abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7772310
Beste mensen ik ben vorig jaar 2x geopereerd aan me buik en in de zomer vakantie (aankomende) waarschijnlijk nog een keer maar dan waarschijnlijk ook voor de laatste keer maar ik zit er best mee.

Ik durf bijvoorbeeld niet meer te gaan zwemmen want ik heb een lidteken van 24cm. En na de operatie ben ik mijn mooie buikje kwijt geraakt nu is ie wat dikker.

Hebben hier meer mensen dit probleem gehad of hebben dat ook?

Hoe los je dat op want ik denk dat iedereen naar je kijkt.

Alvast Bedankt

pi_7772360
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:18 schreef SchaaP het volgende:
Beste mensen ik ben vorig jaar 2x geopereerd aan me buik en in de zomer vakantie (aankomende) waarschijnlijk nog een keer maar dan waarschijnlijk ook voor de laatste keer maar ik zit er best mee.

Ik durf bijvoorbeeld niet meer te gaan zwemmen want ik heb een lidteken van 24cm. En na de operatie ben ik mijn mooie buikje kwijt geraakt nu is ie wat dikker.

Alvast Bedankt

Tipje: ga eens kijken in een willekeurig zwembad of sauna. Dan zie je vanzelf dat er mensen in alle soorten en maten rond lopen, met buikjes en zonder. Jouw litteken valt misschien in het begin een beetje op en er zal heus wele ens iemand naar kijken, maar je ziet er echt niet zo anders uit dan wie dan ook in het zwembad.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7772396
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tipje: ga eens kijken in een willekeurig zwembad of sauna. Dan zie je vanzelf dat er mensen in alle soorten en maten rond lopen, met buikjes en zonder. Jouw litteken valt misschien in het begin een beetje op en er zal heus wele ens iemand naar kijken, maar je ziet er echt niet zo anders uit dan wie dan ook in het zwembad.

Ja ok dat kan wel waar zijn maar ik voel me daar onprettig bij.
pi_7772407
het is idd een drempel die je ff moet overwinnen, maar net wat Ripley zegt...kijk eens om je heen, iedereen ziet er anders uit...gewoon een keer proberen, of zet telkens kleine stapjes...

succes iig!!!

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_7772415
Waarom zou je je zelf verbergen zoals je bent? De mensen die in het zwembad zijn en je aankijken daar heb je toch niks mee te maken? ik bedoel je kent ze toch niet. Maakt jou het uit wat ze zeggen over dat litteken. En daarnaast, je zal echt wel goede punten hebben... Er zijn veel ergere dingen dan littekens, zoals veel te dikke mensen bevoorbeeld. Dat vind ik echt geen pan in een zwembroek, of badpak.

Ga lekker zwemmen en leef zoals je bent. Elke dag is er een en het leven is al veel te kort!!

SUCCES! 0-)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_7772416
Dat is volgens mij gewoon wennen, als je voor jezelf er vrede mee heb dan ben je al een stuk verder.....

Suc6 iig

woensdag 8 januari 2003 @ 10:25:08 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_7772427
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:23 schreef SchaaP het volgende:

[..]

Ja ok dat kan wel waar zijn maar ik voel me daar onprettig bij.

Als je je er onprettig bij voelt moet je dat niet gaan forceren. Er komt vanzelf een tijd waarin je het minder erg zal vinden. Bovendien valt een litteken steeds minder op na verloop van tijd. Sterkte met de nog komende operatie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 januari 2003 @ 10:26:25 #8
32716 Fonz
summerbreeze
pi_7772449
de eerste keer zal het niet zo prettig zijn als iedereen naar je kijkt
maar als je vaker gaat ga je er minder om geven, tis misschien goed voor je zelfvertrouwen als je dit wel doet

accepteer gewoon wie je bent en trek je niet zo veel aan van anderen

pi_7772480
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je je er onprettig bij voelt moet je dat niet gaan forceren. Er komt vanzelf een tijd waarin je het minder erg zal vinden. Bovendien valt een litteken steeds minder op na verloop van tijd. Sterkte met de nog komende operatie!

Jah dank je wel en in ieder geval alvast bedankt mensen voor jullie ideëen en tips!

Grtz SchaaP

pi_7772533
Ikzelf heb een paar jaar geleden een nieroperatie gehad en ben daardoor ook aan één kant mijn taille kwijt (loopt nu recht) mijn litteken is ook 30 cm.

In het begin durfde ik ook niet in bikini te lopen........maar gaat wel over hoor schaam me er niet meer voor. Tenslotte moest je niet voor niets geopereerd worden toch?

Sterkte.....

pi_7772535
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:27 schreef SchaaP het volgende:

[..]

Jah dank je wel en in ieder geval alvast bedankt mensen voor jullie ideëen en tips!

Grtz SchaaP

idd kleine stapjes...dan zal je er wel aan wennen...sterkte!!!
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_7772582
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:27 schreef SchaaP het volgende:

[..]

Grtz SchaaP

Idd, je moet er mee leren omgaan, en tot die tijd ipv een bikini een badpak dragen?
En er zullen idd mensen zijn die daar naar kijken, maar ja, draai de siuatie eens om.
Als jij iemand ziet lopen met een litteken of iets anders kijk je ook! Niet omdat je diegene aan wilt staren, maar omdat het opvalt.
En daarna loop je ook gewoon weer door. Heb lekker plezier en denk er niet te veel bij na. Succes
Altijd blijven lachen
pi_7772658
ik ben ook geopereerd voor me blindedarm want die moest eruit. ik heb ook een litteken van zo'n 15cm die je wel goed ziet omdat ze 15jaar geleden dat nog niet zo goed konden hechten ofzo. maar ik vind het juiste wel mooi, over een tijd denk je er niet eens meer aan. het is ff wennen.
geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_7772861
hahaha Schaap & Geit
Lambo of Rekt
  woensdag 8 januari 2003 @ 10:52:12 #15
31260 Finch
Stay close
pi_7772881
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:39 schreef geit het volgende:
ik ben ook geopereerd voor me blindedarm want die moest eruit. ik heb ook een litteken van zo'n 15cm die je wel goed ziet omdat ze 15jaar geleden dat nog niet zo goed konden hechten ofzo. maar ik vind het juiste wel mooi, over een tijd denk je er niet eens meer aan. het is ff wennen.
Whowooo.. litteken van 15 cm is redelijk heftig... Ik heb er een van nog geen 3,5 cm.. Toch wel een kleiner gaatje gemaakt, of was mijn blinde darm misschien kleiner.. ??
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_7772901
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:34 schreef Femke13 het volgende:

[..]

Idd, je moet er mee leren omgaan, en tot die tijd ipv een bikini een badpak dragen?
En er zullen idd mensen zijn die daar naar kijken, maar ja, draai de siuatie eens om.
Als jij iemand ziet lopen met een litteken of iets anders kijk je ook! Niet omdat je diegene aan wilt staren, maar omdat het opvalt.
En daarna loop je ook gewoon weer door. Heb lekker plezier en denk er niet te veel bij na. Succes

tis een jongen, lieve schat
Lambo of Rekt
  woensdag 8 januari 2003 @ 11:04:19 #17
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7773130
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

tis een jongen, lieve schat

Voor mannen heb je ook van die badpakjes, dacht ik Zijn nog eens heel hip ook.
pi_7773152
Ik heb meerdere littekens op mijn rug (van toen ik nog slaaf was in Egypte onder farao Ramses X ).

Maar ik ben afgelopen zomer gewoon lekker op 't strand geweest en zo. Ik moet wel toegeven dat ik me eerst afvroeg of m'n littekens op zouden vallen, maar na een tijdje vergeet je dat gewoon.

Mijn geweldige tip (ik kan er ook niet meer van maken) is dus gewoon: ga zwemmen e.d. en probeer te vergeten dat die littekens daar op je buik zitten. En heb sowieso schijt aan mensen die er eventueel wel naar gaan staren. Al denk ik dat dat ook nog wel meevalt.

pi_7773206
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:34 schreef Femke13 het volgende:

[..]

Hmmz en als jongen zijnde dan maar een duikpak gaan lopen ?
neej ik kan et niet verbergen vandaar

maar ga eerst wel een kleine stapjes doen

pi_7773496
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 10:18 schreef SchaaP het volgende:

Alvast Bedankt

Snap wel hoe je je voelt. Kamp zelf al jaren met eczeem. Ondanks dat bij mij over mijn hele lichaam is. (niet altijd overgens). In het zwembad zelf zien ze je litteken niet. Maar als je eruitkomt wel. Neem een handdoek mee en als je denkt dat iemand kijkt doe je die om je buik. zolang je met bekende bent zou het geen probleem zijn, want die weten dat je geopereert bent. Maar voor de buiten wereld bouw je het gewoon op met je handdoek. Zodra jij denkt het kan, dan haal je hem weg. En littekens verdwijnen met de tijd.

catty34

Iedereen moet ergens in geloven, ik geloof dat ik nog iets te drinken neem
pi_7773677
Ik heb ook een aantal littekens (van 10 tot 20 cm) op mijn heupen/bovenbenen door operaties toen ik klein was. Ze vallen op zich niet zo heel erg op omdat ze er al 15+ jaar staan, maar je ziet ze natuurlijk wel (of ik moet zo'n badpak met pijpjes gaan aantrekken, maar dat vind ik nou niet bepaald mooi dus dat doe ik maar niet ).

En toch ga ik iedere week trouw zwemmen! Ben ook niet anders gewend dan dat die dingen er staan... Ik heb ook niet echt het idee dat ik ermee opval ofzo, de meesten zien ze geeneens!

Ik denk dus dat je je geen zorgen hoeft te maken. En inderdaad, ga maar eens in een willekeurig zwembad rondkijken, er lopen echt veel mensen rond met één of meerdere littekens!

pi_7773722
Mag ik ook nog even zeggen dat sommige mensen kunnen kijken omdat een litteken opvalt, maar niet omdat het per se lelijk wordt gevonden. Ik vind littekens absoluut niet lelijk, ik vind het vaak wel mooi om te zien hoe een lichaam getekend is. Probeer blikken dus niet per se negatief uit te leggen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7773933
ik denk dat iemand die bijvoorbeeld gehandicapt is dat ze daar eerder naar kijken (bewust of onbewust) dan naar jouw litteken. mensen kijken nou eenmaal graag omzich heen.
Iedereen moet ergens in geloven, ik geloof dat ik nog iets te drinken neem
  woensdag 8 januari 2003 @ 12:44:31 #24
6974 Zomer
1 Zon maakt een Zomer
pi_7774820
Ik heb ook een litteken van behoorlijke lenge (volgens mij nog wel wat langer dan 24 cm) op mijn buik. Resultaat van enkele zware operaties. Als man kan ik geen badpak dragen dus loop ik in zwembroek als ik ga zwemmen. In het begin schaamde ik me daar wel voor, maar nu niet meer. Ik vind m eigenlijk steeds mooier worden en het hoort gewoon bij mijn lichaam. (een ex van me vond het zelfs sexy, dus wat wil je nog meer ;-)

Ik heb geleerd: als jij er geen probleem mee hebt dan zal de buitenwereld er niet raar op reageren. Focus je niet op de dingen aan je lichaam die je niet zo mooi vind, maar focus je op die dingen waar je trots op bent.

Yessss, lente!
pi_7774894
Probeer een sixpack te kweken, dan heb je de beste versiertruuk die er is. wat jij verteld is dat dat litteken op je ingewanden drukt en je dus de rest van je leven goed getrained moet blijven om gezond te blijven.
1. vrouwen komen je vragen hoe het komt, je hebt dus aanspraak
2. vrouwen denken dat jij je hele leven er goed uit blijft zien, je bent dus sportief en aantrekkelijk
3. ik ken 3 meisjes waarvan ik toevallig weet dat die littekens helemala geweldig vinden
(ik heb dit verhaal dus van een jonge die op die manier ook een hele zooi vrouwen heeft weten te scoren)

ofwel maar je er niet druk om, en geniet van de vrouwelijke aandacht die je ermee gaat krijgen

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')