hookuphotshotsquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:46 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Kyara echt helemaal niet leuk. Ik herken haar ook heel sterk ergens van maar ik kan er niet op komen
Volgens mij was ze een verleidsters bij één van de Temptation Island seizoenen, weet het echter niet zeker. Ze komt mij idd ook heel EEG bekend voor.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:46 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Kyara echt helemaal niet leuk. Ik herken haar ook heel sterk ergens van maar ik kan er niet op komen
Nee heeft ze niet aan meegedaan, is niks over te vindenquote:Op donderdag 20 juni 2019 12:20 schreef Charade het volgende:
[..]
Volgens mij was ze een verleidsters bij één van de Temptation Island seizoenen, weet het echter niet zeker. Ze komt mij idd ook heel EEG bekend voor.
Hoewel die twee totaal niet bij elkaar passen en dat nooit iets echts kan worden (denk ik tenminste) vind ik ze toch wel grappig en leuk met elkaar.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:45 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Wat is die Stenn dom. Eerst voor Chey kiezen en nu voor Rowena. Hij heeft wel oog voor probleemgevalletjes
Ik denk juist wel een persoonlijkheid, dat was er alleen nog niet uit gekomen. Die persoonlijkheid zouden we zeker nog gaan zien. Maar helaas...quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:22 schreef so.original het volgende:
[..]
Was ook saai. Geen persoonlijkheid.
Kon er idd niets over terugvinden maar ze heeft wel een heel bekend hoofd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:39 schreef so.original het volgende:
[..]
Nee heeft ze niet aan meegedaan, is niks over te vinden
Die Rowena is nu niet echt slim te noemen maar Stenn is zo dom als een steen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:21 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hoewel die twee totaal niet bij elkaar passen en dat nooit iets echts kan worden (denk ik tenminste) vind ik ze toch wel grappig en leuk met elkaar.
Goed bezig! Ik dacht aan een van de 'Models in..'-reeksen, maar daar leek ze me niet saai en standaard genoeg voor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:59 schreef Charade het volgende:
[..]
Kon er idd niets over terugvinden maar ze heeft wel een heel bekend hoofd.
Melany heb ik wel teruggevonden: https://www.npo3.nl/bad-habits-holy-orders/VPWON_1292791
Kajquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:16 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vond trouwens de vorige voice-over irritant, maar deze ook. Waarom 'grappen' maken over iemand's naam?
En sowieso, wie is deze voice-over? Hij klinkt als een vijftienjarige
Nee, ik vond haar eerst een kreng maar ze valt me reuze mee. Ze heeft wel humor vind ikquote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die Rowena leuk vind?
Valt me ook alles mee. Kwam een beetje apart binnen maar vind haar nu wel leuk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:33 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee, ik vond haar eerst een kreng maar ze valt me reuze mee. Ze heeft wel humor vind ik
Umm Kyara denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:46 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Straks weer een stemming. Nou Rowena ga je koffers maar alvast pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |