Nee Aleks zit er nog inquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering gister nog niet gezien.
Maar ik hoorde dat Aleks eruit is? Maar dat is dus niet waar? Ik kan pas vanavond kijken![]()
Maar ben nieuwsgierig
Nee. Ik zie liever Teddie terugquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:06 schreef so.original het volgende:
[..]
Heb je al zin in Melany met haar zeikstem die terugkeert?
Verschrikkelijk druk type ja, en geel vervelend om naar te luisteren.quote:
heeft geen tietenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:46 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Nee. Ik zie liever Teddie terug
Hoeft niet, Chey had dat ook toen ze in de villa zatquote:Op maandag 1 juli 2019 21:01 schreef so.original het volgende:
Melany deelt nog stories op insta, dus kan het niet zijn
Hij had nu wel gelijk, iemand die van haar standpunt afwijkt omdat ze een wijntje teveel op heeft moet je niet willenquote:Op maandag 1 juli 2019 21:35 schreef zoem het volgende:
JarneSnap niet waarom hij steeds zo moeilijk doet.
Ik had het zelf iig wat subtieler gedaan. Jarne kan soms echt keihard zijn. Maak je geen vrienden mee.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had nu wel gelijk, iemand die van haar standpunt afwijkt omdat ze een wijntje teveel op heeft moet je niet willen
Vond ook dat hij gelijk had, maar hij brengt het weer op zo'n Jarne manierquote:Op maandag 1 juli 2019 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had nu wel gelijk, iemand die van haar standpunt afwijkt omdat ze een wijntje teveel op heeft moet je niet willen
Ik vond hem ook wel hard reageren, al zou ik zelf ook gek worden van dat besluiteloze.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik had het zelf iig wat subtieler gedaan. Jarne kan soms echt keihard zijn. Maak je geen vrienden mee.
quote:Op maandag 1 juli 2019 21:55 schreef so.original het volgende:
[..]
Vond ook dat hij gelijk had, maar hij brengt het weer op zo'n Jarne manier
Daar ben ik het dan ook wel weer mee eensquote:Op maandag 1 juli 2019 22:16 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel hard reageren, al zou ik zelf ook gek worden van dat besluiteloze.
Ik vond haar best sympathiek, maar Matthy en Kelly passen wel echt veel beter bij elkaarquote:
Denk niet eens dat het hem zou lukken.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:28 schreef Najieto het volgende:
Voor iemand veranderen gaat toch niet werken. Jarne is zo en zich aanpassen voor een vrouw is het stomste wat je kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |