Tja, ik ben ook van mening dat we oud en wijs genoeg moeten zijn om er samen op enigszins vreedzame wijze uit te komen, maar wie ben ik?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen dig naar sacha (idd de beste mod) maar hebben we eigenlijk wel een mod nodig, er zit hier een heel leger aan lurkende havikken mod’s en FA’s mee te lezen die toch het werk van de 40+ mod ondermijnen.
Op haar manier was daar een bijzonder mens voor nodig. Gelukkig is ze dat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:59 schreef TillyB het volgende:
SO naar sas dat ze het zo lang heeft volgehouden
Eén daarvan zal wel mod worden, die kent 'ons' al.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen dig naar sacha (idd de beste mod) maar hebben we eigenlijk wel een mod nodig, er zit hier een heel leger aan lurkende havikken mod’s en FA’s mee te lezen die toch het werk van de 40+ mod ondermijnen.
Heb je geen last van zeeziekte?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar nu er geen machtsverhouding meer is kunnen we haar wel eindelijk ten huwelijk vragen
Want engelen bestaan nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar nu er geen machtsverhouding meer is kunnen we haar wel eindelijk ten huwelijk vragen
Murp, daar zal Soury blij mee zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén daarvan zal wel mod worden, die kent 'ons' al.
Zijn we mooi klaar meequote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén daarvan zal wel mod worden, die kent 'ons' al.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit je lekker te eten en dan dit:
MED / sacha is gestopt op 40+
Dan moet je richting Limburg, Soury heeft die optie nog steeds in haar achterhoofd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ain't no mountain high enough ...
Ik ga niet met Soury trouwenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet je richting Limburg, Soury heeft die optie nog steeds in haar achterhoofd.![]()
Dat zou ook erg bizar zijn.quote:
Die willen we dus nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik wil het wel proberen.. alleen zit ik met 2 operaties die er aankomen .. misschien stelt het niets voor en merkt niemand er wat vanquote:
Ik ben voor.quote:
Jij zou ook wel geschikt zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Sjoef = de 40+ SC.
Soms komt ie onhandig uit de hoek, maar hij is wel rechtvaardig.
Ik hoop dat het goed met haar gaat.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit je lekker te eten en dan dit:
MED / sacha is gestopt op 40+
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ook een goede zijn maar haar wil ik dat niet aandoen.
De Dees heeft een drukke baan, een boot, en reist graag, dat gaat hem niet worden...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar wat Recce zegt, ik hoop dat alles goed is met haar.
Ik ga er vanuit dat alles goed is met haar, maar dat ze het gewoon een keer beu is, begrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar wat Recce zegt, ik hoop dat alles goed is met haar.
Dit is niet het moment om te gaan lopen zieken Haags.quote:
Que? Is er iemand dood?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is niet het moment om te gaan lopen zieken Haags.
Ah ok. Ben net thuis praat me bij!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar dat staat hier los van
Leedvermaak?quote:
Voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Sjoef = de 40+ SC.
Soms komt ie onhandig uit de hoek, maar hij is wel rechtvaardig.
Voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |