Ik wil Jodi Bernal zeggen, de homo. Godverdomme. Wanne miet.quote:
Nick Viergeverquote:Op donderdag 15 augustus 2019 02:32 schreef Richard_Batsbak het volgende:
[..]
Ik wil Jodi Bernal zeggen, de homo. Godverdomme. Wanne miet.
Egan van FC Twente dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |