Dit is dezelfde vrouwquote:
Ging jij niet op anoniem of iig was je dat niet vaag ergens van plan?quote:
Je moet niet alles geloven en lezen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ging jij niet op anoniem of iig was je dat niet vaag ergens van plan?
Zuigt deze tekst op met een vrolijk rietje.quote:
Nog een keer danquote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zuigt deze tekst op met een vrolijk rietje.
I don't don't worryquote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven en lezen.
Uhuquote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
I don't don't worry
Dat ik niet alles moet lezen klopt wel. Maar dat doe ik dan ook niet.
Alleen wat in mijn interesse-range ligt (en dat verschilt ook per dag btw)
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Mijn dochter komt binnen, pakt haar kussen (wat ik had klaargelegt omdat ze die nodig heeft als ze bij haar vriendin slaapt) en weg is ze weer.
Kom pak mijn hand vast en ga mee naar Xanadu.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom pak mijn hand vast en ga mee naar Xanadu.
Waar wil je over praten dan?quote:
Tja, ik doe niks andersquote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar wil je over praten dan?
Let wel, dat middels muziek praten ook een van de mooiste vormen van communiceren is.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms wel ja maar soms praat je ook graag in raadsels.
Controversy.quote:
Ik ben een stier, aarde ^^quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Water en vuur, teveel water en het vuur dooft, teveel vuur en het huis fikt af.
Ik zou het niet weten, het klikt of het klikt niet, als ze me maar leeuw laat zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:31 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ga goed met Ram en Kreeft ^^
I wont ^^quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, het klikt of het klikt niet, als ze me maar leeuw laat zijn
Afgrond?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welnee, jij plant graag je lievelingsbloemen langs de afgrond, ik pis er graag overheen.
Ja of klif is een beter woord, afgrond heeft een beetje negatieve klank en dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:40 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Afgrond?
Dan denk ik eerder aan gaming dat je zo op een randje van een clif ofzo staat.
Hoe oud ben jij US?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of klif is een beter woord, afgrond heeft een beetje negatieve klank en dat bedoel ik niet.
We zijn generatiegenoten maar ik schijt zes luiers vol als je dat al niet wistquote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jezus. Ik stel een normale vraag, maar die beantwoord je nooit normaal.
Ik ben 46.
Geen idee wat je daar mee bedoelt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn generatiegenoten maar ik schijt zes luiers vol als je dat al niet wist
Ik kan jouw type echt niet plaatsen en dan ga ik nogal prat op mijn mensenkennisquote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Geen idee wat je daar mee bedoelt.
Je kan me niet plaatsen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan jouw type echt niet plaatsen en dan ga ik nogal prat op mijn mensenkennis
Zelfs ik kom wel eens mensen tegen die ik niet meteen in een hokje kan stoppenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:54 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je kan me niet plaatsen?
Jij niet? The big US? ^^
Ik hou niet van hokjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs ik kom wel eens mensen tegen die ik niet meteen in een hokje kan stoppen
huh wat?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Kan jij me plaatsen Hoof of ook niet?
zal voortaan elke dag Einstein zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2019 03:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Doe eens niet elke keer zo onnozel.
Dat hoeft niet, maar jij weet best wat wel en niet speelt ^^quote:Op zaterdag 15 juni 2019 03:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
zal voortaan elke dag Einstein zijn
nah, heb hier al een tijdje niet gepost.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 03:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar jij weet best wat wel en niet speelt ^^
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 03:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
zal voortaan elke dag Einstein zijn
Kan spannend zijn maar ik heb het ook wel nodig om mijn meisje te begrijpen met een half woord of een blik.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 02:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik hou niet van hokjes.
De ene dag pas ik in dit hokje de andere dag in een ander.
Ik verspring nogal vaak van hokje.
En toch blijf ik in m'n eigen hokje ^^
Welke man these days.... pfffffquote:Op zaterdag 15 juni 2019 04:04 schreef lrishCassidy het volgende:
Voor US en de rest, where is the LOVElife ^^
Welke man uberhaupt? ^^quote:Op zaterdag 15 juni 2019 04:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Welke man these days.... pfffff
Dit![]()
Ik uiteraard want ik heb je nog nooit kunnen betrappen op een grammetje humorquote:Op zaterdag 15 juni 2019 04:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wie is het lolligst? Ik of US? ^^
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 04:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik uiteraard want ik heb je nog nooit kunnen betrappen op een grammetje humor
Nee? Niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 04:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik uiteraard want ik heb je nog nooit kunnen betrappen op een grammetje humor
Deze mag ookquote:Op zaterdag 15 juni 2019 05:29 schreef lrishCassidy het volgende:
Laatste hiero ^^
Deze of die andere US?
Ik weet dat het regent. Maar je hoeft je niet meteen zo in een dipje te zittenquote:
quote:
Ik ga voor alle smaakjesquote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee geen blackpinkte Amerikaans
Alleen gfriend![]()
Niet mijn dingquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Gvd wat vind ik dit toch weer lekker.
Niemand houd je tegen.quote:
Ik luister jou graag en vaak Hoof.quote:
Fijn om te horenquote:Op zondag 16 juni 2019 04:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik luister jou graag en vaak Hoof.
quote:Op zondag 16 juni 2019 05:22 schreef UitStraling het volgende:
Lekker dit ook, kut dadelijk wordt ik weer zo'n Prince gekkie![]()
Nee joh, het is pas zondag joh, trouwens volgens mij had ze toen al Parkinson maar die bassist heeft haar echt wel vaak genomen, groot gelijk, soms klopt het gewoon.quote:
Dus is t morgen weer maandagquote:Op zondag 16 juni 2019 05:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, het is pas zondag joh, trouwens volgens mij had ze toen al Parkinson maar die bassist heeft haar echt wel vaak genomen, groot gelijk, soms klopt het gewoon.
quote:Op zondag 16 juni 2019 05:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik niet heel erg, leuke baan en leuke collega's.
quote:Op zondag 16 juni 2019 05:56 schreef UitStraling het volgende:
Maar dat gebeurde nooit dus kwam ik altijd vrolijk thuis bij mij eigen meisje en die was 100 keer zo leuk en mooi, tragisch figuur dat ik er bent ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |