abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7781987
ik ben geen neurt!

interessant artikeltje..

´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:23:04 #27
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7782010
het spreekt je ws aan omdat je een nerd bent
852002IWASTHERE
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:42:07 #28
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_7782404
Kijk, ik vind dit moeilijk, ik ken namelijk een zootje gamers en die ken ik ECHT NIET UITSTAAN, zien 'r niet uit en praten de hele dag over niks anders als Unreal Tournament met bij behorende sound effects. Dat zijn echte nerds.

Zelf wordt ik ook wle eens nerd genoemd omdat ik zo veel achter me pc zit, maar ik heb een goed sociaal leven, ga 3x in de week uit, heb een vriendin en een grote vriendengroep, maar dat doet 'r op dat moment niet toe. Dan laat ik die mensen zien wat ik met me computer kan of doe, hoeveel mp3s ik heb, hoeveel Films ik heb, en dan ben ik ineens koel.

De echte nerds vind ik mensen die 't pook niet boeit dat ze nerd genoemd worden en 'r niks aan doen, er niet uitzien, en metalhead zijn , sorry, maar t'is me opgevallen dat veel sysopers metalheads zijn en sociaal echt niet met mij om kunnen gaan terwijl ik met ongeveer iedereen wel goed om kan gaan.

somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  woensdag 8 januari 2003 @ 19:57:46 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7784189
Ben ik blij dat ik van Hip Hop hou

Word up G

Maar punica heeft wel gelijk

quote:
Kijk, ik vind dit moeilijk, ik ken namelijk een zootje gamers en die ken ik ECHT NIET UITSTAAN, zien 'r niet uit en praten de hele dag over niks anders als Unreal Tournament met bij behorende sound effects. Dat zijn echte nerds.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:10:12 #30
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7784534
Nerd ? Prima toch ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7811639
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 13:13 schreef Neejoh het volgende:
nerd (de ~ (m.))

1 type mens dat vooral technisch ontwikkeld is, en achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak

oog-hand coordinatie (controller/muis) is bij veel games een vereiste. Dat zou ik niet "achterblijven op motorisch vlak" durven noemen....

m.a.w. gamers zijn geen nerds

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 10 januari 2003 @ 17:40:16 #32
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_7823703
Gamers zijn naar mijn mening nerd te noemen als ze in hun vrije tijd niets anders doen dan gamen, nooit sporten en op vrijdag-/zaterdagavond in plaats van iets leuks te gaan doen de hele avond tot diep in de nacht gaan gamen tegen andere geeks die hetzelfde aan het doen zijn...

Maar met een paar uurtjes per dag gamen is natuurlijk niets mis als je daarnaast nog een sociaal leven hebt he.

vrijdag 10 januari 2003 @ 18:35:53 #33
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7824708
LOL!! Ja, gamers zijn de grootste nerds die er zijn
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: