interessant artikeltje..
Zelf wordt ik ook wle eens nerd genoemd omdat ik zo veel achter me pc zit, maar ik heb een goed sociaal leven, ga 3x in de week uit, heb een vriendin en een grote vriendengroep, maar dat doet 'r op dat moment niet toe. Dan laat ik die mensen zien wat ik met me computer kan of doe, hoeveel mp3s ik heb, hoeveel Films ik heb, en dan ben ik ineens koel.
De echte nerds vind ik mensen die 't pook niet boeit dat ze nerd genoemd worden en 'r niks aan doen, er niet uitzien, en metalhead zijn , sorry, maar t'is me opgevallen dat veel sysopers metalheads zijn en sociaal echt niet met mij om kunnen gaan
terwijl ik met ongeveer iedereen wel goed om kan gaan.
Word up G
Maar punica heeft wel gelijk
quote:
Kijk, ik vind dit moeilijk, ik ken namelijk een zootje gamers en die ken ik ECHT NIET UITSTAAN, zien 'r niet uit en praten de hele dag over niks anders als Unreal Tournament met bij behorende sound effects. Dat zijn echte nerds.
quote:oog-hand coordinatie (controller/muis) is bij veel games een vereiste. Dat zou ik niet "achterblijven op motorisch vlak" durven noemen....
Op woensdag 8 januari 2003 13:13 schreef Neejoh het volgende:
nerd (de ~ (m.))1 type mens dat vooral technisch ontwikkeld is, en achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |