abonnement Unibet Coolblue
pi_187632334
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 15:21 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dit. Er tourt elk jaar weer zoveel indie in Europa rond midden-augustus wat ze niet aangrijpen.
[..]

Ook eens. De Kyteman van de rock ondertussen. Vooral omdat het... gewoon allemaal niet zo heel goed is. Dat eeuwige staccato gedeclameer verveelde me tig jaar geleden al, en voor de festivalgangers gaat het nu gewoon nog om het beuken en springen op dat ene liedje, maar dat moment is nu toch ook wel geweest?
Eerste 2 albums vond ik ze nog best leuk. Maar volgens mij hebben die laatste 2 albums weinig los gemaakt in de muziek wereld idd.

Ik vind het nog steeds een vreemde zet in ieder geval.
pi_187632763
Serieus zelfs Paaspop had een betere line-up dan Lowlands heeft dit jaar...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_187633674
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2019 16:11 schreef Nielsch het volgende:
Serieus zelfs Paaspop had een betere line-up dan Lowlands heeft dit jaar...
Je kan ook overdrijven :P.
  donderdag 27 juni 2019 @ 19:01:52 #129
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_187635195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Eerste 2 albums vond ik ze nog best leuk. Maar volgens mij hebben die laatste 2 albums weinig los gemaakt in de muziek wereld idd.

Ik vind het nog steeds een vreemde zet in ieder geval.
Ik denk dat er best onderschat wordt hoe populair de staat is. Natuurlijk is het een vreemde zet van LL als vervanger van The Prodigy en zeker niet de vervanger die je verwacht. Daarentegen denk ik wel dat ze het aankunnen; juist vanwege de laatste twee albums.
Persoonlijk ben ik meer fan van het eerste album, maar mijn smaak doet op zich niet ter zake.

Wat betreft het indie verhaal vind ik LL wel zwak. Kiezen voor een andere lijn is prima, maar kom als LL niet met de smoes dat er geen indie beschikbaar zou zijn.
pi_187638653
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik denk dat er best onderschat wordt hoe populair de staat is. Natuurlijk is het een vreemde zet van LL als vervanger van The Prodigy en zeker niet de vervanger die je verwacht. Daarentegen denk ik wel dat ze het aankunnen; juist vanwege de laatste twee albums.
Persoonlijk ben ik meer fan van het eerste album, maar mijn smaak doet op zich niet ter zake.

Wat betreft het indie verhaal vind ik LL wel zwak. Kiezen voor een andere lijn is prima, maar kom als LL niet met de smoes dat er geen indie beschikbaar zou zijn.
O ze krijgen die Alpha best vol, daar twijfel ik niet direct aan. Maar alsnog voor de uitstraling van het festival vind ik het geen top headliner. Ze hebben er al zo vaak op LL gestaan dat het niet heel spannend is. Zelfs bij het “kleine broertje” van Lowlands staat deze niet erg hoog op het affiche.
  donderdag 27 juni 2019 @ 22:01:27 #131
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_187638918
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

O ze krijgen die Alpha best vol, daar twijfel ik niet direct aan. Maar alsnog voor de uitstraling van het festival vind ik het geen top headliner. Ze hebben er al zo vaak op LL gestaan dat het niet heel spannend is. Zelfs bij het “kleine broertje” van Lowlands staat deze niet erg hoog op het affiche.
Dat ben ik met je eens.

Dat De Staat het wel wil doen, snap ik overigens wel als je die vraag krijgt van LL.
pi_187639363
Kalkbrenner op zaterdag volgens zijn Instagram.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  donderdag 27 juni 2019 @ 22:29:33 #133
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_187639491
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

O ze krijgen die Alpha best vol, daar twijfel ik niet direct aan. Maar alsnog voor de uitstraling van het festival vind ik het geen top headliner. Ze hebben er al zo vaak op LL gestaan dat het niet heel spannend is. Zelfs bij het “kleine broertje” van Lowlands staat deze niet erg hoog op het affiche.
Ze zullen wel aardig uitpakken ook, ze mogen nu ook wel wat kosten. Maar gegarandeerd dat LL wel andere opties geprobeerd heeft, maar krijg in het huidige festivallandschap maar eens een aanprekende (betaalbare) headliner op redelijk korte termijn.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_187639864
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:22 schreef Niveath het volgende:
Kalkbrenner op zaterdag volgens zijn Instagram.
Doet ie goed, zaterdag op Lowlands én Pukkelpop

Edit: Op Pukkelpop van 00:30 tot 2:00. Zal wel weer een middagshow van hem worden in de Alph a net als 2016 dan

[ Bericht 10% gewijzigd door Mr-Brightside op 27-06-2019 23:00:04 ]
pi_187640147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:51 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

Doet ie goed, zaterdag op Lowlands én Pukkelpop

Edit: Op Pukkelpop van 00:30 tot 2:00. Zal wel weer een middagshow van hem worden in de Alph a net als 2016 dan
Jep daar ga ik ook van uit en in de middag had ik wel verwacht. Paul op de Prodigy plek had ik serieus leuker gevonden..
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187640661
Turnstile op de zondag volgens hun Insta
pi_187641448
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik denk dat er best onderschat wordt hoe populair de staat is. Natuurlijk is het een vreemde zet van LL als vervanger van The Prodigy en zeker niet de vervanger die je verwacht. Daarentegen denk ik wel dat ze het aankunnen; juist vanwege de laatste twee albums.
Persoonlijk ben ik meer fan van het eerste album, maar mijn smaak doet op zich niet ter zake.

Wat betreft het indie verhaal vind ik LL wel zwak. Kiezen voor een andere lijn is prima, maar kom als LL niet met de smoes dat er geen indie beschikbaar zou zijn.
Toch vind ik dit wel een oplossing van het niveau Krezip vervangt iemand op Pinkpop. Ik begrijp best dat het lastig is een vervangers vinden voor the prodigy, maar laten we wel wezen; Prodigy is nu ook weer niet een headliner ala Muse of Foo fighters. Ik had iets meer, beters en creatievers verdacht. En ze zullen het vast gewild en geprobeerd hebben, maar dit is wel het niveau van er was niks beters beschikbaar
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 08:54:48 #138
332671 crew  indiaantje89
pi_187643598
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 23:06 schreef Niveath het volgende:

[..]

Jep daar ga ik ook van uit en in de middag had ik wel verwacht. Paul op de Prodigy plek had ik serieus leuker gevonden..
.Paak, The National, Billie Eilish, Kalkbrenner, Dermot Kennedy, Twenty One Pilots... vrij veel opties voor de Alpha.
pi_187643864
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 08:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

.Paak, The National, Billie Eilish, Kalkbrenner, Dermot Kennedy, Twenty One Pilots... vrij veel opties voor de Alpha.
Hoe druk was het de vorige keer bij Kalkbrenner? Anders kan ie ook in Bravo?

En denk je dat Dermot met een hitje meteen Alpha gaat doen?
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 09:41:23 #140
332671 crew  indiaantje89
pi_187644023
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:28 schreef mgbss het volgende:

[..]

Hoe druk was het de vorige keer bij Kalkbrenner? Anders kan ie ook in Bravo?

En denk je dat Dermot met een hitje meteen Alpha gaat doen?
Dat was nog in de tent, maar redelijk druk.

En ja ik denk dat Dermot het misschien wel kan, maar kan idd ook zomaar in Grolsch/Heineken eindigen.

Ik hoop nog steeds dat The National in de Bravo staat eigenlijk. Die zaterdag gaat in ieder geval clashes geven. Geinig want meestal is dat de minste Lowlands dag.
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 09:42:07 #141
332671 crew  indiaantje89
pi_187644036
Tera Kòrá, Sango, Fullcrate vs. Jael staan in ieder geval in de India. Ik weet alleen nog niet welke dag :P.
pi_187644064
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat was nog in de tent, maar redelijk druk.

En ja ik denk dat Dermot het misschien wel kan, maar kan idd ook zomaar in Grolsch/Heineken eindigen.

Ik hoop nog steeds dat The National in de Bravo staat eigenlijk. Die zaterdag gaat in ieder geval clashes geven. Geinig want meestal is dat de minste Lowlands dag.
Hoop ook op The National in de Bravo. Denk dat Twenty One Pilots zaterdag de Alpha afsluit, en Anderson Paak sub-Alpha. Daartussen The National in de Bravo
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 10:04:42 #143
332671 crew  indiaantje89
pi_187644346
Heb de OP ook even geupdate, we weten al best veel dit jaar. Het zal mogelijk niet altijd kloppen (vrijdagen blijven tricky :D), maar ik denk dat we een aardig eind komen zo.

Alleen dj's/electronische acts mogen wel iets beter hun schema's bijhouden. Ook opvallend hoeveel "jongere" acts ook geen website meer hebben.
pi_187644874
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb de OP ook even geupdate, we weten al best veel dit jaar. Het zal mogelijk niet altijd kloppen (vrijdagen blijven tricky :D), maar ik denk dat we een aardig eind komen zo.

Alleen dj's/electronische acts mogen wel iets beter hun schema's bijhouden. Ook opvallend hoeveel "jongere" acts ook geen website meer hebben.
De jongere acts doen alles via instagram. Website is voor oude lullen zoals ons ;)

Ben nog steeds beetje boos om de staat trouwens, echt een aanfluiting. Maar goed, nu lekker klagen en tijdens lowlands zie je toch genoeg en mis je alsnog teveel
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 11:26:22 #145
332671 crew  indiaantje89
pi_187645262
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:55 schreef alopio het volgende:

[..]

De jongere acts doen alles via instagram. Website is voor oude lullen zoals ons ;)

Ben nog steeds beetje boos om de staat trouwens, echt een aanfluiting. Maar goed, nu lekker klagen en tijdens lowlands zie je toch genoeg en mis je alsnog teveel
Haha jep, maar vind het wel opvallend.

En wat betreft De Staat... tsja het blijft lame. Maar ik kan er niet mee zitten, ik vind de subs meer headliner waardig dan de daadwerkelijke headliners dit jaar. Wel de minste headliner trio in jaren naar mijn smaak (Tame Impala ok, maar ik ben niet zo hyped als de meeste over deze act).
pi_187647547
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Haha jep, maar vind het wel opvallend.

En wat betreft De Staat... tsja het blijft lame. Maar ik kan er niet mee zitten, ik vind de subs meer headliner waardig dan de daadwerkelijke headliners dit jaar. Wel de minste headliner trio in jaren naar mijn smaak (Tame Impala ok, maar ik ben niet zo hyped als de meeste over deze act).
Eens, matig headline trio. Zeker nu met de staat. Maar goed, vaak mis ik de headliners toch. En wat je zegt, de subs zijn wel helemaal prima.
pi_187649439
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:29 schreef alopio het volgende:

[..]

Eens, matig headline trio. Zeker nu met de staat. Maar goed, vaak mis ik de headliners toch. En wat je zegt, de subs zijn wel helemaal prima.
De verdeling per dag is ook gewoon nog wat ongelukkig. Meestal is vrijdag rennen, terwijl die nu behoorlijk matig lijkt te gaan worden qua grote namen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_187668696
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 10:05 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Leuk interview maar door dit soort teksten twijfel ik een beetje hoe serieus dit te nemen...

VlDe kosten zitten - naast logistiek en programmering - vooral in de programmering.

:N
LL gaat dit jaar een enorme smak winst maken. Zou wel netjes zijn als ze nu de horeca prijzen omlaag gooien voor deze editie

[ Bericht 5% gewijzigd door Daario op 29-06-2019 19:23:32 ]
pi_187668719
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Daario op 29-06-2019 19:22:37 ]
  zondag 30 juni 2019 @ 01:01:27 #150
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_187674158
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:08 schreef Daario het volgende:

[..]

LL gaat dit jaar een enorme smak winst maken. Zou wel netjes zijn als ze nu de horeca prijzen omlaag gooien voor deze editie

Forget it
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')