abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187492111
Ik ben van plan om usb type c kabels te kopen van Blitzwolf, maar hoe weet je nou zeker dat je het echte merk te pakken hebt en niet alsnog een onveilige namaak Chinese kabel.

Geldt zowel voor aliexpress als banggood.
pi_187494308
Door in nederland het te kopen.
pi_187494319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 23:12 schreef loni55 het volgende:
pi_187494341
quote:
metal up your ass
pi_187498232
quote:
Maar dat merk is niet in Nederland te koop geloof ik.
pi_187498266
https://nl.aliexpress.com(...)-a80e-14a5739799a2-8

deze kabel bijvoorbeeld,
er staat wel bij dat het Blitzwolf Official Store is, maar kan dit ook nep zijn?
pi_187502709
Of van ugreen
pi_187502813
Dat is toch het hele business-model van Ali en Banggood enzo: daar weet je tenminste zeker dat je niet het echte merk koopt!
pi_187507866
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 14:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat is toch het hele business-model van Ali en Banggood enzo: daar weet je tenminste zeker dat je niet het echte merk koopt!
ja oke :D
maar ze verkopen ook 'echte Chinese(?)' merken
zoals UGreen en Blitzwolf waarvan de kabels veilig zouden zijn
als ik dan een verkeerde kabel koop die er erg op lijkt, loop ik onbedoeld alsnog risico op een ontploffing oid
Zoals bij die merkloze kabels van ¤1
pi_187531590
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 20:07 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

ja oke :D
maar ze verkopen ook 'echte Chinese(?)' merken
zoals UGreen en Blitzwolf waarvan de kabels veilig zouden zijn
als ik dan een verkeerde kabel koop die er erg op lijkt, loop ik onbedoeld alsnog risico op een ontploffing oid
Zoals bij die merkloze kabels van ¤1
Gewoon kopen bij die winkel ;)
Ik vertrouw Ali net wat meer tegenwoordig dan Banggood. Ik koop normaal al mijn kabels bij Ugreen (official store). Topmerkje
pi_187536470
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:10 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Gewoon kopen bij die winkel ;)
Ik vertrouw Ali net wat meer tegenwoordig dan Banggood. Ik koop normaal al mijn kabels bij Ugreen (official store). Topmerkje
Ik zag bij de (weinige) 1 ster reacties op die aliexpress link van Blitzwolf een aantal mensen die beweerden dat ze een nep product ontvingen en had gisteren daarom toch maar op Banggood besteld.

De volgende keer zal ik wel een keer Ugreen uitproberen op ali.
Heb namelijk pas 1 keer eerder zoiets besteld uit China en dat was toen van Blitzwolf.
pi_187537195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 14:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
onzin natuurlijk..

@TS: store rating en reviews en gezond verstand zouden hierin prima echt van nep kunnen onderscheiden.
pi_187543841
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:51 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

Maar dat merk is niet in Nederland te koop geloof ik.
Zelfs in Nederland loop je kans producten te kopen die namaak Blitzwolf zijn. Iets in NL kopen is geen garantie voor authenticiteit.

Op AE zou ik gewoon uit de official Blitzwolf store kopen als ze die hebben kijkende naar het aantal positieve reviews.
pi_187545423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 23:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zelfs in Nederland loop je kans producten te kopen die namaak Blitzwolf zijn. Iets in NL kopen is geen garantie voor authenticiteit.

Op AE zou ik gewoon uit de official Blitzwolf store kopen als ze die hebben kijkende naar het aantal positieve reviews.
QFT
  zaterdag 6 juli 2019 @ 20:00:56 #15
418784 Teasenz
Elke dag een gezond kopje thee
pi_187784084
Gewoon van Banggood kopen, gezien Banggood op de site van Blitzwolf ook als reseller staat:
https://www.blitzwolf.com/Contact-Us-a-4.html

Sterker nog, ik heb het vermoeden dat het gewoon een merk van Banggood zelf is.
Teasenz.nl: Authentieke Chinese thee direct van de theetuin tot in jouw kopje.
pi_187787722
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 20:00 schreef Teasenz het volgende:
Gewoon van Banggood kopen, gezien Banggood op de site van Blitzwolf ook als reseller staat:
https://www.blitzwolf.com/Contact-Us-a-4.html

Sterker nog, ik heb het vermoeden dat het gewoon een merk van Banggood zelf is.
Dit klopt. Blitzwolf is een dochteronderneming van Banggood.
pi_187836542
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 23:22 schreef oheng het volgende:

[..]

Dit klopt. Blitzwolf is een dochteronderneming van Banggood.
Oeh :D , dat wist ik niet
pi_187935883
Van die non-name kabels zou ik enkelen van hetzelfde kopen. Naar mijn ervaring is er heel vaak iets mis met de kabels. Ik heb zo'n usb-c hub gekocht voor mijn telefoon. Zo eentje met 2x usb en micro sd en sd en een charging-port. Gelijk 3 besteld. En alle 3 laten het afweten als ik de telefoon ook maar per ongeluk een duwtje geef.
pi_187940346
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 15:37 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:
Van die non-name kabels zou ik enkelen van hetzelfde kopen. Naar mijn ervaring is er heel vaak iets mis met de kabels. Ik heb zo'n usb-c hub gekocht voor mijn telefoon. Zo eentje met 2x usb en micro sd en sd en een charging-port. Gelijk 3 besteld. En alle 3 laten het afweten als ik de telefoon ook maar per ongeluk een duwtje geef.
Dat is geldverspilling. Koop er een paar van een echt Chinees merk en je hebt kwaliteit. Blitzwolf, Ugreen, enz.
pi_187943176
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 20:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is geldverspilling. Koop er een paar van een echt Chinees merk en je hebt kwaliteit. Blitzwolf, Ugreen, enz.
Ok dan ga ik ook maar weereens op jacht naar kabeltjes. Bedankt.

Ik zou zelf even de verkoper nagaan dmv zijn feedback, hoeveel hij er heeft verkocht, en of de verkoper een fysieke store heeft. Meer kun je denk ik niet doen tot je de kabeltjes zelf hebt :)
pi_187945583
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 22:06 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Ok dan ga ik ook maar weereens op jacht naar kabeltjes. Bedankt.

Ik zou zelf even de verkoper nagaan dmv zijn feedback, hoeveel hij er heeft verkocht, en of de verkoper een fysieke store heeft. Meer kun je denk ik niet doen tot je de kabeltjes zelf hebt :)
De twee merken die ik noemde hebben allen een eigen officiele shop op AE. :)
Er zijn nog meer grote merken, je pikt ze er zo uit op AE en of de kwaliteit goed is, zeggen de reviews je meestal.
pi_187945703
Op amazon.de kopen. Daar hebben ze ook al die chinese merken, maar dan heb je zeker de "echte" voor zover het echt is. Overigens kan je dan beter gewoon Anker kopen, dat is zo ongeveer het top merk van de "goedkope" kabels.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_187950196
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 00:39 schreef delano.888 het volgende:
Op amazon.de kopen. Daar hebben ze ook al die chinese merken, maar dan heb je zeker de "echte" voor zover het echt is. Overigens kan je dan beter gewoon Anker kopen, dat is zo ongeveer het top merk van de "goedkope" kabels.
Beste tip in dit topic. De prijzen wijken ook niet zoveel af van Aliexpress.
pi_187958019
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Beste tip in dit topic. De prijzen wijken ook niet zoveel af van Aliexpress.
Op Amazon.De krijg je pas gratis verzending met 29 Euro. Op aliexpress vrijwel altijd.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 21:29:20 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_187958055
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Op Amazon.De krijg je pas gratis verzending met 29 Euro. Op aliexpress vrijwel altijd.
Neem Amazon Prime. Kun je ook nog wat series en films kijken tussendoor.

En dankzij Prime Day en alle andere kortingen heb ik mijn jaarkosten er bovendien gewoon uit trouwens.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')