je kan ook heel goed zeggen dat Nederland momenteel een slaafje van de VS is.

En daarbij hoeft er niet perse totale dominantie van 1 grootmacht te zijn.
pi_187533202


[ Bericht 98% gewijzigd door Odaiba op 21-06-2019 10:45:50 ]
pi_187533287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee. Al jaren roepen dat Amerika en Israel dood moeten, Shia milities aan de grens van Israel.
Spierballentaal en dreigementen zie je van zowel Iran als Israel. Israel en SA zijn open en duidelijk dat ze op oorlog met Iran uit zijn.

Israel, SA, Amerika hebben allemaal terroristische groeperingen gesteund IN Syrie.

Dus waar je Iran van beschuldigd, dat doen andere landen ook maar dan factor 100.
pi_187533446
Nou, het was dus bijna zo ver. Trump blies de aanval op het allerlaatste moment af.

Vraag me af of het morgen of overmorgen wel gaat gebeuren. Wat is de kans?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:07:01 #212
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_187533563
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, het was dus bijna zo ver. Trump blies de aanval op het allerlaatste moment af.

Vraag me af of het morgen of overmorgen wel gaat gebeuren. Wat is de kans?
Klein. Lekker bluffen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_187533670
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:08 schreef speknek het volgende:
Dit is een gevalletje Donnie houd me tegen houd me tegen iemand houd me tegen, lek tegen de pers dat ik net ben tegengehouden Trump.
Mwoa, waarschijnlijk verzonnen om een signaal af te geven aan Iran.
pi_187533990
Tegenstrijdige bronnen:
quote:
The Associated Press quoted a US official as saying the strikes had been recommended by the Pentagon and had been among options presented to senior administration officials.

According to the New York Times, top Pentagon officials warned a military response could result in a spiralling escalation with risks for US forces in the region.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:31:14 #215
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187534011
Acemal71 twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 11:25:33 İran düşürdükleri Amerikan İHA'sına ait olduğunu ileri sürdükleri İHA'nın parçalarını sergilemiş. #Iran released the first photos of the wreckage of the #US drone it downed. https://t.co/diFEuXyzrI reageer retweet
Foto's in de tweet.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:34:58 #216
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_187534096
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:08 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Dat doen ze niet. Als rusland voorbij vliegt is dat altijd >100km van onze grens, boven de noorzee. Dat is andere koek dan dat ze letterlijk naar Scheveningen kunnen zwaaien.
Google is je vriend.

https://www.volkskrant.nl(...)-nederland~b65ab9d1/
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:36:43 #217
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_187534132
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:29 schreef crystal_meth het volgende:
Tegenstrijdige bronnen:
[..]

Hoeft niet, het Pentagon kan de doelen aanbevolen hebben maar de gehele actie afgeraden vanwege de consequenties.
Overigens hoorde ik net dat Iran al gewaarschuwd was voor de aanval door de VS middels een ultimatum.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_187534265
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:07 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Klein. Lekker bluffen.

Meh, doe het dan ook gewoon een keer echt. Of schiet Iran naar de klote, of laat ze gewoon met rust. Wordt een beetje moe van het nieuws elke keer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_187534431
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:11 schreef Justinn het volgende:

[..]

Ik ben niet bepaald anti-USA, maar het is wel de VS die aan power-projection doet en doctrine baseert op intimidatie. De wereld zou te klein zijn geweest als het Iran was die in internationale wateren, maar vlakbij de VS drone surveillance zou uitvoeren én tig militaire bases nabij de grens van de VS plaatst. De VS doet wel bij Iran i.v.m. preventief beschermen van eigen belangen.
De VS verdedigd slechts zijn eigen belangen in die desbetreffende straat waar Iran aanslagen pleegt op olietankers. Iran heeft daar eerder mee gedreigd. Iran kan wel nu de onschuld spelen, maar het staat letterlijk op beeld.

Bovendien verrijkt Iran tegen eerder gemaakte afspraken in meer verrijkt uranium waarmee men kernwapens wilt maken op al bestaande lange afstandsraketten. Reden voor de VS om dat atoomakkoord met Iran op te zeggen. De VS heeft direct aangegeven te willen heronderhandelen voor een beter akkoord, maar Iran weigert.

Iran levert al jaren wapens aan terroristische organisaties die zelfmoordaanslagen organiseren zoals Hamas en Hezbollah. Iran dreigt Israel van de kaart te vegen. Iran probeert regimes ter plaatse te destabiliseren, waaronder buurland Irak. Dus waarom dan die enige wijzende vinger naar de VS? Iran doet niet anders.

Iran staat in de top drie van cybercrime en spionage.

Iran deinsde er zelfs niet voor terug om hier op Nederlands grondgebied een liquidatie te laten uitvoeren op een politieke tegenstander.

Dus genoeg argumenten voor de VS om Iran op de korrel te nemen. Dan vindt ik zo'n verkenning van zo'n drone ter plaatse volkomen logisch te noemen. Want Iran blijft provoceren en wil de VS in een oorlog duwen.

Maar zo'n oorlog zal consequenties hebben voor de rest van de wereld zoals we zagen in Irak en Syrië. Dus ik begrijp dat de VS nu niet massaal de zware bommen op Teheran laat vallen. Maar het wordt wel een opmaat tot op deze manier.
  Moderator vrijdag 21 juni 2019 @ 12:04:57 #220
8781 crew  Frutsel
pi_187534546
quote:
Gewoon neerhalen
pi_187534602
quote:
quote:
Gistermiddag werden de Russische bommenwerpers al geëscorteerd door twee snellere Deense F16's, voordat ze werden overgedragen aan Nederland. Die gaf de begeleiding van de ongewenste gasten over aan de Britten.
Nederland grenst niet aan Denemarken, ze vlogen in het "NAVO verantwoordelijkheidsgebied", dat is wat anders dan boven Nederland vliegen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator vrijdag 21 juni 2019 @ 12:16:06 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187534670
je zal ook wel tegen die klimaatdoelen aanlopen als je de rommel de waddenzee in flikkert
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187534711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, het was dus bijna zo ver. Trump blies de aanval op het allerlaatste moment af.

Vraag me af of het morgen of overmorgen wel gaat gebeuren. Wat is de kans?
Keizer Franz Jozef kon zich in juli 1914 niet beheersen met de meest desastreuse gevolgen voor zijn Rijk.
Donald Trump is wat jonger en hopeijk wat helderder van geest dan deze toen al ruim tachtigjarige (in mijn ogen) seniele wereldvreemde gek.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:26:22 #224
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_187534768
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:19 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Keizer Franz Jozef kon zich in juli 1914 niet beheersen met de meest desastreuse gevolgen voor zijn Rijk.
Donald Trump is wat jonger en hopeijk wat helderder van geest dan deze toen al ruim tachtigjarige (in mijn ogen) seniele wereldvreemde gek.
Wacht maar tot er een Amerikaanse Conrad von Hötzendorf opstaat. ;)

https://en.wikipedia.org/wiki/Franz_Conrad_von_H%C3%B6tzendorf
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:28:35 #225
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187534792
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:26 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Wacht maar tot er een Amerikaanse Conrad von Hötzendorf opstaat. ;)

https://en.wikipedia.org/wiki/Franz_Conrad_von_H%C3%B6tzendorf
Is dat niet Bolton eigenlijk?

Als je echt een goede vergelijking zoekt, zou iemand Melania moeten vermoorden bij een staatsbezoek in Iran.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_187534917
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:28 schreef DustPuppy het volgende:
Als je echt een goede vergelijking zoekt, zou iemand Melania moeten vermoorden bij een staatsbezoek in Iran.
Dat zou wat zijn, jezus. :7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_187534950
quote:
Leuk sensatiekop van de Volkskrant, maar het gaat daar niet om Nederlands luchtruim, maar om door Nederland gecontroleerd luchtruim. Groot verschil.
Het Nederlands luchtruim eindigt op 12 zeemijlen van de kust, het door Nederland gecontroleerde gebied loopt door tot halverwege richting groot Brittannië.

De Amerikanen vlogen die drone op 13 mijl van de Iraanse kust

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2019 12:43:00 ]
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:42:41 #228
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_187534960
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:28 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Is dat niet Bolton eigenlijk?

Als je echt een goede vergelijking zoekt, zou iemand Melania moeten vermoorden bij een staatsbezoek in Iran.
de dag dat de VS een staatsbezoek aan Iran brengt, is dezelfde dag dat ze vrede bereiken met Noord Korea..
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:52:17 #229
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_187535086
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:42 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

de dag dat de VS een staatsbezoek aan Iran brengt, is dezelfde dag dat ze vrede bereiken met Noord Korea..
Ik zie Trump er wel voor aan hoor. Lekker dealtjes maken en liefdesbrieven krijgen van Mullah Whatshisface. En dan máááándenlang een paar keer per week aan de telefoon hangen bij een of andere Fox News show, om op te scheppen hoe geweldig hij toch weer is en dat nooit eerder in de geschiedenis een president zoiets uitzonderlijks gedaan heeft etc.

Hmmm, best een realistisch scenario eigenlijk. :P
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_187535089
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat we heel blij mogen zijn met Trump aan het bewind. Trump is in principe iemand die uit is op deals en niet op oorlog. Met Hillary en de Deep State hadden we al lang naar bombardementen op CNN gekeken.
Trump is iedere keer uit op een deal, ook in het geval Noord-Korea en Syrie. Ook zijn opmerking dat het een soldaat of generaal kan zijn geweest die zonder opdracht deze drone uit de lucht heeft geschoten is bedoeld om Iran een uitweg te geven en te kunne de-escalleren.
Trump is gewoon een lafbek. Begin maar met die zooi want ik heb de popcorn klaar liggen thuis. #GENOT!
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:54:58 #231
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_187535119
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:41 schreef Lola69 het volgende:

[..]

De Amerikanen vlogen die drone op 13 mijl van de Iraanse kust
Dat is wat Amerika claimt, inderdaad.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:05:12 #232
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_187535235
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:52 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Trump is gewoon een lafbek. Begin maar met die zooi want ik heb de popcorn klaar liggen thuis. #GENOT!
ook als de bom hier valt?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_187535399
hadden we bijna WW3? iran is geen kleintje.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:23:47 #234
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_187535453
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
hadden we bijna WW3? iran is geen kleintje.
mwa... ik moet nog zien wie Iran bij gaat vallen als het gebeurd.. Rusland is gebaat bij onrust.. maar ik geloof niet dat ze zelf actief betrokken zullen zijn op een schaal zoals destijds in Afghanistan..
Hoogstens wat Spetnatz eenheden

China dan? China wil groeien, en heeft olie nodig. Die zitten niet te wachten op een hogere olieprijs. Bovendien hebben die een andere visie voor invloed uitbreiding, namelijk economisch achtergestelde gebieden in Europa en Afrika.. Daar valt veel meer rendement te halen.

China heeft wel baat bij een oorlog tussen Rusland en de VS.. maar ze gaan niet zelf in het vuurtje rotzooien, dat geloof ik niet.

Dus stel.. het escaleert echt? En Iran besluit in alle wijsheid de raketten op Israel en de EU te richten als vergelding? Dan nuked de NATO ze de moeder... Hoogstens Turkije is gebaat bij een oorlog, als ze een verzwakt Iran kunnen inpikken...
Bij tijd en wijle aanwezig...
  Moderator vrijdag 21 juni 2019 @ 13:35:46 #235
8781 crew  Frutsel
pi_187535553
quote:
Exclusive: Trump warned Iran via Oman that U.S. attack was imminent, called for talks - Iranian officials

DUBAI (Reuters) - Iranian officials told Reuters on Friday that Tehran had received a message from U.S. President Donald Trump through Oman overnight warning that a U.S. attack on Iran was imminent.

“In his message, Trump said he was against any war with Iran and wanted to talk to Tehran about various issues ... he gave a short period of time to get our response but Iran’s immediate response was that it is up to Supreme Leader (Ayatollah Ali) Khamenei to decide about this issue,” one of the officials told Reuters on condition of anonymity.

The second official said: “We made it clear that the leader is against any talks, but the message will be conveyed to him to make a decision ... However, we told the Omani official that any attack against Iran will have regional and international consequences.”
en dat wordt weer tegengesproken door Iran

AmichaiStein1 twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 13:35:47 #BREAKING: "US didn't send Iran any message via #Oman" - spox of #Iran's Supreme National Security Council https://t.co/jJ71I8vMJa reageer retweet
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:37:18 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_187535571
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat we heel blij mogen zijn met Trump aan het bewind. Trump is in principe iemand die uit is op deals en niet op oorlog. Met Hillary en de Deep State hadden we al lang naar bombardementen op CNN gekeken.
Trump is iedere keer uit op een deal, ook in het geval Noord-Korea en Syrie. Ook zijn opmerking dat het een soldaat of generaal kan zijn geweest die zonder opdracht deze drone uit de lucht heeft geschoten is bedoeld om Iran een uitweg te geven en te kunne de-escalleren.
Ja Killary had natuurlijk ook Bolton aangesteld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_187536052
Zijn we al dood ?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_187536099
Over 'we' gesproken, Iran kan Europa raken, toch?
pi_187536122
En wat willen buren Turkije en Pakistan?
pi_187536158
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:21 schreef LelijKnap het volgende:
En wat willen buren Turkije en Pakistan?
Iran zijn sjiieten, vrijwel alle andere moslim landen (inclusief Turkije en Pakistan) zijn soennieten.
Die zien Iran het liefste van de aardbodem geveegt worden. Beetje het Protestanten vs Katholieken conflict in Noord Ierland, maar dan wat extremer :P
pi_187536166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:25 schreef Lola69 het volgende:
Iran zijn sjiieten, vrijwel alle andere moslim landen (inclusief Turkije en Pakistan) zijn soennieten.
Die zien Iran het liefste van de aardbodem geveegt worden. Beetje het Protestanten vs Katholieken conflict in Noord Ierland, maar dan wat extremer :P
Joa, maar ze zijn niet altijd vies van pragmatische voorkeuren op basis van nationaal (/=/ religieus) belang.
pi_187536495
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:23 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

mwa... ik moet nog zien wie Iran bij gaat vallen als het gebeurd.. Rusland is gebaat bij onrust.. maar ik geloof niet dat ze zelf actief betrokken zullen zijn op een schaal zoals destijds in Afghanistan..
Hoogstens wat Spetnatz eenheden

China dan? China wil groeien, en heeft olie nodig. Die zitten niet te wachten op een hogere olieprijs. Bovendien hebben die een andere visie voor invloed uitbreiding, namelijk economisch achtergestelde gebieden in Europa en Afrika.. Daar valt veel meer rendement te halen.

China heeft wel baat bij een oorlog tussen Rusland en de VS.. maar ze gaan niet zelf in het vuurtje rotzooien, dat geloof ik niet.

Dus stel.. het escaleert echt? En Iran besluit in alle wijsheid de raketten op Israel en de EU te richten als vergelding? Dan nuked de NATO ze de moeder... Hoogstens Turkije is gebaat bij een oorlog, als ze een verzwakt Iran kunnen inpikken...
Waar heb je het in godsnaam over? Neem nog een pilletje
pi_187536902
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:52 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Trump is gewoon een lafbek. Begin maar met die zooi want ik heb de popcorn klaar liggen thuis. #GENOT!
Ik zit er eerlijk gezegd ook klaar. Kom op Trump, je moet nu niet veel langer blijven uitstellen om Iran aan te vallen.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_187537230
Verbazingwekkend hoeveel mensen hier een gewapend conflict tussen Iran en de VS aanmoedigen.

Hopelijk komt dat er niet van.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:02:52 #245
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_187537277
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:54 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waar heb je het in godsnaam over? Neem nog een pilletje
Moet ik je wat geo politiek uitleggen, naar mijn zienswijze?
mwa... ik moet nog zien wie Iran bij gaat vallen als het gebeurd.. Rusland is gebaat bij onrust.. wat is het voordeel voor Rusland? Geen ideologische verwantschap met Iran.. behalve een gemeenschappelijke "aardsvijand".. Maar of Putin daarvoor Russen wil laten bloeden. Ze hebben het al lastig genoeg.

China dan? China wil groeien... maar wat hebben winnen ze op dit moment met een oorlog tegen de VS? Ze zijn nog steeds van elkaar afhankelijk. En bovendien kan China makkelijk bondgenoten als Zuid Korea en Japan assimileren. Nee, handelsoorlog ok, maar geen fysieke oorlog

Hoogstens Turkije is gebaat bij een oorlog, als ze een verzwakt Iran kunnen inpikken... Dat is wat mij betreft, de enige middelgrote speler die zou voordeel zou hebben bij een VS-Iran oorlog
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_187537358
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 07:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Iran aanvallen voor het neerhalen van een drone? Iran zou eens moeten proberen voor de kust van Amerika met drones te gaan vliegen. Die werden ook meteen neergehaald.
Zo denk ik er ook over, en wat betreft neerhalen, hier cirkelde eens een heli vlak over het huis, ik bel de agenten, en geef de mededing als jullie hem niet naar beneden halen of gebieden hoger te vliegen haal ik hem naar beneden.
Laat het sportvliegtuigje wel de lucht in dan!
En dat is nog maar hier, twee wieker ruiten rammelden bijna uit de kozijnen.
pi_187537373
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1142055388965212161

Lijkt mij duidelijk. Er komt geen conflict.

Topic kan worden gesloten.
pi_187537391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:13 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1142055388965212161

Lijkt mij duidelijk. Er komt geen conflict.

Topic kan worden gesloten.
Logisch niet ze waren in een luchtruim waar ze niks verloren hadden volgens mij.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:15:22 #249
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_187537402
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:13 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1142055388965212161

Lijkt mij duidelijk. Er komt geen conflict.

Topic kan worden gesloten.
^O^
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:18:19 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187537450
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:13 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1142055388965212161

Lijkt mij duidelijk. Er komt geen conflict.

Topic kan worden gesloten.
Geeft wel aan hoe trump denkt. Die gaat geen 150 mensen doden voor het uit de lucht halen van een onbemand vliegtuigje.
Hoe anders dat Hitlary of Obomba gereageerd zouden hebben. Die vervolgens met Nobelprijzen voor de vrede overladen zouden worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator vrijdag 21 juni 2019 @ 16:19:48 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187537468
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:25 schreef Stance het volgende:

[..]

Ik zit er eerlijk gezegd ook klaar. Kom op Trump, je moet nu niet veel langer blijven uitstellen om Iran aan te vallen.
waarom niet, hij wil Iran helemaal niet aanvallen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187537477
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Geeft wel aan hoe trump denkt. Die gaat geen 150 mensen doden voor het uit de lucht halen van een onbemand vliegtuigje.
Hoe anders dat Hitlary of Obomba gereageerd zouden hebben. Die vervolgens met Nobelprijzen voor de vrede overladen zouden worden.
Inderdaad. Weet zeker dat hij thuis tegen zijn vrouw zegt: 'Bolton, is a crazy guy. But i need that moron'....
pi_187537532
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Cherni op 21-06-2019 16:26:24 ]
pi_187537549
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 14:25 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Iran zijn sjiieten, vrijwel alle andere moslim landen (inclusief Turkije en Pakistan) zijn soennieten.
Die zien Iran het liefste van de aardbodem geveegt worden. Beetje het Protestanten vs Katholieken conflict in Noord Ierland, maar dan wat extremer :P
Daarom plaatst Turkije soennitische vluchtelingen in de buurt van de Alevieten. Hoeft Erdogan ze niet zelf op te ruimen. Dat doen zijn soennitische vrienden uit Syrië wel voor hem. En waar ga je al die sjiettische vluchtelingen opvangen, in Turkije met weer een Turkije deal?
Kan IS weer in ere hersteld worden om dat klusje te klaren.

Maw het zou een grote chaos worden.
En Rusland en China zullen dan wel de sjiieten op de een of andere manier steunen. Dat hebben we al in Syrië kunnen zien.


quote:
11s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:57 schreef vosss het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel mensen hier een gewapend conflict tussen Iran en de VS aanmoedigen.

Hopelijk komt dat er niet van.
Inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherni op 21-06-2019 16:33:47 ]
pi_187537571
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:57 schreef vosss het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel mensen hier een gewapend conflict tussen Iran en de VS aanmoedigen.

Hopelijk komt dat er niet van.
Komt niet (WE) hebben toch een veilig Europa!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')