Niemand weet of een relatie op de lange duur gaat werken als men pas bij elkaar is, zou ook niet goed zijn
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 12:25 schreef Chiwakka het volgende:
Tegenpolen trekken elkaar aan ...toch? ....(ze zorgen ook wel voor electriciteit)
quote:Hahaha, dat is toch geen probleem, je moet haar gewoon vertellen dat het juist beter is dat jullie verschillend zijn. Het principe van een relatie is namelijkdat jullie elkaar aanvullen. Weet je hoe gestoord ik zou worden als iemand precies hetzelfde was als ik.
Op woensdag 8 januari 2003 12:11 schreef WebWitch het volgende:
Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje, en zij is ook verliefd op mij. Zover, geen probleem. Het probleem is, horen we wel bij elkaar? We zijn vrij verschillend op een aantal zaken en zijn bang dat dat op een gegeven moment gaat spelen.
Op dit moment is het fijn als we bij elkaar zijn, maar moet je bij elkaar blijven als je niet weet of het gaat werken op de lange duur? Ik zou het graag willen proberen, maar zij houd het een beetje af omdat ze het niet zeker weet of het toekomst heeft...
Hoe lang moet je nou wachten totdat ze een beslissing heeft gemaakt om het te proberen?
quote:Gaat natuurlijk niet altijd op.
Op woensdag 8 januari 2003 12:25 schreef Chiwakka het volgende:
Tegenpolen trekken elkaar aan ...toch? ....(ze zorgen ook wel voor electriciteit)
Op welk terein zijn jullie anders dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |