abonnement Unibet Coolblue
pi_187464882


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Tijdelijke inwoners en “daklozen” voor onbepaalde tijd:
Ikbal en Dave



Maandag 24 juni 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 25 juni 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 26 juni 2019 - 2 Nieuwe inwoners komen binnen
Zondag 30 juni 2019 - 1 Nieuwe inwoner gaat weg
Maandag 1 juli 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 08:43:56 #2
388664 crew  Dotteke
pi_187464885
Ik vind Jens en Myl wel een stel die dingen uitpraten samen
Geen geschreeuw naar elkaar maar beide blijven rustig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_187464887
Goeie TT ^O^
pi_187464891
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind Jens en Myl wel een stel die dingen uitpraten samen
Geen geschreeuw naar elkaar maar beide blijven rustig
Ze hebben geen ruzie, zei Jens net..Maar als een meisje zo huilt, vind ik het net zo erg
pi_187464894
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:27 schreef Verida het volgende:
Mylene zou Jens gewoon moeten negeren, lekker met eigen dingen bezig gaan.

Of gewoon lekker naar huis, is toch geen eer meer te behalen daar.
Mylene moet eens stoppen met drinken. Als ze eenmaal begint, stopt ze niet meer totdat ze straalbezopen is. En dronken wordt ze vervelend: heeft het hoogste woord, tettert door iedereen heen en wordt emotioneel.
Jens heeft haar meerdere keren aangegeven niet leuk te vinden als ze dronken is.
pi_187464899
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:45 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Mylene moet eens stoppen met drinken. Als ze eenmaal begint, stopt ze niet meer totdat ze straalbezopen is. En dronken wordt ze vervelend: heeft het hoogste woord, tettert door iedereen heen en wordt emotioneel.
Jens heeft haar meerdere keren aangegeven niet leuk te vinden als ze dronken is.
De pot verwijt de ketel ....Jens ligt alleen maar op bed, als hij zuipt, lekker rustig...Maar net zo vervelend
pi_187464905
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:45 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ze hebben geen ruzie, zei Jens net..Maar als een meisje zo huilt, vind ik het net zo erg
Ik kan me het gevoel van Mylene ook goed voorstellen.

Ze voelde zich gecommandeerd als een hond.
En ze kon nergens heen, ja naar Franny,

En dan nu weer troosten, zeggen dat hij het niet begrijpt, (m.a.w., je stelt je aan) en dan moet het allemaal maar weer gewoon verder, tot de volgende keer dat hij "ruimte" nodig heeft.

bah, ik begin Jens een steeds minder ventje te vinden. Dit is ook een vorm van misbruiken wat hij doet, geestelijk misbruik.

Mylene moet zich gewoon lekker weg laten stemmen en naar huis en haar leven oppakken.
pi_187464910
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:47 schreef magnaal het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel ....Jens ligt alleen maar op bed, als hij zuipt, lekker rustig...Maar net zo vervelend
Ik had het nu ff over Mylene.
Jens is in dat opzicht een hoofdstuk apart.

Hij heeft haar meerdere keren uitgelegd meer ruimte te willen, zijn eigen dingen doen en zoals gisteravond met Dylan en Maikel slap ouwehoeren. Maar dan komt dronken Mylene, neemt gesprekken over, tettert er doorheen etc Dat bedoelt Jens met benauwd krijgen, ruimte willen.
pi_187464913
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:48 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik kan me het gevoel van Mylene ook goed voorstellen.

Ze voelde zich gecommandeerd als een hond.
En ze kon nergens heen, ja naar Franny,

En dan nu weer troosten, zeggen dat hij het niet begrijpt, (m.a.w., je stelt je aan) en dan moet het allemaal maar weer gewoon verder, tot de volgende keer dat hij "ruimte" nodig heeft.

bah, ik begin Jens een steeds minder ventje te vinden. Dit is ook een vorm van misbruiken wat hij doet, geestelijk misbruik.

Mylene moet zich gewoon lekker weg laten stemmen en naar huis en haar leven oppakken.
Imo pak je het veel te zwaar op. Zo ernstig is het niet. Minder drinken en elkaar ruimte geven. Zo moeilijk is het niet.
pi_187464918
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:49 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik had het nu ff over Mylene.
Jens is in dat opzicht een hoofdstuk apart.

Hij heeft haar meerdere keren uitgelegd meer ruimte te willen, zijn eigen dingen doen en zoals gisteravond met Dylan en Maikel slap ouwehoeren. Maar dan komt dronken Mylene, neemt gesprekken over, tettert er doorheen etc Dat bedoelt Jens met benauwd krijgen, ruimte willen.
Voor zover ik heb gelezen, heeft Jens flink wat flessen wodka naar binnen geslagen.. Is hij dan de leukste daar? Het is zo hypocriet allemaal...
pi_187464921
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:50 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Imo pak je het veel te zwaar op. Zo ernstig is het niet. Minder drinken en elkaar ruimte geven. Zo moeilijk is het niet.
zo zou het in de buitenwereld zijn. Dan kun je zeggen dat je lekker een avond met maten of met vriendinnen aan de zuip gaat, of je eigen ding gaat doen.

Daar zitten ze veel meer op elkaars lip, 24/7.
pi_187464923
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:51 schreef magnaal het volgende:

[..]

Voor zover ik heb gelezen, heeft Jens flink wat flessen wodka naar binnen geslagen.. Is hij dan de leukste daar? Het is zo hypocriet allemaal...
Ok Jens drinkt te veel, dus kan/mag je niets van Mylene zeggen. Prima hoor, dan leert ze daar ook helemaal niets.
pi_187464927
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:52 schreef Verida het volgende:

[..]

zo zou het in de buitenwereld zijn. Dan kun je zeggen dat je lekker een avond met maten of met vriendinnen aan de zuip gaat, of je eigen ding gaat doen.

Daar zitten ze veel meer op elkaars lip, 24/7.
Klopt en is ruimte nog belangrijker dan buiten.
pi_187464939
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:53 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Klopt en is ruimte nog belangrijker dan buiten.
Naar mijn idee krijgt Jens die ruimte ook. Ze laat hem al veel meer met rust, sowieso overdag.

Het is gewoon een sneue toestand aan het worden. Jens is het daar zat, zuipt zich lam en is dan eigenlijk Mylene zat en weet donders goed hoe hij haar dan kan kwetsen en verdrietig kan maken.
Heel vreemde reactie elke keer van Jens
pi_187464941
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:52 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ok Jens drinkt te veel, dus kan/mag je niets van Mylene zeggen. Prima hoor, dan leert ze daar ook helemaal niets.
Ze moeten alles van elkander leren... Ik moet er om lachen, laten ze eerst hun eigen leven op orde zien te krijgen voor ze voor onderwijzertje gaan spelen...Als iemand ruimte wil, moet hij geen relatie beginnen of goede afspraken maken...
pi_187464949
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:55 schreef Verida het volgende:

[..]

Naar mijn idee krijgt Jens die ruimte ook. Ze laat hem al veel meer met rust, sowieso overdag.

Het is gewoon een sneue toestand aan het worden. Jens is het daar zat, zuipt zich lam en is dan eigenlijk Mylene zat en weet donders goed hoe hij haar dan kan kwetsen en verdrietig kan maken.
Heel vreemde reactie elke keer van Jens
+1
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 08:58:40 #17
388664 crew  Dotteke
pi_187464971
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:55 schreef Verida het volgende:

[..]

Naar mijn idee krijgt Jens die ruimte ook. Ze laat hem al veel meer met rust, sowieso overdag.

Het is gewoon een sneue toestand aan het worden. Jens is het daar zat, zuipt zich lam en is dan eigenlijk Mylene zat en weet donders goed hoe hij haar dan kan kwetsen en verdrietig kan maken.
Heel vreemde reactie elke keer van Jens
Kan er niet echt over oordelen, ik zie in de avonden niet veel wat er gebeurd.
Af en toe een stukje, maar nooit Myl als ze gedronken heeft.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 08:59:04 #18
388664 crew  Dotteke
pi_187464975
Lange SL weer, waarvoor is dat nu nodig er gebeurde niets
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_187464982
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:55 schreef Verida het volgende:

[..]

Naar mijn idee krijgt Jens die ruimte ook. Ze laat hem al veel meer met rust, sowieso overdag.

Het is gewoon een sneue toestand aan het worden. Jens is het daar zat, zuipt zich lam en is dan eigenlijk Mylene zat en weet donders goed hoe hij haar dan kan kwetsen en verdrietig kan maken.
Heel vreemde reactie elke keer van Jens
Gisteravond begreep ik hem helemaal. :Y
pi_187464984
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kan er niet echt over oordelen, ik zie in de avonden niet veel wat er gebeurd.
Af en toe een stukje, maar nooit Myl als ze gedronken heeft.
Je had Lex moeten zien, dat is werkelijk een enorme afgang..Met drank op nog erger, dan anders
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 09:00:07 #21
388664 crew  Dotteke
pi_187464985
Het eerst wat ik hoor is dat Myl nog flink aan het h uilen is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_187464989
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kan er niet echt over oordelen, ik zie in de avonden niet veel wat er gebeurd.
Af en toe een stukje, maar nooit Myl als ze gedronken heeft.
Die beelden zijn niet fraai. En begrijp me goed: ik baal er juist van dat ze zo doet, omdat ik haar wel mag.
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 09:01:00 #23
388664 crew  Dotteke
pi_187464990
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:00 schreef magnaal het volgende:

[..]

Je had Lex moeten zien, dat is werkelijk een enorme afgang..Met drank op nog erger, dan anders
IK heb een heel klein stukje van haar gehoord, maar ik ben vaak weg als ze dronken zijn, heb daar zo de pest aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_187464991
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 08:49 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik had het nu ff over Mylene.
Jens is in dat opzicht een hoofdstuk apart.

Hij heeft haar meerdere keren uitgelegd meer ruimte te willen, zijn eigen dingen doen en zoals gisteravond met Dylan en Maikel slap ouwehoeren. Maar dan komt dronken Mylene, neemt gesprekken over, tettert er doorheen etc Dat bedoelt Jens met benauwd krijgen, ruimte willen.
Klopt helemaal dat bemoeien en tetteren Ze kwam ook in het gesprek Shelley en Jessie. Ze wist precies hoe wat en waarom shelley bedoelde en zo ook het hoe wat en waarom Jessie dingen zegt.
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 09:01:14 #25
388664 crew  Dotteke
pi_187464994
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')