Ja en dat voor fooi.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:33 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn allemaal hoeren van Talpa en het is geen ponypark
Dat is natuurlijk ook wel vrij lachwekkend, Dreetje is al maanden bezig mensen te pesten en aan te vallen en nu vergeten ze gewoon echt wat haar idee wasquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:34 schreef snetje het volgende:
Gerrit moest eerst lachen omdat Jens en Jessie beiden niet meer wisten wat Andrea haar presentatie was ...daarna moest hij nog harder lachen omdat hij het zelf ook niet meer wist...
Ponykamp,de mooie uitspraak van Vlinder.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:33 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn allemaal hoeren van Talpa en het is geen ponypark
Oh ponykamp.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ponykamp,de mooie uitspraak van Vlinder.
Colombiaanse praktijken.quote:
Gerrit ligt er wakker van ..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:41 schreef Zeyina het volgende:
Nou spannend. Kijken of Andrea de mok onder haar kussen ontdekt
Die deurklink met het slot erboven.Heel apart.quote:
Volgens mij slaapt die alquote:
Alles zit er in hoor. Alles is klaar. Vanaf morgen 9.00 u kunnen ze ook de douches gebruiken. Nu nog niet, De kit moet eerst uithardenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat heeft het voor zin als er geen kranen/ douche inzit het nu al te saboteren?
Zet je je wekker? Lees ik het later wel terug.quote:
Er zitten geen kranen ,alleen een douchkop. Muntje van 50 ct in de automaat en 2 minuten douchen, er valt niks te mengen of zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat heeft het voor zin als er geen kranen/ douche inzit het nu al te saboteren?
Geen wekkers in mijn huis. Ik kom er uit als ik wakker wordt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zet je je wekker? Lees ik het later wel terug.![]()
Heeft ze munten dan?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:53 schreef snetje het volgende:
Wel handig dat Andrea nu een nieuwe obsessie heeft ...de muntenkastjes kraken ...heeft Gerrit eindelijk ietwat rust...
Nee maar Andrea is al bezig om de boel te kunnen kraken voor haar schatje...quote:
Ze is nu een echte Muskenette.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:53 schreef snetje het volgende:
Wel handig dat Andrea nu een nieuwe obsessie heeft ...de muntenkastjes kraken ...heeft Gerrit eindelijk ietwat rust...
31 jaar ...en dan moet je de gejatte sleutel weer inleveren als een stout betrapt kindje..quote:
Sweet!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee maar Andrea is al bezig om de boel te kunnen kraken voor haar schatje...
Het blijft een Escobar...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:57 schreef snetje het volgende:
[..]
31 jaar ...en dan moet je de gejatte sleutel weer inleveren als een stout betrapt kindje..![]()
![]()
Geen reaktie en daar heeft Gerrit last van. Die hoopte op bonjequote:
ze wilde al een stift pakken maar bedacht zichquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:06 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Geen reaktie en daar heeft Gerrit last van. Die hoopte op bonje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |