Hahaha. Ja, maar ze maakt zichzelf vast wijs dat ze gewoon heel eerlijk is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 07:47 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik had wat afleveringen in te halen maar Chey was uiteindelijk best een kut met vingers.
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:29 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Denzel ook niet geloofwaardig overkomen hoor. Player eerste klas.
Het begint langzaam ook wat leuker te worden, wat meer humor ook en ze raken gewend aan de cameras. Engelse versies duurden ook altijd even om op gang te komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus.
Kijkcijfers lijken trouwens wel echt in een kleine lift te zitten, gisteren 165000 kijkers
Rowena vind ik wel een hele rare trouwens, ze duikt binnen een dag zoenend op Matthy, zet vervolgens Miles dik in de ijskast want ze geeft zich niet zomaar aan iemand en gisteren was het dan weer meteen zoenen met Stenn nadat Miles was vertrokkenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:55 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Het begint langzaam ook wat leuker te worden, wat meer humor ook en ze raken gewend aan de cameras. Engelse versies duurden ook altijd even om op gang te komen.
Prima zomerpulp dit imo
Of het zo geknipt en geplakt is, geen idee...maar sfeer leek gisteren stukken beter na het vertrek van Chey (want ze ging naar LA :pukes:). Leuk om Sten vrolijk te zien en lekker met Ro te zien klooien
Rowena is echt compleet labiel. Overal de tong inrammen en dan met een kussenfort in bed slapen omdat je niet te close wil zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rowena vind ik wel een hele rare trouwens, ze duikt binnen een dag zoenend op Matthy, zet vervolgens Miles dik in de ijskast want ze geeft zich niet zomaar aan iemand en gisteren was het dan weer meteen zoenen met Stenn nadat Miles was vertrokken
Denzel Godquote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:29 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Denzel ook niet geloofwaardig overkomen hoor. Player eerste klas.
Bevriend zijn met Dotan heeft zo z'n voordelenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:23 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Chey is eindelijk weg..dankzij m'n Russische trollenleger dat haar massaal heeft weggestemd
Zij zouden wel een mooi koppel zijn, maar tussen Denzel en Aleksandra botert het ook wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:22 schreef roos94 het volgende:
En er wordt weer herkoppeld vandaag
Aleks en Matthy
Ik denk het wel hoor. Die jarne wil er sowieso overheen gaan voordat ie weg isquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:28 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Lotte en Jarne bij elkaar blijven.
Die kent ze natuurlijk al wel wat langer.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rowena vind ik wel een hele rare trouwens, ze duikt binnen een dag zoenend op Matthy, zet vervolgens Miles dik in de ijskast want ze geeft zich niet zomaar aan iemand en gisteren was het dan weer meteen zoenen met Stenn nadat Miles was vertrokken
Ergens wel jammer die vooruitblik steeds. Iedereen die je dan ziet blijft dus en inderdaad die Kyara is nergens te zien... Voegde ook niks toe.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Bradley echt helemaal niks. Ik trek zijn accent slecht, hele lelijke tattoo en geen interessante persoonlijkheid. Ik gok dat we afscheid gaan nemen van Kyara
Kaj is trouwens erg leuk als voice-over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |