i wishquote:
Hoezo niet? Daar koop je ook een ei zonder dat je weet welk speeltje erin zit. En het speeltje dat je krijgt is altijd kut. Net een lootbox dus.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jezus man kut EA flikker op het zijn geen Kinder eieren en is daar absoluut niet mee te vergelijken.
Maar daar koop je hem niet voor het eitje, daar gaat het om de chocolaquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar koop je ook een ei zonder dat je weet welk speeltje erin zit. En het speeltje dat je krijgt is altijd kut. Net een lootbox dus.
Nee was leukquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar koop je ook een ei zonder dat je weet welk speeltje erin zit. En het speeltje dat je krijgt is altijd kut. Net een lootbox dus.
Maar die is ook ranzigquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar daar koop je hem niet voor het eitje, daar gaat het om de chocola
Wederom bewijs dat jij écht geen smaak hebtquote:
En elk speeltje heeft dezelfde kans om aanwezig te zijn, geen bullshit met 4% kans op dit en dat. Daarnaast heb je altijd een fysiek product terwijl bij EA als ze de servers sluiten je met niks overblijft.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar koop je ook een ei zonder dat je weet welk speeltje erin zit. En het speeltje dat je krijgt is altijd kut. Net een lootbox dus.
Boos.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En elk speeltje heeft dezelfde kans om aanwezig te zijn, geen bullshit met 4% kans op dit en dat. Daarnaast heb je altijd een fysiek product terwijl bij EA als ze de servers sluiten je met niks overblijft.
Alleen daarom al is een kinder ei niet te vergelijken met een lootbox.
En die kneuzen willen het niet eens een lootbox meer noemen, want slechte connotatie. Nee nu noemen we het surprise mechanics . Wat een teringratten zijn het toch ook
Nee hoor, boeit mij wat. EA doet toch wat ze willen en ze worden toch niet aangepakt. Vind het eerder lachwekkend.quote:
Eens met Mmarsu. Ook voor het eerst volgens mijquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En elk speeltje heeft dezelfde kans om aanwezig te zijn, geen bullshit met 4% kans op dit en dat. Daarnaast heb je altijd een fysiek product terwijl bij EA als ze de servers sluiten je met niks overblijft.
Alleen daarom al is een kinder ei niet te vergelijken met een lootbox.
En die kneuzen willen het niet eens een lootbox meer noemen, want slechte connotatie. Nee nu noemen we het surprise mechanics . Wat een teringratten zijn het toch ook
quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:08 schreef DKUp het volgende:
Zou wel leuk zijn als die nieuwe NFS goed gaat worden
Na Payback mag dat ook wel
Game of The Year Editon in 2021quote:Cyberpunk 2077 will get "TW3-like" expansions
In an exclusive interview with Prima Games, Liu explained that CD Projekt Red will be handling future DLC very similarly to how it did expansions with The Witcher 3.
“We want to make sure everything’s complete, but we also want to build open worlds. I know when I was playing The Witcher 3 and I finished everything, I still want to know what everyone was up to. I think we’re going to have opportunities like that as well for Cyberpunk 2077.”
Liu was also quick to reassure fans that the expansions won’t be cut from the main game and that CD Projekt Red intends to release a whole, complete package, “We’re not withholding content, we’re not withholding story for the future to try to, you know, monetize it or sell it in pieces or anything like that. You’re going to get the whole, full value game here.” When asked about the main narrative, Liu promised that fans can look forward to a “very satisfying story arc…” and the ending will be “very rewarding.”
https://gamerant.com/cyberpunk-2077-expansions-dlc/
Sowieso. Of Underground 3. Ik snap echt niet wat daar zo moeilijk aan is.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:24 schreef Gezicht het volgende:
Moeten gewoon een Underground 2 remake maken.
Dat was NFS 2015 een beetje maar dat was ook voor even leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sowieso. Of Underground 3. Ik snap echt niet wat daar zo moeilijk aan is.
Een hele stapel toffe IP's liggen te rotten in de kluis bij EA
Sk4tequote:Op woensdag 19 juni 2019 20:56 schreef Jimbo het volgende:
er is maar 1 game die EA moet maken en dat is skate 4
Ik heb het meer over de oude IP's.. Al weet ik niet wat ze nu wel of niet nog in hun bezit hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was NFS 2015 een beetje maar dat was ook voor even leuk.
Mass Effect, Dragon Age en nog veel andere games....
twitter:
quote:- Blending of mythologies (as always within FS) : Norse and Celtics inspired. Actually it leans more towards Norse for the characterisation of gods...
- The sunset scenery from the CGI trailer is directly inspired from the Ragnarok in Norse Mythology in which gods battle against Giants and Loki style opponent. It's a short version from the CGI intro of the game. Ring got shattered and pushed the world to an end, the Ragnarok, where most people died. Some gods remained and are fighting for the control of the world.
- The lancer is a Valkyrie, a Fenrir Knight that battles with wolves. Valkyries can mount wolves.
- Day and night cycle and weather (only rainy or sunny though...) play a role in your adventure, and can affect the player negatively. The Sun is more than ever worshipped and can be a threat. Some Kingdoms do not have a Weather system. They have a set weather like snow for example.
- The world is structured like Demon's Souls with the stones, but linked and open world. Each Kingdom has a different Rune stone. The ruler of the Kingdom draws its power from it. Imagine Shadow of Colussus type of open world, but larger with point of interest scattered through the world.
- Lots of archeology through a procedurally generated caves and underground mines.
- Some Rune stones are fragmented within the world. Those fragments are usually held by powerfull ennemies or hidden. They grant bonuses when equipped.
- Prepare yourself to see a LOT of the initial ideas from Dark Souls 3 implemented here. Sunburn, solar and moon eclipses. The game uses the light system and day/night cycle to reveal hidden entrance (a bit like in Indiana Jones).
- Giant Snake from Sekiro was only an appetizer here.
- Lots of gameplay elements seen in Sekiro reused : Diving, hiding, jumping. Though not as developped as in Sekiro. No grapple. Expect sea, lakes and rivers. Even underground.
- Havok used in puzzles.
- Class system is more proeminent than before. Depending on your starting class and race, some paths might be more preferable than others. Each race have a special ability.
- Skill trees. Though still getting tweaked. Might use fragments of rune stone (speculating here)
- Herbs scattered throught the world, used as an item or to craft potions to enhance the player or reduce stats to the ennemy. Basically an alternative to magic for low INT classes.
- Gameplay feeling is variable depending on your attributes and race. But Souls used as a base.
- Weapons still have a moveset. Skills might be independant and would rely on weapon type. Still getting tweak.
- Selecting your race also select your Kingdom and the starting area.
- Online will be interesting, you can defend your Kingdom against other players invading it. Much more seamless, no indication from the interface.
- World tendency, more like Kingdom tendency. Each time a player is defeating the ruler of your Kingdom, it goes toward "bad" tendency. I say "Bad" as it is not black or white. the Kingdom and its ruler just become less powerful. You can empower your Kingdom by beating other Kingdom ruler (which give you access to their Stone Rune), or by finding fragmented runes in caves and mines (less powerful). You can of course accept to betray your Kingdom and ally with another. Needs an offering.
- Offering limbs like in the trailer. War is actually ritualised and worshipped. So the defeated ennemies become sacrifices. You get a limb from players defeated which you can offer to your god/ruler.
Lootboxes eens,maar het falen van Anthem mag echt op naam van bioware worden geschreven. https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:56 schreef Jimbo het volgende:
Ea
Anthem verneukt hebben
Lootboxes
Mn godverdomde honderd euro voor een jaar abo op die dienst in ontvangst genomen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |