Kale poezen zijn uit. Al een jaar of 3.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:38 schreef -Chakotay- het volgende:
de poes van mijn buurvrouw is ook lief
ik hou alleen niet zo van kale poezen
Hoezo dat nou weer? Echte bazen slachten zo'n beest gewoon zelf, het laatste ECRI rapport heeft namelijk aangetoond dat Nederlanders allemaal racistisch zijn en dat wij ons moeten aanpassen. Ie. dus honden en katten moeten eten. Halal geslacht. Ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:46 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Echte bazen slachten zo'n beest gewoon zelf, het laatste ECRI rapport heeft namelijk aangetoond dat Nederlanders allemaal racistisch zijn en dat wij ons moeten aanpassen.
Jemoeder?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:07 schreef kaulopopo het volgende:
Zure PVV tokkie blijkt een kattenmens te zijn. Verrassend weer.
Jeweetz.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:04 schreef Hippocratos het volgende:
[..]wat is dit nou weer voor aperte onzin
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:07 schreef kaulopopo het volgende:
Zure PVV tokkie blijkt een kattenmens te zijn. Verrassend weer.
Ik zeg: Doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:34 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik wil haar stelen. En voor mezelf houden.
Nou dan probeer je meer in het leven van de kat en de buurvrouw te komen toch? Dan ben je altijd in het gezelschap van de kat.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:34 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik ben gevraagd (voor de zoveelste keer) om voor de kat van de buurvrouw te zorgen omdat ze op vakantie is. Maar ze is te lief en schattig (de kat dus). Wat te doen?
Ik wil haar stelen. En voor mezelf houden.
Klacht: ik voel me slecht zonder deze lieve kat.
Ze is al een paar keer via het balkon en mijn balkon naar binnen geslopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verleid het beest met eten en speeltjes zodat ie bij jou komt wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |