Waar haal jij die a nou weer vandaan pannenkoekquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
dauche zeggen is best dom idd, je moet doesjen zeggen
ou spreek je uit als au; zie o.a. hout, kous, bout etcquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:54 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Waar haal jij die a nou weer vandaan pannenkoek
Dat zeg ik toch helemaal niet
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
dauche zeggen is best dom idd, je moet doesjen zeggen
@Hyaenidae hij snapt m nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:54 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Waar haal jij die a nou weer vandaan pannenkoek
Dat zeg ik toch helemaal niet
Wat voor nummers bel jij dat je dit nodig hebtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:50 schreef -mosrednA het volgende:
Overigens wordt “zeuven” áltijd herkent bij een opnamebandje. Soms wordt “zeven” met “negen” verward en dan lost “zeuven” zeggen het probleem op.
Dus soms is het praktisch
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:57 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Wat voor nummers bel jij dat je dit nodig hebt
Mja kan hij ook niks aan doen he, nooit lachen om iemands handicapquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:55 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
[..]
@:Hyaenidae hij snapt m niet
Ik dacht iets verder dan dat, maar blijkbaar teveel van het goedequote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:55 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
[..]
@:Hyaenidae hij snapt m niet
BOEIENquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:12 schreef Avinus het volgende:
Doesje is een verkleinwoord. Een kleine Does is Doesje. Of moet je toch doesjen zeggen. Mij is op school geleerd dat een beschaafde Nederlander de laatste n van een werkwoord of van een zelfstandig naamwoord in het meervoud niet uitspreekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |