Mooi vooruitzicht... alleen net na die hittequote:
Maakt niet uit, ga toch direct naar Spanje.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht... alleen net na die hitte
Van 40 graden naar een prettige 32 gradenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ga toch direct naar Spanje.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van 40 graden naar een prettige 32 graden
Ik dacht dat jullie aan het klagen waren over de hitte maar ik heb het koud.quote:
Je mot niet zo jankenquote:
Ik jank niet maar zit wel met twee vesten over mijn T-shirt aan in de trein.quote:
Ah ben je weer terug?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik jank niet maar zit wel met twee vesten over mijn T-shirt aan in de trein.
Eventjes. Zometeen mijn ouders voor het eerst zien sinds mijn diploma-uitreiking. En dan blijf ik daar een paar dagen en daarna is het alweer tijd voor het festival en mijn volgende vakantie.quote:
Daarom zegt ze dat denk ik... net als cache die aldoor wou melden dat ze heel vaak in Spanje kwam en dat haar 2e huis was enzo en daar allemaal mensen kende.... is heel interessant.quote:
Jij kent alle mods persoonlijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:15 schreef Eto24 het volgende:
Kwark is een van de weinige mods, die echt gewoon zichzelf is en met verantwoordelijkheid kan omgaan.
En Haags ook natuurlijk
Als dit al waar is dan nog... jij kent ze dan helemaal persoonlijk? dat is natuurlijk onzin dus jouw opmerking is ook onzin.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:17 schreef Eto24 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vaste bezoeker van de FOK! CREW meets.
Als jij het zegt, aan jouw mening twijfel ik nooit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dit al waar is dan nog... jij kent ze dan helemaal persoonlijk? dat is natuurlijk onzin dus jouw opmerking is ook onzin.
Nee hoor, sommigen mensen doen gewoon wel eens iets met hun leven waardoor ze in situaties terechtkomen waar ze niet iedere dag al inzitten omdat ze al vijftien jaar vastzitten in hetzelfde stramien.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom zegt ze dat denk ik... net als cache die aldoor wou melden dat ze heel vaak in Spanje kwam en dat haar 2e huis was enzo en daar allemaal mensen kende.... is heel interessant.
Komt er toch nog iets verstandigs uitquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:18 schreef Eto24 het volgende:
[..]
Als jij het zegt, aan jouw mening twijfel ik nooit.
Ziek ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, sommigen mensen doen gewoon wel eens iets met hun leven waardoor ze in situaties terechtkomen waar ze niet iedere dag al inzitten omdat ze al vijftien jaar vastzitten in hetzelfde stramien.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eventjes. Zometeen mijn ouders voor het eerst zien sinds mijn diploma-uitreiking. En dan blijf ik daar een paar dagen en daarna is het alweer tijd voor het festival en mijn volgende vakantie.
Cachie is anoniem toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom zegt ze dat denk ik... net als cache die aldoor wou melden dat ze heel vaak in Spanje kwam en dat haar 2e huis was enzo en daar allemaal mensen kende.... is heel interessant.
Staat niet bij een red leather bracelet maatquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je van die army green leather jacket
@:zosk
Flikker op, idioot.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:15 schreef Eto24 het volgende:
Kwark is een van de weinige mods, die echt gewoon zichzelf is en met verantwoordelijkheid kan omgaan.
En Haags ook natuurlijk
Vind 'm best nicequote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
wat denk je van die army green leather jacket
@:zosk
lolquote:
Oh jammer net te laatquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:00 schreef McGrath het volgende:
@:Chloroform Great British Bake Off zometeen
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Zo ik ben er, kom maar op lieve mannen en natte vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |