https://www.nieuwetijdskind.com/quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:53 schreef roos94 het volgende:
En wij moeten allemaal maar weten wat een nieuwetijdskind betekent?
Ik adviseer een met lood-gevoerde regenjas.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:59 schreef LelijKnap het volgende:
Afschermen van de aura is lastig als je hooggevoelig bent
En een kookpan voor het hoofd?quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik adviseer een met lood-gevoerde regenjas.
Gvd.quote:
Heb je de ascentieverschijnselen nog niet ervaren?quote:
Zegt iemand met een fok! account.quote:
die comments ook die eronder staan,quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb je de ascentieverschijnselen nog niet ervaren?
Ik klikte op je link.quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb je de ascentieverschijnselen nog niet ervaren?
zulke onzin altijd "ik scherm mij af van negatieve energie" wat doe je dan heel de dag gefrustreerd op fok zitten op je zolderkamertjequote:Op woensdag 19 juni 2019 00:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zegt iemand met een fok! account.
Ok ik ben klaar met cynische posts voor vandaag. Voelde lekker. Dat dan weer wel.
De tering hey.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben een nieuwetijds kind. Slim, intelligent maar ook gevoelig voor vibraties om mij heen. Ik scherm me van negatieve energie af om mij optimaal te kunnen exploiteren en te ontwikkelen. Mijn denkniveau niet laten aantasten door de massa, de oudetijdskinderen. Om dit te bewerkstelligen draag ik saaie kleding om niet gezien te worden en vermijd ik liever het contact met vreemden. Zijn hier ook nog andere nieuwetijdskinderen? Wat voor tips kun je mij meegeven om jullie te kunnen opleiden? Bedankt voor jullie input
Is volgens mij ook waar de term toendertijd vandaan kwam, medio 06'.quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:10 schreef Metalfrost het volgende:
De tering hey.
Hét sneeuwvlokje onder de sneeuwvlokjes dit.
Dan ben je toch wel echt fucking achterlijk als je dat niet inziet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:12 schreef LelijKnap het volgende:
www.nieuwetijdskind.com/o(...)begaafde-leerlingen/
Dit snap ik dan weer niet. Typisch zo een eigenlijk-ben-je-hoogbegaafd-artikel maar daarin posten ze dan wel weer deze mooie;
[ afbeelding ]
Zullen ze het sarcasme nou echt niet zien?
Echt bizar dit...quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:12 schreef LelijKnap het volgende:
www.nieuwetijdskind.com/o(...)begaafde-leerlingen/
Dit snap ik dan weer niet. Typisch zo een eigenlijk-ben-je-hoogbegaafd-artikel maar daarin posten ze dan wel weer deze mooie;
[ afbeelding ]
Zullen ze het sarcasme nou echt niet zien?
Heb je het kopje 'bewust opvoeden' misschien bewust genegeerd?quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik klikte op je link.
Met een 7 jarig emotioneel opstandig kind hier in huis. Ik ga hier niet in mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |