Zekers. Absoluut.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gênant dit. Maar heerlijk voor ons
Al heb ik wel medelij met zijn vrouw. Als ze nu nog niet het licht gezien heeft dan snap ik het niet meer.quote:
Misschien vindt zij de liefdesbandquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Al heb ik wel medelij met zijn vrouw. Als ze nu nog niet het licht gezien heeft dan snap ik het niet meer.
Heb jij ook gehapt?quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja, denk dat het een soort van macht is bij die mannen. Bijna alle meiden happen toch wel, want spannend.
Ik denk ook dat het heus waar is, maar ik analyseer(poging tot althans) dat interview.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:42 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je toch: opgedonderd en doei? Lijkt me. Raar om in gesprek te blijven met zo’n roddelblad.
Maar hee, het is waar! Wistne we al. En die app gesprekjes, die heeft een ‘vriendin’ van haar vast doorgespeeld Ofzo. Ook gek dat ze zegt ik wil wel contact met zijn vrouw of dochters.. alsof die op haar zitten te wachten verder.
Waarschijnlijk heeft ze dan ook zelf gelekt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:41 schreef IriYe het volgende:
Aan Weekend heeft ze ook al haar verhaal gedaan zeggen ze nu bij Boulevard.
Reactie van Humberto: Liefde overwint alles op Instagram.
Ja, want wie kan er nou een foto maken van de hotelkamer waar ze zijn geweest?quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:29 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dan ook zelf gelekt.
Ja waarschijnlijk gekrenkt door hem, dus wil ze hem zo ff terugpakken. Zie ook dat Tan zijn vrouw met hartjes onder zijn recente instapost reageert.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, want wie kan er nou een foto maken van de hotelkamer waar ze zijn geweest?
Dit is uit dat artikel van shownieuws
"Ook een 'geheime' foto van de twee ligt inmiddels op straat. Deze zou zijn gemaakt in het ZOKU-hotel in Amsterdam, waar Humberto en Fleur volgens de wilde geruchten meerdere malen afspraakjes zouden hebben gehad. Aan de inrichting is te zien dat het inderdaad een hotelkamer betreft van het exclusieve hotel en dus niet een toevallig ontmoeting in de lobby..."
Nou, die kan iemand toch niet door het sleutelgat maken?
Dat is dan wel slim om nog een keer mee naar dat hotel te gaan en daar een foto te maken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:41 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk gekrenkt door hem, dus wil ze hem zo ff terugpakken. Zie ook dat Tan zijn vrouw met hartjes onder zijn recente instapost reageert.
Tuurlijk heeft ze die zelf gelekt. Je ziet het aan haar snuit. Hoe harder je roept dat je het echt écht ECHT niet snapt hoe het allemaal heeft kunnen gebeuren, hoe minder geloofwaardig het wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:29 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dan ook zelf gelekt.
Nou ja, ze kan net zo goed op instagram schrijvven " het maakt mij niet uit al neukt Humberto onze hamster. liefde overwint alles."quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:48 schreef IriYe het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze die zelf gelekt. Je ziet het aan haar snuit. Hoe harder je roept dat je het echt écht ECHT niet snapt hoe het allemaal heeft kunnen gebeuren, hoe minder geloofwaardig het wordt.![]()
Reactie van Ineke is geweldig.
“Liefde overwint alles!”quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Humberto reageert opnieuw!
Straks in shownieuws![]()
![]()
https://www.shownieuws.nl(...)to-reageert-opnieuw/
Wat is de reactie van Ineke?quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:48 schreef IriYe het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze die zelf gelekt. Je ziet het aan haar snuit. Hoe harder je roept dat je het echt écht ECHT niet snapt hoe het allemaal heeft kunnen gebeuren, hoe minder geloofwaardig het wordt.![]()
Reactie van Ineke is geweldig.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kom ik net thuis zit er een prive in mijn boodschappentas![]()
Wie doet nou zoiets![]()
Nu eerst zelf maar ff lezen, dan pas plaatsen hier![]()
Humberto is ouder dan 40 denk ik hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:31 schreef Ciclon het volgende:
Zijn broer was homo en is overleden door het anaal ontvangen van onbeschermde piemels. Al heeft Humberto ook wel wat trekjes van een nicht.
Toegegeven, voor zijn leeftijd zie Humberto er erg goed uit. Als je zou zeggen 40, zou ik het ook geloven.
Die meid vindt zichzelf volgens mij ook helemaal perfect. Als ik zo naar die foto's kijk, hebben we te maken met een extreem- linkse hipster.
Ik hoor net dat zijn vrouw Ineke deze plaat heeft opgezet:quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog nooit is de tekst van 'Gesmoorde Kreet' zó actueel geweest als nu. Het lijkt wel alsof deze Jiskefet-klassieker voor deze man gemaakt was.
Er staat: Als je zou zeggen 40, zou ik het ook gelovenquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Humberto is ouder dan 40 denk ik hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |