abonnement Unibet Coolblue
pi_188406516
Martijn Koning is de nieuwe co-host in Zomer met Art

https://showbizznetwork.n(...)st-in-zomer-met-art/

@ikweethetookniet

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
pi_188418156
Volgende week laatste week Art.

Ik denk dat men kan stellen dat het grote succes is uitgebleven. Gemiddeld tussen de 200.000 en 300.000 kijkers, ongeveer gelijk aan astro-tv.

De andere gouden belofte staat al te trappelen, Beu komt zuigen op de late avond begin Sept en gaat straks nog harder op zijn bek dan Art.
pi_188467129
Soms vraag ik me af of mensen hier wel sporen. Altijd maar afgeven op anderen, vooral op tv hosts. Laat die mensen lekker hun ding doen. Ik kijk er iedere dag naar en soms is een gast leuk en soms niet. Daarom download ik het ook van downloadgemist en kan je die gasten die niet leuk zijn (naar mijn mening) doorspoelen.

Ga zelf anders een programma maken, kijken hoe jullie door de stront zakken. Lijkt me lachen.
pi_188592184
Vandaag de laatste aflevering. NOOIT MEER ART RAT.
pi_188601644
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 22:46 schreef superniger het volgende:
Bram Krikke is een vervelende act.
ja die act van hem is irritant. werkt nog wel prima bij de jeugd heb ik het idee..
pi_188601675
En die silvia geersen zette zichzelf behoorlijk voor lul

Niemand gelooft dat die epstein dat allemaal zo maar deed gratis en voor niks omdat het zo'n goede kerel was. Zij heeft er natuurlijk voor op haar rug gelegen of op zn minst haar knieen. :')
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:13:27 #182
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_188630607
Ik heb het vanmorgen gekeken.

Sylvia Geersen. Mijn God. Volgens mij zit die qua achterlijkheid hooguit een paar treetjes boven Barbie. :{

Kijk dat gedeelte vooral even terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')