Ik heb eigenlijk geen frituurpanquote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt alsof je het al eens geprobeerd hebt
Zou je het niet merken ?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dus dat moet hij nu maar niet doen, dat ik denk, goh mijn cavia's worden zowaar 12
Ik vrees dat ik erop ga zitten.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je zo erop stampen hehe heb je toch gekocht
Kan je ook met baby's doen, maar die koop je doorgaans nietquote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je zo erop stampen hehe heb je toch gekocht
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik erop ga zitten.
quote:
Ze kunnen wel knuffelig zijn, maar een diner koken is wat teveel gevraagd.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als een cavia mij gaat verzorgen.
Jammer hoor. Maar goed mijn vriendin doet dat laatste dan wel weer prima.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze kunnen wel knuffelig zijn, maar een diner koken is wat teveel gevraagd.
ik tegenwoordig ook niet meer.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen frituurpan
Ik ook niet. Nooit gehad ook.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen frituurpan
Toch al een jaartje of 6quote:
heb wel een airfryer. die gebruik af en toe nog wel eensquote:Op maandag 17 juni 2019 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch al een jaartje of 6
Ik mis dat ding absoluut niet
Ik heb ook een airfryer, maar die zit nog in de doosquote:Op maandag 17 juni 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb wel een airfryer. die gebruik af en toe nog wel eens
Ik val rond 20.00 wel om ja als ik niks eet.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
Ik hoorde laatst weer: ja ik was zo laat thuis, ik heb maar niet meer gekookt voor mezelf.
Oke, wat eet je dan ? Niks ? Dat is slecht.
Ja, maar in mn eentje koken slaat nergens op..
Ik heb daar absoluut geen moeite mee.. al is het half 11 's avonds. je moet toch eten ?
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik val rond 20.00 wel om ja als ik niks eet.
ik heb gisteren niet gekookt omdat ik niet meer op mn benen kon staanquote:Op maandag 17 juni 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik snap mensen niet
Ik hoorde laatst weer: ja ik was zo laat thuis, ik heb maar niet meer gekookt voor mezelf.
Oke, wat eet je dan ? Niks ? Dat is slecht.
Ja, maar in mn eentje koken slaat nergens op..
Ik heb daar absoluut geen moeite mee.. al is het half 11 's avonds. je moet toch eten ?
Ja oke, maar je eet nog welquote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren niet gekookt omdat ik niet meer op mn benen kon staan
heb toen thuisbezorgd.nl ingeschakeld.
Lol.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ja, maar ik vind alleen eten ongezellig."
Alsof je met een mond vol aan het praten bent met iemand.
Doe even normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |