Hij denkt A, maar daar moet hij dan waarschijnlijk voor onder narcose en dat is dan weer vrij heftig voor af en toe een beetje gebef en andere dingen die je met je tong doet....quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:25 schreef JeMoeder het volgende:
Ik wist niet eens dat het een ding was. Het gaat er dus vooral om wat hij wil. Wil hij je
a) beffen
b) zijn tongriem er voor laten knippen?
Vraag het hem zou ik zeggen.
Voor een kleine dermatologische ingreep (tongriem = huid) moet hij onder volledige narcose?? Dat kan toch gewoon met een paar spuitjes onder de tong en dan knippen? Of is het toch echt meer dan slechts even knippen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:42 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Hij denkt A, maar daar moet hij dan waarschijnlijk voor onder narcose en dat is dan weer vrij heftig voor af en toe een beetje gebef en andere dingen die je met je tong doet....
Volgens de huisarts zat de tongriem dusdanig vast dat het mogelijk niet volledig te verdoven is. Dus die dacht dat de kno arts dan narcose zou adviseren.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Voor een kleine dermatologische ingreep (tongriem = huid) moet hij onder volledige narcose?? Dat kan toch gewoon met een paar spuitjes onder de tong en dan knippen? Of is het toch echt meer dan slechts even knippen?
Volgens de huisarts zat de tongriem dusdanig vast dat het mogelijk niet volledig te verdoven is. Dus die dacht dat de kno arts dan narcose zou adviseren.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Voor een kleine dermatologische ingreep (tongriem = huid) moet hij onder volledige narcose?? Dat kan toch gewoon met een paar spuitjes onder de tong en dan knippen? Of is het toch echt meer dan slechts even knippen?
Jij bent niet gestopt met beffen? XDquote:Op woensdag 19 juni 2019 11:26 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik heb hetzelfde als TS. Met beffen heb ik altijd last van mn tongriem de dag erna. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden, al heb ik er ook niet echt naar gezocht
Alleen met beffen (en ik kan geen rrrrrr rollende tong doen, maar geen idee of dat met elkaar te maken heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:33 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Volgens de huisarts zat de tongriem dusdanig vast dat het mogelijk niet volledig te verdoven is. Dus die dacht dat de kno arts dan narcose zou adviseren.
[..]
Jij bent niet gestopt met beffen? XD
Hij ook niet maar de dagen erna is het wel vervelend. Verder geen problemen? Alleen met beffen?
Toch, volgend stap zijn borsten voor hem?! Haha nee hij vind het vooral zelf vervelend. Als kind heeft hij er ook nog trauma's van wat koekhappen zonder tong is moeilijker dan je denkt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:41 schreef LXIV het volgende:
Wel geil, je vriend laten modificeren om hem beter te laten beffen.
Voor kinderen knippen ze de tongriem ivm spraakproblemen geloof ik, dus dat je niet de rrrr kan laten rollen zou goed daardoor kunnen komen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:45 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Alleen met beffen (en ik kan geen rrrrrr rollende tong doen, maar geen idee of dat met elkaar te maken heeft.
Na het beffen heb ik de dag erna ff last maar verder niks. Vind het veel te leuk om te doen om ermee te stoppen
quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een gozer die ik ken heeft dat ook. Die kan zijn tong niet uitsteken. Hij maakt zijn kin nat en wrijft met zijn kin over de clit bij het beffen.
Wat was jouw grootste motivatie?quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:22 schreef ijs. het volgende:
Hoewel het inderdaad niet vaak voorkomt bij volwassenen, heb ik het vier jaar geleden (was toen 19) ook laten doen. Het is een hele simpele ingreep, gewoon poliklinisch, in een uurtje sta je buiten. Ik kreeg een spuitje onder mijn tong. Toen werd het riempje opengeknipt en het wondje dicht gebrand. Je hebt dus ook geen bloeding meer na de behandeling.
Al met al goed te doen.
Logopedische klachten en niet lekker je tong kunnen bewegen op momenten dat je het wel wilt. Dus zoenen, beffen, ijs eten etc. Hoewel ik ben doorgestuurd door een arts in het ziekenhuis, in combinatie met logopediebehandelingen, kan een huisarts je ook doorverwijzen. Ook als het alleen om seksualiteit gaat, want dat is gewoon onderdeel van je gezondheid.quote:
Dankjewel! Hier kan ik wat mee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:54 schreef ijs. het volgende:
[..]
Logopedische klachten en niet lekker je tong kunnen bewegen op momenten dat je het wel wilt. Dus zoenen, beffen, ijs eten etc. Hoewel ik ben doorgestuurd door een arts in het ziekenhuis, in combinatie met logopediebehandelingen, kan een huisarts je ook doorverwijzen. Ook als het alleen om seksualiteit gaat, want dat is gewoon onderdeel van je gezondheid.
Het werd ook vergoed door de zorgverzekeraar (wel eigen risico natuurlijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop