Wat zijn de koersverwachtingen van ethplode?quote:Op zondag 16 juni 2019 19:24 schreef Roellie80 het volgende:
BOMB weer naar ¤10. Had ik zo snel niet meer verwacht, alles al verkocht
koersverwachtingen van een nieuwe cryptomunt vragen.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat zijn de koersverwachtingen van ethplode?
Wat is de huidige marketcap?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:47 schreef Rossdale het volgende:
Beaxy is net gelanceerd. Wordt flink geshilled op twitter
Ik ben blij met mijn OCE. Al x6 sinds ICO en nog steeds spotgoedkoop vergeleken met andere exchange tokens
Ja nog best laagquote:
Yes please!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:05 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 invite over op een private torrent site.
Als je in je client DHT/Peer Exchange uitzet, en ook af en toe wat doet sharen (Lees, 1:1 delen) wil ik je die wel geven. Wellicht scheelt dat in je zoektocht
Wat is een handig laptopje om te staken? Mijn Macbook Pro!!!1111!! moet ik altijd meezuilen dus dat is lastig.quote:
Zet buyorder op 1.001quote:Op zondag 16 juni 2019 20:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja nog best laag
Wilde er nog wat van kopen vandaag maar ik zag dat er voor 70k usd aan sell orders stonden op 1.000
Beter ff wachten tot ie daar door heen breekt of wachten op een terugval
Eisen zijn niet zo hoog dacht ik, ligt er ook aan of je Windows of Linux draait.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:00 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Wat is een handig laptopje om te staken? Mijn Macbook Pro!!!1111!! moet ik altijd meezuilen dus dat is lastig.
Niemand die het weet, hij staat nu op $0.30quote:Op zondag 16 juni 2019 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat zijn de koersverwachtingen van ethplode?
1 of 4-5 wat je van de week zeiquote:Op zondag 16 juni 2019 21:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Niemand die het weet, hij staat nu op $0.30
https://www.coingecko.com/en/coins/ethplode
Rustig afwachten. Als dit hetzelfde doet als z'n broertje BOMB, dan kan ie $1 waard worden. Maar eigenlijk kan je er helemaal niks zinnigs over zeggen.
hij moet wel 24/7 draaien. Je laptop is niet zo handig danquote:Op zondag 16 juni 2019 21:00 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Wat is een handig laptopje om te staken? Mijn Macbook Pro!!!1111!! moet ik altijd meezuilen dus dat is lastig.
Accu eruit, paar blokjes hout eronder voor de koeling en gaanquote:Op zondag 16 juni 2019 22:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hij moet wel 24/7 draaien. Je laptop is niet zo handig dan
ja, wie niet.quote:Op zondag 16 juni 2019 23:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Accu eruit, paar blokjes hout eronder voor de koeling en gaan
Heb vroeger wel eens een laptop met defect scherm gebruikt als "servertje"
twitter:BitmexRekt twitterde op zondag 16-06-2019 om 06:59:27Liquidated short on XBTUSD: Buy 10,000,000 @ 9102 🏅🏆💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯 ~ hide your kids, hide your wife, cause they’re liquidatin’ everybody out here reageer retweet
Au.......quote:Op zondag 16 juni 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, wie niet.
Ondertussentwitter:BitmexRekt twitterde op zondag 16-06-2019 om 06:59:27Liquidated short on XBTUSD: Buy 10,000,000 @ 9102 🏅🏆💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯 ~ hide your kids, hide your wife, cause they’re liquidatin’ everybody out here reageer retweet
Hmm. PalmPilot dan?quote:Op zondag 16 juni 2019 22:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hij moet wel 24/7 draaien. Je laptop is niet zo handig dan
Beetje flauw van je om mijn fail hier neer te zetten.quote:Op zondag 16 juni 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, wie niet.
Ondertussentwitter:BitmexRekt twitterde op zondag 16-06-2019 om 06:59:27Liquidated short on XBTUSD: Buy 10,000,000 @ 9102 🏅🏆💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯 ~ hide your kids, hide your wife, cause they’re liquidatin’ everybody out here reageer retweet
Wanneer worden die coins eigenlijk uitgegeven? Als de hele airdrop voltooid is, of al eerder?quote:Op zondag 16 juni 2019 21:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Niemand die het weet, hij staat nu op $0.30
https://www.coingecko.com/en/coins/ethplode
Rustig afwachten. Als dit hetzelfde doet als z'n broertje BOMB, dan kan ie $1 waard worden. Maar eigenlijk kan je er helemaal niks zinnigs over zeggen.
Eind juliquote:Op maandag 17 juni 2019 14:15 schreef zekerz9 het volgende:
[..]
Wanneer worden die coins eigenlijk uitgegeven? Als de hele airdrop voltooid is, of al eerder?
Tof! Bedankt voor het delen ga hem vanavond kijkenquote:
Heb je daar een bron voor?quote:Op maandag 17 juni 2019 17:14 schreef Chaes het volgende:
Zojuist met tegenzin al m'n NANO verkocht.
Wordt misschien delisted van Binance.
Er is geen harde bron voor, enkel speculatie. Maar er zijn wel talloze redenen voor.quote:
Gevoelig voor de FUD omtrent Binance en de US of A?quote:Op maandag 17 juni 2019 17:14 schreef Chaes het volgende:
Zojuist met tegenzin al m'n NANO verkocht.
Wordt misschien delisted van Binance.
Ja, better safe than sorry.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:24 schreef Blik het volgende:
[..]
Gevoelig voor de FUD omtrent Binance en de US of A?
Bedankt voor het delen. In een keer uitgekeken.quote:
De moeite waard dus begrijp ik? 1:42 is best langquote:Op maandag 17 juni 2019 22:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen. In een keer uitgekeken.
Nu nog een moonende koersquote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:18 schreef fathank het volgende:
https://explore.veforge.c(...)c2ba41e2d9b8bc6e8c29
Dit zijn de blokken die we willen zien
Ik dacht in satsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:25 schreef Chaes het volgende:
[..]
Wel lekker dat je er even bij zegt of het om $ of ¤ gaat
Ja de AH en de bol.com en mijn hypotheekverstrekker accepteren nog geen Bitcoin dus tot die tijd heb je het wel nodig..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is als enige relevant.
Fiat is toch niks meer waard straks
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:33 schreef dimmak het volgende:
De website van FBcoin Libra is ook live. En daarmee ook de Facebook wallet. Het is dus USD backed, maar werken wel met een eigen valuta teken. Aan de partners te zien is dit te poging van grote bedrijven om Bitcoin omver te werpen en met hun eigen digitale valuta te komen.
Whitepaper
twitter:cz_binance twitterde op dinsdag 18-06-2019 om 11:30:05Facebook Libra coin don't need KYC. They have so much more data on the 2 billion people. Not just name, id, address, phone number. They know your family, friends, real-time/historic location, what you like... They know you more than yourself. And now your wallet too. Best AML! reageer retweet
ZIEDENDquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:54 schreef Zakzonderballen het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 juni 2019 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is als enige relevant.
Fiat is toch niks meer waard straks.
Tsja, als je dikke verliezen in euries draait ook de enige hoopvolle gedachte
Als je in sats omlaag gaat, ga je ook in fiat omlaag.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:54 schreef Zakzonderballen het volgende:
Tsja, als je dikke verliezen in euries draait ook de enige hoopvolle gedachte
Waarom lijkt jou van niet? Het is mogelijk natuurlijk, alhoewel ik er met m'n poten vanaf zou blijven. Gebruik wel een andere stablecoin.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:58 schreef Chaes het volgende:
Heb even heel snel Libra's whitepaper doorgenomen maar lijkt me dus dat het niet op Binance komt, of wel?
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je in sats omlaag gaat, ga je ook in fiat omlaag.
Omdat mensen in de USA binnenkort niet meer op Binance kunnen traden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom lijkt jou van niet? Het is mogelijk natuurlijk, alhoewel ik er met m'n poten vanaf zou blijven. Gebruik wel een andere stablecoin.
Jep, en ik denk dat de wereld wel even zn buik vol heeft van USA based coins, ook zijn veel landen de dollar spuugzat.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:32 schreef Chaes het volgende:
[..]
Omdat mensen in de USA binnenkort niet meer op Binance kunnen traden.
Nu is het natuurlijk een "global" coin, maar aangezien het wel USA-based is zou ik het niet gek vinden.
De hoofdpagina van hun site geeft letterlijk aan dat het een stablecoin is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:31 schreef metallicelmo het volgende:
Die Libra coin van Facebook is dus geen stablecoin, althans dat haal ik uit de whitepaper. Maar ze hebben dus wel hun partners over gehaald om het te ondersteunen dus dit kan wel eens zomaar in de top 5 terecht komen. Goed nieuws voor cryptocurrencies denk ik
Ja beter gaan we blockchainroebels traden en guldens natuurlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:33 schreef Mijk het volgende:
[..]
Jep, en ik denk dat de wereld wel even zn buik vol heeft van USA based coins, ook zijn veel landen de dollar spuugzat.
NLG, de flippening is already happening!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja beter gaan we blockchainroebels traden en guldens natuurlijk
Waar baseer je dat op, de legio andere valuta die nu al beschikbaar zijn? Oh, wacht ..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:33 schreef Mijk het volgende:
[..]
Jep, en ik denk dat de wereld wel even zn buik vol heeft van USA based coins, ook zijn veel landen de dollar spuugzat.
Natuurlijk gaat Libra daar niets aan veranderen, maar dat haalt de stelling niet onderuit. Velen zijn USA "based" coins zat, en dan doel ik natuurlijk op de petrodollar.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, de legio andere valuta die nu al beschikbaar zijn? Oh, wacht ..
Overigens gaat Libra daar niks aan veranderen, Facebook is een Amerikaans bedrijf, welke valuta denk je dat ze gaan gebruiken?
wtf lees ik nou weerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:28 schreef Mijk het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Libra daar niets aan veranderen, maar dat haalt de stelling niet onderuit. Velen zijn USA "based" coins zat, en dan doel ik natuurlijk op de petrodollar.
Is dat zo? Ik lees ook berichten dat ze bijv. de BTC van de troon willen stoten.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:31 schreef metallicelmo het volgende:
Die Libra coin van Facebook is dus geen stablecoin, althans dat haal ik uit de whitepaper. Maar ze hebben dus wel hun partners over gehaald om het te ondersteunen dus dit kan wel eens zomaar in de top 5 terecht komen. Goed nieuws voor cryptocurrencies denk ik
Is de Libra tegen die tijd dat gewoon, net als elke andere coin, te halen op exchanges of zit er echt een heel ander systeem achter? (zal me vanavond even inlezen, zit nu op werkquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:46 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat Libra erg groot gaat worden. Heel benieuwd wat dit gaat doen
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:47 schreef nickhguitar het volgende:
Is dat zo? Ik lees ook berichten dat ze bijv. de BTC van de troon willen stoten.
Ik denk dat jij beter 1:42 in het fiat <> bitcoin <> shitcoin mechanism kan steken om het (ook eindelijk) te begrijpen.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De moeite waard dus begrijp ik? 1:42 is best lang
Oh ja, als bitcoin stijgt krijg je automagisch meer euro's voor je alts toch? Zo iets was het hè?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:18 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter 1:42 in het fiat <> bitcoin <> shitcoin mechanism kan steken om het (ook eindelijk) te begrijpen.
Ik wil de revenge van de Winklevoss Brothers weleens zien: Die hebben nog een behoorlijk "appeltje te schillen" met Mark S! (en zitten echt niet zonder assets, zeker in/via BTC).quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:21 schreef Zakzonderballen het volgende:
Wel slim, btc pushen om straks zoveel mogelijk van die Facebook coins in te slaan. I feel the drop is coming
Zeker. Wel een beetje lang, maar wel heel informatief. Gaat voornamelijk over de persoon Mark.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De moeite waard dus begrijp ik? 1:42 is best lang
Je reactie zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ja, als bitcoin stijgt krijg je automagisch meer euro's voor je alts toch? Zo iets was het hè?
Het gaat alleen niet echt over Bitcoin, maar over de ondergang van Mt. Gox. Wel leuke documentaire opzich, en wat is die Mark een enorme loser zeg. Ongelofelijk. Zo zie je wel dat het hele crypto wereldje enigszins is matured inmiddels.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:05 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Zeker. Wel een beetje lang, maar wel heel informatief. Gaat voornamelijk over de persoon Mark.
Ze hebben aangekondigd,dat de waarde van hun "stablecoin" gebaseerd gaat zijn op "meerdere grotere fiat valuta",op zich geen slecht idee, maar ik zie de toegevoegde waarde niet als je nog een "middleman" extra gaat toevoegen: Je blijft afhankelijk van exchange fees via Visa/Mastercard/Paypal: Zoals Monaco (crypto.com)/ PAY (TenX) etc al biedt MET divident, zonder reclame, cryptos-shareholders-principe via een coin.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, de legio andere valuta die nu al beschikbaar zijn? Oh, wacht ..
Overigens gaat Libra daar niks aan veranderen, Facebook is een Amerikaans bedrijf, welke valuta denk je dat ze gaan gebruiken?
Waarom danquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:30 schreef KapBak het volgende:
Libra is alleen een bedreiging voor alle permissioned systemen (VeChain, EOS, NEO, Ripple, Stellar, noem alle teringzooi maar op). Bitcoin heeft niks te vrezen hiervan en Ethereum imo ook niet.
Waarom VeChain en NEO? Corcurrent voor Ripple en zeker Stellar kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:30 schreef KapBak het volgende:
Libra is alleen een bedreiging voor alle permissioned systemen (VeChain, EOS, NEO, Ripple, Stellar, noem alle teringzooi maar op). Bitcoin heeft niks te vrezen hiervan en Ethereum imo ook niet.
sowquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:30 schreef KapBak het volgende:
Ik heb hier gehoord dat Bitcoin voor altijd de nr1 topcoin zal blijven. Of heet het topic volgend jaar 'winst in lib is geen winst'quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:09 schreef edcetera het volgende:
Probleem hier is, dat LVL3-Board management binnen een VISA/MC/Uber Paypal enkel de woorden "Facebook", "Crypto" en "Bonus" kennen: Geen verstand hebben van technologische ontwikkelingen en eerder investeren in dubieuze multinational, dan een betere, innovatieve, kleinere ondernemingen. Dit is helaas hoe de mindset van veel top-level management in grote (en ook kleinere) bedrijven nog werkt![]()
Maar ik ben ervan overtuigd, dat gedurende de "Crypto-bubble" er ook nieuwe Amazons, Paypals, Mirosofts, Googles en zeker Fakebooks zullen komen.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Volgend jaar is crypto nog altijd meer flexibel, dan Tether, TUSD, Libra etc: Wie weet kopen we aandelen BTC, ETH, AMD en Ahold op een zelfde exchange over een paar jaar meerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb hier gehoord dat Bitcoin voor altijd de nr1 topcoin zal blijven. Of heet het topic volgend jaar 'winst in lib is geen winst'
Volgend jaar wil niemand meer BTC, dan moet je voor 0.000001 BTC 1000 euro neerleggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Volgend jaar is crypto nog altijd meer flexibel, dan Tether, TUSB, Libra etc: Wie weet kopen we aandelen BTC, ETH, AMD en Ahold op een zelfde exchange over een paar jaar meer
Dan koop je toch "Satoshis", is Lightning actief en wie weet doet een aandeel BCH of BSV het beter: Wie weet,wat de "glazen bol" voor ons in petto heeftquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:35 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Volgend jaar wil niemand meer BTC, dan moet je voor 0.000001 BTC 1000 euro neerleggen.
geeft niet dan gaan we gewoon in Satoshi rekenenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:35 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Volgend jaar wil niemand meer BTC, dan moet je voor 0.000001 BTC 1000 euro neerleggen.
Huh? De blockchain van Libra zit echt best prima in elkaar hoor. Move lijkt een prima programmeertaal voor scripts in een virtual machine die bewust gelimiteerd is, LBFT is een solide consensus protocol wat erg lijkt op Tendermint en de Libra Investment Token als governance token gebruiken is ook al bewezen (MakerDAO).quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:09 schreef edcetera het volgende:
Probleem hier is, dat LVL3-Board management binnen een VISA/MC/Uber Paypal enkel de woorden "Facebook", "Crypto" en "Bonus" kennen: Geen verstand hebben van technologische ontwikkelingen en eerder investeren in dubieuze multinational, dan een betere, innovatieve, kleinere ondernemingen. Dit is helaas hoe de mindset van veel top-level management in grote (en ook kleinere) bedrijven nog werkt![]()
Maar ik ben ervan overtuigd, dat gedurende de "Crypto-bubble" er ook nieuwe Amazons, Paypals, Mirosofts, Googles en zeker Fakebooks zullen komen.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Mijn vraag was meer aan Mijk, die beweert dat mensen hun buik vol hebben van USD based cryptovaluta, en dan met name de petrodollar, wat een beetje een domme statement is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ze hebben aangekondigd,dat de waarde van hun "stablecoin" gebaseerd gaat zijn op "meerdere grotere fiat valuta",op zich geen slecht idee, maar ik zie de toegevoegde waarde niet als je nog een "middleman" extra gaat toevoegen: Je blijft afhankelijk van exchange fees via Visa/Mastercard/Paypal: Zoals Monaco (crypto.com)/ PAY (TenX) etc al biedt MET divident, zonder reclame, cryptos-shareholders-principe via een coin.
Libra: "Handig voor de unbanked in 3de wereldlanden": Die hebben dus geen bankrekening, dus geen VISA/MC/Paypal en hoe krijg je je Libras (behalve vouchers zoals Google/Apple) en hoe kun je ermee betalen?: Hetzelfde probleem, dat Bitcoin heeft! (en iedere crypto).
Als iemand info heeft hoe WeChat betalingen werken, wil ik daar graag induiken: Voor de Westerse landen, gaat het niet werken, maar wie weet, mis ik iets.
Waarom maakt dat uit?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:35 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb WeChat Pay wallet, up and running. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ze hebben aangekondigd,dat de waarde van hun "stablecoin" gebaseerd gaat zijn op "meerdere grotere fiat valuta",op zich geen slecht idee, maar ik zie de toegevoegde waarde niet als je nog een "middleman" extra gaat toevoegen: Je blijft afhankelijk van exchange fees via Visa/Mastercard/Paypal: Zoals Monaco (crypto.com)/ PAY (TenX) etc al biedt MET divident, zonder reclame, cryptos-shareholders-principe via een coin.
Libra: "Handig voor de unbanked in 3de wereldlanden": Die hebben dus geen bankrekening, dus geen VISA/MC/Paypal en hoe krijg je je Libras (behalve vouchers zoals Google/Apple) en hoe kun je ermee betalen?: Hetzelfde probleem, dat Bitcoin heeft! (en iedere crypto).
Als iemand info heeft hoe WeChat betalingen werken, wil ik daar graag induiken: Voor de Westerse landen, gaat het niet werken, maar wie weet, mis ik iets.
Staat gewoon op de eerste pagina van hun website dat het een stablecoin is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:31 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat men om dergelijke redenen niet zit te wachten op weer een Amerikaanse valuta die de boventoon voert in de cryptoindustrie, we hebben gezien wat het heeft gedaan bij de dollar. Elke afspraak over die internationale dollarhandel is inmiddels zo'n beetje wel geschonden dus ik begrijp ook waarom landen daar niet op zouden zitten te wachten. Laat nu een andere partij het maar proberen in crypto, BTC bijvoorbeeld, wat niet echt aan een land gebonden is. Dat Libra heeft USA all over it.quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Mijn vraag was meer aan Mijk, die beweert dat mensen hun buik vol hebben van USD based cryptovaluta, en dan met name de petrodollar, wat een beetje een domme statement is.
[..]
Waarom maakt dat uit?
Maar het is niet stable in USD.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Staat gewoon op de eerste pagina van hun website dat het een stablecoin is.
Juist niet toch? Ze zitten in Geneve en hebben, en dat verbaasde mij best wel, besloten om een mandje currency als reserve te gebruiken voor deze stablecoin.quote:
Haha, ja zo zeiden ze ook dat de dollar altijd naar goud inwisselbaar zou blijven.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:48 schreef KapBak het volgende:
[..]
Juist niet toch? Ze zitten in Geneve en hebben, en dat verbaasde mij best wel, besloten om een mandje currency als reserve te gebruiken voor deze stablecoin.
Wat heeft dit ermee te maken? Als het volledig USA was was het 100% backed by USD, dat is niet zo. Ze kiezen ook voor andere valuta.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:55 schreef Mijk het volgende:
[..]
Haha, ja zo zeiden ze ook dat de dollar altijd naar goud inwisselbaar zou blijven.
Ja, oh zo. Mja, ik moet het nog zien, ik denk dat niemand er op zit te wachten. Zoveel geschonden afspraken in het verleden, niemand wil USA meer aan het roer van de economie denk ik, en eigenlijk moet helemaal geen land aan dat roer. Dan kun je wel met andere valuta's komen, maar als er 50 big ass bedrijven aan werken waarvan 80% gevestigd in USA, dan sta je , ondanks andere valuta, nog steeds 2-0 achter. Dat gaan Rusland en China echt geen 2e keer laten gebeuren.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:57 schreef KapBak het volgende:
[..]
Wat heeft dit ermee te maken? Als het volledig USA was was het 100% backed by USD, dat is niet zo. Ze kiezen ook voor andere valuta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As above, so below.
Deels wel, deels ook niet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bitcoin is trustless. Alleen al daarom is zoiets als Libra niet echt een concurrent. Ze vissen in een andere vijver.
https://medium.com/@lopp/(...)ckchain-49b8f6c26372quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:05 schreef dimmak het volgende:
Libra zie ik vooral als motor voor bedrijven als Paypal, Mastercard, MoneyGram en die nieuwe wallet van Facebook. Je zou het dus kunnen zien als een soort Ripple (in crypto) of Swift (voor banken). Het lijkt verder meer op een database met api calls en niet echt een blockchain. Ik zie het niet als crypto. Hoe ze het gaan doen met verschillende valuta in verschillende landen is mij nog een raadsel, maar dat het een soort stablecoin is, is wel zeker.
daarom is het goed zekerquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://medium.com/@:lopp(...)ckchain-49b8f6c26372
Goed stuk van Jameson Lopp trouwens. Hij schrijft ongeveer wat ik zeg
Ze zouden twee dingen kunnen doen imo. Een aantal coins uitbrengen met onderligende fiat. Een Zuck buck, Zuck Euro etc.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:05 schreef dimmak het volgende:
Hoe ze het gaan doen met verschillende valuta in verschillende landen is mij nog een raadsel, maar dat het een soort stablecoin is, is wel zeker.
Nee, het is een goed stuk van hem omdat Lopp ook echt daadwerkelijk de whitepaper heeft uitgepluisd in plaats van met emo.gif aan het reageren is op het FOK!forum.quote:
Welke whitepaper? Er zijn er een stuk of 10quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, het is een goed stuk van hem omdat Lopp ook echt daadwerkelijk de whitepaper heeft uitgepluisd in plaats van met emo.gif aan het reageren is op het FOK!forum.
Dat komt omdat eigenlijk niemand iets zinnigs erover kan zeggen. Uiteindelijk gaat het helemaal niet over de technologie erachter (en daarover is wel veel documentatie) maar of mensen het gaan gebruiken of niet en dat is koffiedik kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:57 schreef nickhguitar het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is de 100% variatie die je ziet in de berichtgeving op internet wat betreft Libra vs Bitcoin. Ik heb stukken gelezen van mensen die zeggen dat de Libra een zegen is voor de Bitcoin en stukken gelezen waarin beweerd wordt dat het de val van de Bitcoin teweeg gaat brengen.
De website toont 1 grote knop: https://libra.org/en-US/white-paper/quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef KapBak het volgende:
[..]
Welke whitepaper? Er zijn er een stuk of 10
Dan ben je geneigd, puur vanuit boerenverstand, om te zeggen dat veel mensen dat WEL gaan doen. FB heeft toch een behoorlijke doelgroep en dit zou best eens een hype kunnen worden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:01 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dat komt omdat eigenlijk niemand iets zinnigs erover kan zeggen. Uiteindelijk gaat het helemaal niet over de technologie erachter (en daarover is wel veel documentatie) maar of mensen het gaan gebruiken of niet en dat is koffiedik kijken.
Hier heb je er nog 3, voor de meer tech kant (hier heeft Lopp wss het veelvoud van de info uit):quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
De website toont 1 grote knop: https://libra.org/en-US/white-paper/
Ik betwijfel dat zeer sterk. Of dit echt gaat aanslaan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan ben je geneigd, puur vanuit boerenverstand, om te zeggen dat veel mensen dat WEL gaan doen. FB heeft toch een behoorlijke doelgroep en dit zou best eens een hype kunnen worden.
Klopt, in het artikel linkt hij zelf naar je laatste link. Was er niet van op de hoogte dat het niet dezelfde is als op de website.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:03 schreef KapBak het volgende:
[..]
Hier heb je er nog 3, voor de meer tech kant (hier heeft Lopp wss het veelvoud van de info uit):
https://developers.libra.(...)libra-blockchain.pdf
https://developers.libra.(...)mmable-resources.pdf
https://developers.libra.(...)libra-blockchain.pdf
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt, in het artikel linkt hij zelf naar je laatste link. Was er niet van op de hoogte dat het niet dezelfde is als op de website.
Zou kunnen. Maar zoals al eerder gezegd is het niet echt een crypto en dus geen bedreiging voor Bitcoin. Ik hou mij er iig ver weg van en zal mijn omgeving dat ook laten doen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan ben je geneigd, puur vanuit boerenverstand, om te zeggen dat veel mensen dat WEL gaan doen. FB heeft toch een behoorlijke doelgroep en dit zou best eens een hype kunnen worden.
Nee precies. Veel achterhaalde shit ook. En ze hebben zelf nog niet eens alle vragen opgelost.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:07 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ze hebben heel wat informatie gepubliceerd gisteren, maar echt innovatief ofzo is het niet imo. Een soort samenraapsel van ideeën.
Wat is "echt een crypto" ?quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar zoals al eerder gezegd is het niet echt een crypto en dus geen bedreiging voor Bitcoin. Ik hou mij er iig ver weg van en zal mijn omgeving dat ook laten doen.
Facebook coin is meer een bedreiging voor banken en payment processors dan voor bitcoin.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Reflink DM's in 3, 2.... 1.........quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:45 schreef rubensanti het volgende:
Voor de ethplode airdrop, kan je daar je ethereum adres invullen of moet je een ethplode wallet aanmaken en die invullen?
Gewoon downloadenquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat dusVoor die ethplode airdrop moet je Telegram hebben zo te zien. Heb ik niet...
Step-by-Step Guidequote:Op woensdag 19 juni 2019 10:45 schreef rubensanti het volgende:
Voor de ethplode airdrop, kan je daar je ethereum adres invullen of moet je een ethplode wallet aanmaken en die invullen?
Ik zie het allemaal nog niet zo'n furore maken. Wat is overigens het verschil in gedrag tussen een "hybride tussen fiat en crypto" en iets wat nagenoeg hetzelfde is als fiat? Het is toch sowieso een hybride?quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de handel tussen Libra en fiat en de handel tussen Libra en crypto zal gaan in de praktijk. Welke beren komen er op de weg? Hoe gaan overheden en banken hierop reageren? Zal het in de praktijk zijn als een hybride tussen fiat en crypto of gewoon nagenoeg hetzelfde als fiat? Vragen, vragen....
De wereld is niet zwart/wit. Ik bedoel alleen maar te zetten of het meer in het midden zit tussen overheden/centrale bank valuta en crypto, of dat het gewoon extreem dicht tegen overheden/centrale bank valuta zal schurken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal nog niet zo'n furore maken. Wat is overigens het verschil in gedrag tussen een "hybride tussen fiat en crypto" en iets wat nagenoeg hetzelfde is als fiat? Het is toch sowieso een hybride?
Nou, in zekere zin dus wel. Koersen zijn koersen, als je die pegged aan een fiat valuta zal het zich uiteraard exact hetzelfde gedragen als fiat, anders is het geen stablecoin.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De wereld is niet zwart/wit. Ik bedoel alleen maar te zetten of het meer in het midden zit tussen overheden/centrale bank valuta en crypto, of dat het gewoon extreem dicht tegen overheden/centrale bank valuta zal schurken.
Dan heb je het alleen maar over de prijsstijging en daling. Ik bedoel meer van de mate van vrijheid die je hebt met die munt, in hoeverre het gecensureerd wordt en van je afgepakt of bevroren kan worden, verwerkingstijden, fees etc.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou, in zekere zin dus wel. Koersen zijn koersen, als je die pegged aan een fiat valuta zal het zich uiteraard exact hetzelfde gedragen als fiat, anders is het geen stablecoin.
Ik heb net een MEW aangemaakt en deze stappen gevolgd. Volgens de Telegram bot heb ik 150 ETHplode (yay). Wanneer wordt dit dan in m'n MEW gezet?quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Step-by-Step Guide
1. Chat with the ETHplode's Telegram Bot
2. Join ETHplode's Telegram Channel
3. Follow ETHplode's Twitter Page and retweet mentioned tweet
4. Follow ETHplode's Reddit Channel and comment mentioned post
5. Submit your details to the Bot. (don´t forget to add your ETH wallet address)
6. Join AirdropBob's Telegram Group & Twitter Channel (optional)
https://www.airdropbob.com/ethplode/airdrop-ethplode
Kort antwoord: gewoon een ETH wallet, net als elke ERC-20 coin.
31 juli volgens de telegram groepquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:55 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ik heb net een MEW aangemaakt en deze stappen gevolgd. Volgens de Telegram bot heb ik 150 ETHplode (yay). Wanneer wordt dit dan in m'n MEW gezet?
Top, bedanktquote:Op woensdag 19 juni 2019 12:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Step-by-Step Guide
1. Chat with the ETHplode's Telegram Bot
2. Join ETHplode's Telegram Channel
3. Follow ETHplode's Twitter Page and retweet mentioned tweet
4. Follow ETHplode's Reddit Channel and comment mentioned post
5. Submit your details to the Bot. (don´t forget to add your ETH wallet address)
6. Join AirdropBob's Telegram Group & Twitter Channel (optional)
https://www.airdropbob.com/ethplode/airdrop-ethplode
Kort antwoord: gewoon een ETH wallet, net als elke ERC-20 coin.
4 minuten is dat toch, onnie?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:43 schreef unlimitedzxr het volgende:
OCE CryptoFarm binnen 4!!! seconden uitverkocht...
Ik heb er 1000. Mede danzij julliequote:
Op hun Twitter account claimen ze 4 seconden:quote:
quote:The second round of $OCE CryptoFarm has successfully completed! It only took 4 secs to sold out all 10,000,000 OCE! You guys rock!!! 👏👏👏#OceanEx #OceanExCryptoFarm #Cryptocurrency
Wauw, 1000! Dat doe je goed maatquote:Op woensdag 19 juni 2019 16:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb er 1000. Mede danzij jullie
Ik weet dat er zeker 4 mensen die hier gebruik gemaakt hebben van mijn link geen wallet adres hebben opgegeven. In dit geval krijg je dus ook geen coins. In de telegram bot klik je op wallet en geef je hier een (niet exchange) ETH adres op
Of BTC naar 10.000 is ook goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als VET $1 wordt betaal ik de Fok crypto bbq wel![]()
Hmm we zitten nog niet echt in de buurt van de $1quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:01 schreef dimmak het volgende:
Hebben we ook nog festiviteiten bij topic nummer 1000? Vervroegde BBQ van leolinedance bijv.?
[..]
Of BTC naar 10.000 is ook goed.
np ... en goed bezig! hier de standaard 150quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb er 1000. Mede danzij jullie
Ik weet dat er zeker 4 mensen die hier gebruik gemaakt hebben van mijn link geen wallet adres hebben opgegeven. In dit geval krijg je dus ook geen coins. In de telegram bot klik je op wallet en geef je hier een (niet exchange) ETH adres op
wat?twitter:ETHplode twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 17:50:42ETHplode is a deflationary decentralized store of value based on the #Ethereum #blockchain. Whenever $ETHPLO is transferred, 0.5% of the amount will be burned. Retweet and tag your #crypto friends 💎 #cryptocurrency #ETH reageer retweet
Da's het hele idee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:06 schreef leolinedance het volgende:
wat?twitter:ETHplode twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 17:50:42ETHplode is a deflationary decentralized store of value based on the #Ethereum #blockchain. Whenever $ETHPLO is transferred, 0.5% of the amount will be burned. Retweet and tag your #crypto friends 💎 #cryptocurrency #ETH reageer retweet
Zelfde als BOMB. De tokenburn geeft er waarde aan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:06 schreef leolinedance het volgende:
Heb jij je paspoort naar hun toegestuurd? Heb er geld op staan, maar krijg het er niet vanaf.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:13 schreef MaGNeT het volgende:
M'n Phore buy orders er eindelijk voor ~75% door op https://www.idax.pro/exchange?pairname=PHR_BTC
Duurde lang
(niet kopen, kutcoin)
Ja, dat was de enige oplossing. Bout exchange.quote:Op donderdag 20 juni 2019 01:33 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Heb jij je paspoort naar hun toegestuurd? Heb er geld op staan, maar krijg het er niet vanaf.
Ruim anderhalf uur luisteren... Heb je een samenvatting?quote:
Ah mooi, ben net op tijd ingestapt vermoed ikquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:51 schreef poebz het volgende:
De nieuwe Nexus wallet is 26 juni te downloaden. https://twitter.com/NexusOfficial/status/1141593977063215104
Ja als Bitcoin het feestje niet weer verpestquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah mooi, ben net op tijd ingestapt vermoed ik
Omdat CoinMarketCap best wel strenge regels heeft tegenwoordig voor listing van coins. De regels zijn zo aangescherpt dat ik veel projecten ken die er niet meer op kunnen komenquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:06 schreef Chaes het volgende:
Waarom is ETHPLO nog niet op Coinmarketcap te vinden als er wel overal op internet de koers te vinden is?
Oh vandaar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Omdat CoinMarketCap best wel strenge regels heeft tegenwoordig voor listing van coins. De regels zijn zo aangescherpt dat ik veel projecten ken die er niet meer op kunnen komen
BTC naar 10 million USDquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur luisteren... Heb je een samenvatting?
Zal wel op een exchange staan die geen fees rekent. Logisch ook dat 'ie er dan niet op mag.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:06 schreef Chaes het volgende:
Waarom is ETHPLO nog niet op Coinmarketcap te vinden als er wel overal op internet de koers te vinden is?
Krijg je dit weerquote:Op donderdag 20 juni 2019 10:18 schreef poebz het volgende:
[..]
Ja als Bitcoin het feestje niet weer verpest
Jij begrijpt niet dat als BTC moon gaat veel mensen hun alts omruilen naar BTC en alts niet alleen in sats, maar ook in euros dalen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Krijg je dit weerwinst in sats is geen winst
![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:44 schreef poebz het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat als BTC moon gaat veel mensen hun alts omruilen naar BTC en alts niet alleen in sats, maar ook in euros dalen?
Aha, maar anderen hier zeggen weer dat wanneer BTC daalt de alts dubbel zo hard in elkaar donderen. Volgens jouw theorie zouden mensen bij een daling van BTC juist in alts stappen. Of werkt het enkel één kant op? Leg eens uit aub?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:44 schreef poebz het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat als BTC moon gaat veel mensen hun alts omruilen naar BTC en alts niet alleen in sats, maar ook in euros dalen?
Is ook zo.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:51 schreef leolinedance het volgende:
Aha, maar anderen hier zeggen weer dat wanneer BTC daalt de alts dubbel zo hard in elkaar donderen.
Als BTC in elkaar dondert stappen mensen in tether of btc en klappen alts inderdaad nog harder. Maar ik vind het fijn dat er mensen zoals jij zijn, die niet naar sats kijken, want dan kan ik mooi in satwaarde stijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, maar anderen hier zeggen weer dat wanneer BTC daalt de alts dubbel zo hard in elkaar donderen. Volgens jouw theorie zouden mensen bij een daling van BTC juist in alts stappen. Of werkt het enkel één kant op? Leg eens uit aub?
Eh nee, het staat er toch, ik heb het niet verzonnen. Verder vind ik het ook ongepast op een forum.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Doet het je pijn als iemand anders een euro'tje extra verdient?
Ik zie ook dat het er staat, ik post hier al een tijdje. Toch, beetje NSB actie als je dat onder de aandacht gaat brengen ("jij mag dit niet doen!"). Het gaat toch prima zo? De link om de boel zonder referral te registreren staat er minstens net zo vaak tussen, dus als iemand ervoor kiest om een ander wat te gunnen vind jij dat ongepast?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:55 schreef Mijk het volgende:
[..]
Eh nee, het staat er toch, ik heb het niet verzonnen. Verder vind ik het ook ongepast op een forum.
Hoe weten we zo zeker dat het één met het ander te maken heeft? Poebz is het overigens niet met je eens. Of hij is het er wel mee eens en de conclusie is de wat BTC ook doet, alts zijn altijd de sigaar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Is ook zo.
Kijk maar naar de koersen van vandaag, BTC begint iets minder snel te stijgen en de alts staan gelijk allemaal in het rood.
Ik post hier ook al een tijdje, je had de avatar toch wel moeten herkennen denk ik. Ik ben teleurgesteld.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zie ook dat het er staat, ik post hier al een tijdje. Toch, beetje NSB actie als je dat onder de aandacht gaat brengen. Het gaat toch prima zo? De link om de boel zonder referral te registreren staat er minstens net zo vaak tussen, dus als iemand ervoor kiest om een ander wat te gunnen vind jij dat ongepast?
Als het 100 miljoen miljard keer gebeurt, zegt dat je zeker niets?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe weten we zo zeker dat het één met het ander te maken heeft?
Kut zeg, bedankt dat je dit onder de aandacht brengt.quote:Poebz is het overigens niet met je eens.
Huh? Dus stijgt BTC dan dalen alts. Daalt BTC dan dalen alts.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:55 schreef poebz het volgende:
[..]
Als BTC in elkaar dondert stappen mensen in tether of btc en klappen alts inderdaad nog harder. Maar ik vind het fijn dat er mensen zoals jij zijn, die niet naar sats kijken, want dan kan ik mooi in satwaarde stijgen.
Klopt, BTC maakt een flinke beweging dan dalen de alts. Dit is al jaren zo, nooit opgevallen? Maar laten we deze discussie niet weer oprakelen. Jij hebt een andere mening en dat is prima.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe weten we zo zeker dat het één met het ander te maken heeft? Poebz is het overigens niet met je eens. Of hij is het er wel mee eens en de conclusie is de wat BTC ook doet, alts zijn altijd de sigaar.
Uhm, ja ik wijs jou ook niet op dingen die onder elke pagina staan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:58 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ik post hier ook al een tijdje, je had de avatar toch wel moeten herkennen denk ik. Ik ben teleurgesteld.
In de OP is ongepast ja wat mij betreft, maar er staat toch duidelijk een waarschuwing dat het een reflink is? Ik snap niet dat je daar zo moeilijk over wilt doen. Gun een ander ook wat?quote:Nouja doe het dan op zn minst DM he... ipv dit. Zo was het ook ongepast om URL's in de OP aan te gaan passen.
Jep het is dus bewust breken van de regel, dat vind ik niet tof.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Uhm, ja ik wijs jou ook niet op dingen die onder elke pagina staan.
[..]
In de OP is ongepast ja wat mij betreft, maar er staat toch duidelijk een waarschuwing dat het een reflink is? Ik snap niet dat je daar zo moeilijk over wilt doen. Gun een ander ook wat?
Ok, ik zou dan gelijk even een mod DM'en, of de politie bellen. Dit kan natuurlijk niet door de beugel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:02 schreef Mijk het volgende:
[..]
Jep het is dus bewust breken van de regel, dat vind ik niet tof.
Mooie kutmaten heb je dan, dat ze meer moeite nemen om de reflink weg te halen dan jou iets te gunnen.quote:Verder is het eigenlijk ongeschreven regel dat je geen reflinks post op openbare sites/fora/chats enzovoort. Ik doe het alleen naar vrienden, en zelfs die klikken er niet op![]()
Volgens mij klopt de theorie gewoon niet. Je gaat mij niet wijsmaken dat alts vandaag grotendeels in de min staan omdat de stijging van BTC een dagje stagneert.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:59 schreef poebz het volgende:
[..]
Klopt, BTC maakt een flinke beweging dan dalen de alts. Dit is al jaren zo, nooit opgevallen? Maar laten we deze discussie niet weer oprakelen. Jij hebt een andere mening en dat is prima.
Tis meer dat ze gewoon geen zin hebben om zich te registreren en al die kutongein weer.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok, ik zou dan gelijk even een mod DM'en, of de politie bellen. Dit kan natuurlijk niet door de beugel.
[..]
Mooie kutmaten heb je dan, dat ze meer moeite nemen om de reflink weg te halen dan jou iets te gunnen.
Voor je het weet wordt heel het topic volgespamd met referrals. En dan moet er weer opgetreden worden door de mods, en dan is het weer huilen 'want vroeger kocht het wel'quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zie ook dat het er staat, ik post hier al een tijdje. Toch, beetje NSB actie als je dat onder de aandacht gaat brengen ("jij mag dit niet doen!"). Het gaat toch prima zo? De link om de boel zonder referral te registreren staat er minstens net zo vaak tussen, dus als iemand ervoor kiest om een ander wat te gunnen vind jij dat ongepast?
Er is wel meer wat we jou niet wijs kunnen maken maar wat toch gebeurt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de theorie gewoon niet. Je gaat mij niet wijsmaken dat alts vandaag grotendeels in de min staan omdat de stijging van BTC een dagje stagneert.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de theorie gewoon niet. Je gaat mij niet wijsmaken dat alts vandaag grotendeels in de min staan omdat de stijging van BTC een dagje stagneert.
Als er geld te halen is wel :pquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn moeder is verhuisd, zit in de bijstand, krijgt een uitnodigingsbrief waarin staat dat ze ook eventuele cryptocoins moet opgeven bij de aanvraag
Gemeenten gaan wel met hun tijd mee
Ik gebruikte vandaag als voorbeeld. Maar het is algemeen bekend dat als BTC in elkaar pleurt, de alts nog veel harder kelderen en je waarde in zowel BTC als fiat gewoon beduidend minder wordt.quote:
Uitnodigingsbrief voor wat?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn moeder is verhuisd, zit in de bijstand, krijgt een uitnodigingsbrief waarin staat dat ze ook eventuele cryptocoins moet opgeven bij de aanvraag
Oh ja, niet helemaal duidelijk misschien: voor de aanvraag / controle bijstand in de nieuwe gemeente.quote:
Ook nooit de moeite genomen om het uit te leggen dusquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Naja, ze moest aan mij vragen wat het is dus zoveel verstand heeft ze er van
Ohja, en dan gaan ze je lekker pakken op BTC dus... als je toevallig BTC hebt, krijg je niets meer zekerquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, niet helemaal duidelijk misschien: voor de aanvraag / controle bijstand in de nieuwe gemeente.
Ah ja, ze weet wel dat ik iets met Bitcoin doe enzo maar het heeft haar interesse verder ook niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:14 schreef poebz het volgende:
[..]
Ook nooit de moeite genomen om het uit te leggen dus
Nee, dan valt het onder vermogen en zou je dat in een vooraf vastgesteld tempo moeten opmaken voor je bijstand kan aanvragen, als het totaal van het vermogen boven de vrijstellingsgrens voor de bijstand komt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:14 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ohja, en dan gaan ze je lekker pakken op BTC dus... als je toevallig BTC hebt, krijg je niets meer zeker
'we'...praat effe voor jezelf jaquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Er is wel meer wat we jou niet wijs kunnen maken maar wat toch gebeurt.
Nogmaals, if it looks like shit and it smells like shit, it probably is ... shit.
Goeie beargumentatie, mooie voorbeelden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
'we'...praat effe voor jezelf jaHet is wel duidelijk geworden dat er wel meer users zijn die het niet eens zijn met jouw theorieën. Zo vanzelfsprekend als jij het doet voorkomen is het allemaal niet.
We geven ze natuurlijk ook ieder jaar netjes door aan de belastingdienstquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
Ik wel iig, zulke aantallen kan ik niet meer rechtlullen als ik gepakt zou worden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We geven ze natuurlijk ook ieder jaar netjes door aan de belastingdienst
Bij een tarief van ~1.6% zou ik dat ook wel doen ja. De rest van de wereld staat er niet zo rooskleurig voor volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wel iig, zulke aantallen kan ik niet meer rechtlullen als ik gepakt zou worden.
Ja, geen gedonder mee hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Bij een tarief van ~1.6% zou ik dat ook wel doen ja. De rest van de wereld staat er niet zo rooskleurig voor volgens mij.
Ik heb er nog wel eentje voor jequote:Op donderdag 20 juni 2019 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe ook maar mee aan die ETHPLO dan.
Iemand nog behoefte aan een referral link
150quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:57 schreef metallicelmo het volgende:
enne, over hoeveel ETHPLODE hebben we het dan dat je kan ontvangen?
"Daar ben ik rijk mee geworden mam..."quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Naja, ze moest aan mij vragen wat het is dus zoveel verstand heeft ze er van
pm?quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe ook maar mee aan die ETHPLO dan.
Iemand nog behoefte aan een referral link
Dat ideequote:Op donderdag 20 juni 2019 18:29 schreef blackmore het volgende:
[..]
"Daar ben ik rijk mee geworden mam..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
NAV staken gaat als een dolle
Phore gaat nog harder, zo'n 37% per jaar.
Wat verwacht jij van Phore? Die zijn toch al erg lang aanwezig en tot nu toe hebben ze niet volledig kunnen overtuigen. Er zijn dan nu wel wat wijzigingen in hun strategie maar ik weet nog niet of ik een deel van mijn OCE wil inruilen hiervoor. Zoek sowieso nog een leuk, korte termijn, projectje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn verwachtingen zijn laag qua ontwikkeling maar omdat er veel gehodled worden om te staken is er niet veel aanbod en blijft de prijs redelijk stabiel. En dat is wel lekker als je ze een jaar opzij wil zetten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:02 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Phore? Die zijn toch al erg lang aanwezig en tot nu toe hebben ze niet volledig kunnen overtuigen. Er zijn dan nu wel wat wijzigingen in hun strategie maar ik weet nog niet of ik een deel van mijn OCE wil inruilen hiervoor. Zoek sowieso nog een leuk, korte termijn, projectje..
die komt hier niet meerquote:
hij is niet daar, hij is wijsneuzerig naar amerikaquote:
Harvard?quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hij is niet daar, hij is wijsneuzerig naar amerika
Alsof er in Zweden wat te drinken valt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:37 schreef Kyran het volgende:
Ben even paar dagen in Zweden, dus wees even lief En kap met referralskan ik meer drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit je in Zweden? Mooi land met nog mooiere vrouwenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:37 schreef Kyran het volgende:
Ben even paar dagen in Zweden, dus wees even lief En kap met referralskan ik meer drinken
Die eerste zou toch wegblijven zolang Bitcoin steeg? Of in iedergeval niks negatiefs komen posten?quote:
In het zuiden bij vrienden voor Midsummer. Eerder wel in het noorden geweest, prachtig land met niiiice chicks indeed.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar zit je in Zweden? Mooi land met nog mooiere vrouwen
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Al die vieze gore alt/shitcoins die ook mee stijgen. Gadverdamme
LEKKER RUSTIG!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:30 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die eerste zou toch wegblijven zolang Bitcoin steeg? Of in iedergeval niks negatiefs komen posten?
Kut hé. Blijft een raar fenomeen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Al die vieze gore alt/shitcoins die ook mee stijgen. Gadverdamme
Damm nog niet eens halverwege, het gaat lekker zoquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:53 schreef Piva het volgende:
Next stop bitcoin 11k USD
Heb voor het eerst een Bitmex long uitstaan![]()
![]()
Lets go!
Hoe werkt dat eigenlijk precies? Heb een account geopend op Deribit, maar snap er de ballen niet van.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:38 schreef Piva het volgende:
[..]
Damm nog niet eens halverwege, het gaat lekker zo![]()
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, het platform is wel een beetje vaag. Zoals Kyran ook al zei eerder. Maar op zich na een paar proef traders is het wel te doen en werkt het wel aardig.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk precies? Heb een account geopend op Deribit, maar snap er de ballen niet van.
Wat als heel veel mensen dat vaak goed gokken, raakt zo'n platform dan niet al haar geld kwijt? Of wordt dat gecompenseerd met dat verlies extra veel kost?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef Piva het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het platform is wel een beetje vaag. Zoals Kyran ook al zei eerder. Maar op zich na een paar proef traders is het wel te doen en werkt het wel aardig.
Maar je stort dus bitcoin (kan ook gewoon een 10tje ofzo). Dan kan je met leverage bitcoin contracts kopen (die altijd per dollar gaan).
Dus met dat 10tje in bitcoin kan je eigenlijk 100 USD aan bitcoin kopen met 10x leverage. Als het omlaag gaat raak je op een bepaald niveau alles kwijt (licht aan hoeveel leverage je gebruikt). Er zit ergens een calculator op dat platform waarmee je dat kan uitrekenen.
Maar als het dus omhoog gaat stijgt het ook veel sneller, als je dan die dollar contacten weer sluit krijg je meer bitcoin. In dit geval dus 1.3x zoveel.
Ik denk dat iemand dollers ter beschikking stelt die jij dus leent, maar of dat Bitmex zelf is of 3th parties zoals bij Bitfinex lending weet ik eingelijk niet echt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:03 schreef poebz het volgende:
[..]
Wat als heel veel mensen dat vaak goed gokken, raakt zo'n platform dan niet al haar geld kwijt? Of wordt dat gecompenseerd met dat verlies extra veel kost?
Bedankt voor de uitleg!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:07 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand dollers ter beschikking stelt die jij dus leent, maar of dat Bitmex zelf is of 3th parties zoals bij Bitfinex lending weet ik eingelijk niet echt.
Volgens mij als er dus genoeg liquiditeit is om de liquidated traders uit te voeren verliesen hun niets. Ze hebben volgens mij ook een bitcoin fund (die door fees wordt gevuld), om eventuele toekomstige problemen mee op te lossen.
Edit:
ja dus op dit moment hebben ze 6/20/2019 28,033.6571 XBT
Thnx, ga er binnenkort maar eens mee aan de slag.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef Piva het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het platform is wel een beetje vaag. Zoals Kyran ook al zei eerder. Maar op zich na een paar proef traders is het wel te doen en werkt het wel aardig.
Maar je stort dus bitcoin (kan ook gewoon een 10tje ofzo). Dan kan je met leverage bitcoin contracts kopen (die altijd per dollar gaan).
Dus met dat 10tje in bitcoin kan je eigenlijk 100 USD aan bitcoin kopen met 10x leverage. Als het omlaag gaat raak je op een bepaald niveau alles kwijt (licht aan hoeveel leverage je gebruikt). Er zit ergens een calculator op dat platform waarmee je dat kan uitrekenen.
Maar als het dus omhoog gaat stijgt het ook veel sneller, als je dan die dollar contacten weer sluit krijg je meer bitcoin. In dit geval dus 1.3x zoveel.
Absoluut.. vooral nadat ze gisteren aangaven vandaag geen nieuwe shares vrij te geven.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vergeet coins. Aandelen moet je hebben.
[ afbeelding ]
Nou gaat het echt beginnen.twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 19-06-2019 om 10:21:41Grote grutten! Oom Dagobert kan fluiten naar zijn (digi)duiten!#voorproefje https://t.co/ncBqcM4YDg reageer retweet
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:17 schreef metallicelmo het volgende:
Tsja ik denk toch dat de altcoin boom van 2017 niet meer terug komt, ik verwacht wel dat Bitcoin naar nieuwe ATH's gaat. Alts volgen Bitcoin gewoon niet meer helemaal zoals we dat eerst zagen.. Bij deze Bitcoinprijs stond alles wel 10x hoger voorheen... jammer maar helaas
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:17 schreef metallicelmo het volgende:
Tsja ik denk toch dat de altcoin boom van 2017 niet meer terug komt, ik verwacht wel dat Bitcoin naar nieuwe ATH's gaat. Alts volgen Bitcoin gewoon niet meer helemaal zoals we dat eerst zagen.. Bij deze Bitcoinprijs stond alles wel 10x hoger voorheen... jammer maar helaas
Ken je net 1 brood van kopen dan tegen die tijdquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:54 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg zijn er hier eigenlijk mensen die momenteel helemaal niet sparen voor pensioen? De meeste mensen met een standaard baan doen dat via hun werkgever, maar sommige werkgevers doen laten hun mensen zelf iets regelen in ruil voor een wat hoger salaris. Zijn jullie niet bang dat je pensioen allang door iemand anders is opgemaakt tegen de tijd dat je het zelf nodig hebt? Beetje offtopic misschien maar als Bitcoin 1 miljoen waard is over 30 jaar dan is dit geen probleem
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:19 schreef Hanschje het volgende:
Gaan we straks nog door de 10k usd? Én dan door naar 13k of terug naar 8k?
Nog 7 minuten, $ 9911quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:34 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Sowieso. Binnen 30 minuten gaan we er doorheen
Nee, ben ik niet bang voor. Maar ik heb dan ook een persoonlijke pensioenpotquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:54 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg zijn er hier eigenlijk mensen die momenteel helemaal niet sparen voor pensioen? De meeste mensen met een standaard baan doen dat via hun werkgever, maar sommige werkgevers doen laten hun mensen zelf iets regelen in ruil voor een wat hoger salaris. Zijn jullie niet bang dat je pensioen allang door iemand anders is opgemaakt tegen de tijd dat je het zelf nodig hebt? Beetje offtopic misschien maar als Bitcoin 1 miljoen waard is over 30 jaar dan is dit geen probleem
Tether helpt een handjetwitter:whale_alert twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 23:43:18💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵 100,000,000 #USDT (100,000,000 USD) minted at Tether TreasuryTx: https://t.co/wh9SCWWErU reageer retweet
Morgenquote:
Vet gaat lekker door het putje...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wtf gebeurt hier alts moeten toch dalen als BTC stijgt?
Wat rook jij dan? Geef mij wat.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wtf gebeurt hier alts moeten toch dalen als BTC stijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |