Leuk, wel een beetje duur voor een 18 jaar oude game.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Leuk, wel een beetje duur voor een 18 jaar oude game.
quote:Legend of Zelda: Links Awakening - Limited Edition - Switch
¤ 84,99
Telt niet, is een remakequote:
Volgend jaar komt Trials of Mana als volledige 3D remake uit. Misschien daarop wachten dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:41 schreef Donderkonijn het volgende:
Hmm was best interested in die Trials of mana, Maar 40 euro voor die bundel met geen mogelijkheid om 3 los te kopen. Ik heb secret of mana geloof ik al op 4 of 5 consoles. Ik zou best 15-20 euro over hebben voor een stand alone release maar dit is gewoon te veel.
Ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:40 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je de hele Switch moeten opsturen als alleen je controller stuk is?
Joycon alleen opsturen volstaat hoor hem ik ook gedaan niet al te lang geleden.quote:
Zal ze eens mailen dan maar, de eerste gaf aan dat alles retour moest, en dat is kutquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Joycon alleen opsturen volstaat hoor hem ik ook gedaan niet al te lang geleden.
Omdat jij er geen last van hebt betekent niet dat de productieproblemen van de joycons niet bestaan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:59 schreef SarCastro het volgende:
Wat doen jullie allemaal met jullie Switch?
Ik heb de mijne al vanaf day one en ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Omdat jij er geen last van hebt betekent niet dat de productieproblemen van de joycons niet bestaan.
Benjigodquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er constant last van.
Al zag ik laatst m'n kat erop slapen, dat zal wellicht ook niet helpen.
Muziek is geweldig en de guilds zijn ook tof.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu een paar uur bezig met Skyrim en hoewel het inderdaad wat houterig is, vermaak ik me er wel mee. Muziek is erg fijn
Enige dat me stoort is dat ik personages slecht kan vinden. Heb een paar quests gedaan en dan moet je je weer melden terwijl de personages overal en nergens rondlopen. Zo heb ik een kleine tien minuten gezocht naar de leider van de companions en het vrouwtje dat een mammoet-slagtand wil. Heeft iemand daar tips voor? Quest log is niet echt behulpzaam...
A Link Between Worlds.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:52 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Waarschijnlijk niet zoveel over gelezen als jullie, maar ben ik de enige die bang is dat BotW 2 straks qua gevoel gewoon een (enorm) uitgebreide DLC is, i.p.v. een echte nieuwe Zelda? Ik las dat ze hetzelfde Hyrule wilden gebruiken, dat is al een beetje een no-go, ook als je gebied deels aan gaat passen. Maargoed, correct me if I'm wrong, misschien hebben ze ondertussen hele andere dingen gezegd. Ik kan mij geen Zelda herinneren waarin ze (grotendeels) twee keer dezelfde map hebben gebruikt (op remakes/tegelijk uitkomende delen na).
Nou ja grote stukken van de map waren gewoon leeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:52 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Waarschijnlijk niet zoveel over gelezen als jullie, maar ben ik de enige die bang is dat BotW 2 straks qua gevoel gewoon een (enorm) uitgebreide DLC is, i.p.v. een echte nieuwe Zelda? Ik las dat ze hetzelfde Hyrule wilden gebruiken, dat is al een beetje een no-go, ook als je gebied deels aan gaat passen. Maargoed, correct me if I'm wrong, misschien hebben ze ondertussen hele andere dingen gezegd. Ik kan mij geen Zelda herinneren waarin ze (grotendeels) twee keer dezelfde map hebben gebruikt (op remakes/tegelijk uitkomende delen na).
Geen paniek, het gaat de moeite waard worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:52 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
True, maar A Link Between Worlds is zoveel later uitgekomen dat het voor mij meer voelde als een hommage aan...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
A Link Between Worlds.
Verder lekker afwachten, we hebben 0,0 informatie.
Er is e.e.a. aan informatie, klopt, maar 'dezelfde hyrule opnieuw gebruiken' kan je ook opvatten als 'het is in dezelfde tijd, dezelfde wereld', wat niet per se hoeft te slaan op geografie en locaties.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:05 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
True, maar A Link Between Worlds is zoveel later uitgekomen dat het voor mij meer voelde als een hommage aan...
Rare reactie verder, "0,0 informatie dus lekker afwachten". Er is al e.e.a. aan informatie en ik ben gewoonweg benieuwd naar andere gedachtes. Maar als ik het hierboven lees, zijn jullie nergens bang voor. Ik ben vooralsnog i.i.g. niet hyped, laat Nintendo maar het tegendeel bewijzen
.
Misschien ben ik ook gewoon elke 3D Zelda in een ander stijl/setting/wereld gewend (ook al was MM in dezelfde stijl als OoT, totaal andere wereld alleen al vanwege de tijdmechanics).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |