quote:Op maandag 17 juni 2019 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
sommigen worden gewoon oud en koop geen look a like.
Ik heb een keer een hele bak vol vissen gedood. Vond de lerares niet zo tof.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, onze oude buurvrouw jaaaren terug, had een keer op onze vissen gepast en toen was er eentje doodgegaan. Dat vond ze zo sneu dat ze een andere goudvis is gaan kopen. Alsof wij het verschil konden zienAls ze niks had gezegd, waren we er waarschijnlijk niet eens achtergekomen.
Mijn ouders deden dit toen ik nog jong was, was mijn parkietje dood, hop nieuwe in het hok en dan was hij tegen het raam gevlogen en beetje in de war volgens mijn moeder, en de hamsters werden ook gewoon vervangen, hamster dood, gewoon nieuwe en vooral niets zeggen tot je als kind gaat denken waarom is mijn hamster 8 geworden?quote:Op maandag 17 juni 2019 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou, onze oude buurvrouw jaaaren terug, had een keer op onze vissen gepast en toen was er eentje doodgegaan. Dat vond ze zo sneu dat ze een andere goudvis is gaan kopen. Alsof wij het verschil konden zienAls ze niks had gezegd, waren we er waarschijnlijk niet eens achtergekomen.
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb wel ooit een regenworm gegeten omdat ik zin in spaghetti had
quote:Op maandag 17 juni 2019 14:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb wel ooit een regenworm gegeten omdat ik zin in spaghetti had
Als we er samen onze schouders onder zetten dan kunnen we alles bereiken.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In dit tempo is het topic wel vol voor zaterdag.
dit is gewoon feitelijk onwaarquote:Op maandag 17 juni 2019 14:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als we er samen onze schouders onder zetten dan kunnen we alles bereiken.
nu alleen nog onnozel.quote:
💪quote:Op maandag 17 juni 2019 14:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als we er samen onze schouders onder zetten dan kunnen we alles bereiken.
Gadver.quote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Achterbuurjongetje at nog wel eens de kattenbrokjes op
dat is anders. die zijn gewoon lekker..quote:Op maandag 17 juni 2019 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Achterbuurjongetje at nog wel eens de kattenbrokjes op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |