Ah zo. Die link had ik niet gelegdquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het feit dat ze filmpjes willen van die idioten, en ook alleen om geld uit hun zakken te kloppen.
Nee, ik snap dat schuim ook niet. Wat moet je met zo video boodsachap 10 x afluisteren als je op je bed ligt of zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik zou er ook schijtziek van worden. Snap die schuimpjes sowieso niet, maar dat telt niet.
quote:
Gelooft in haar eigen sprookjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel is al meer dan 12 uur aan het plotteren ze is moe
Snap ik ook niet. Misschien voelen ze zich ook een beetje een BN'er van Utopia,.. eh.. .bij de Utopiaanse BN'ers. Zoiets.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat schuim ook niet. Wat moet je met zo video boodsachap 10 x afluisteren als je op je bed ligt of zo.
Poetsen is daar vechten tegen de bierkaai.quote:
Zijn die 10 schoonmaak geboden van Yens ook alweer achterhaald?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:05 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Poetsen is daar vechten tegen de bierkaai.
Ik hoorde haar gisteren al zeggen dat ze klaar was met steeds die keuken schoonmaken. Dat ze er mee gaat kappenquote:
Die ken ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:06 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Zijn die 10 schoonmaak geboden van Yens ook alweer achterhaald?
De Utopianen zelf ook niet meer denk ik, ondanks dat het 3 dagen geleden gelezen isquote:
Ja, ze kampen daar ook nog met hun korte termijn geheugenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De Utopianen zelf ook niet meer denk ik, ondanks dat het 3 dagen geleden gelezen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |