Daar passen geen tien kinderen inquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:13 schreef Ringo het volgende:
Wat is er mis met een bakfiets die je moet trappen?
Dus toch commercie voor veiligheid?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daar passen geen tien kinderen in
Precies, ik krijg alweer een ontzettende vieze bijsmaak bij dit bericht. Het onderzoek naar de oorzaak is schijnbaar nog niet afgerond en gepubliceerd maar toch wordt er al een nieuwe Stints in elkaar geflanst zodat deze voor het nieuwe schooljaar gebruikt kunnen worden. Je zou toch denken dat iedereen door dat drama getriggerd is ....quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus toch commercie voor veiligheid?
Als jij 10 personen met een busje wilt vervoeren, heb je twee rijbewijzen nodig. Bij een stint heb je niets nodig.
Waarmee ik mijn punt dat je de feiten niet kent direct kracht bij zet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)jzondere-bromfietsenquote:Stints moeten een extra rem krijgen. Zitplaatsen moeten worden voorzien van veiligheidsgordels. En er mogen voortaan niet meer dan acht kinderen tegelijk mee worden vervoerd. Dat schrijft minister Van Nieuwenhuizen van Infrastructuur aan de Tweede Kamer.
Mijn ban? Je eigen ban zal je bedoelen. Ga lekker zo door, ook met schelden in de PM. Dan zal de volgende permanente ban snel volgenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:43 schreef GereDathan het volgende:
Oh is je heksenjacht weer geopend? Ben je je ban van vorige keer vergeten om je absurde gedrag op dit forum? Het zit je allemaal hoog hè? Zo hoog dat zelfs de feiten, net als de vorige keer, weer ver te zoeken zijn.
[..]
Waarmee ik mijn punt dat je de feiten niet kent direct kracht bij zet.
Na de aanpassingen mogen er nog maar 8 kinderen in:
[..]
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)jzondere-bromfietsen
Ik heb geen ban gehad hoor, ik heb nooit gescholden in een DM.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
Mijn ban? Je eigen ban zal je bedoelen. Ga lekker zo door, ook met schelden in de PM. Dan zal de volgende permanente ban snel volgen
Geen enkel probleem mee. Had ik niet voor het ongeluk en ook niet na het ongeluk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Denk niet dat mensen nog zo happig zijn op het vervoer van hun kind in zo'n apparaat.
Zeker niet op de manier waarop het nu weer wordt aangepakt - dat geeft inderdaad weinig vertrouwenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Denk niet dat mensen nog zo happig zijn op het vervoer van hun kind in zo'n apparaat.
Simpele, ik heb dit topic opgestart waarin ik de inhoud weergeef. Jij begrijpen?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb geen ban gehad hoor, ik heb nooit gescholden in een DM.
Maar waarom ga je weer de aandacht proberen af te leiden? Reageer eens op de inhoud. Of haal je kloon er nog even gezellig bij
Je geeft verkeerde feiten, zoals altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Simpele, ik heb dit topic opgestart waarin ik de inhoud weergeef. Jij begrijpen?
Normale bakfiets kun je makkelijk 10 kinderen in kwijt. Alleen die "kort pittig kapsel moeder uit de jordaan" bakfiets niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
7 miljoen auto's vergelijken met een handjevol stints en dan roepen dat 'er ook veel ongelukken mee gebeuren'.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:53 schreef GereDathan het volgende:
Geen enkel probleem mee. Had ik niet voor het ongeluk en ook niet na het ongeluk.
Of stap je ook niet in een vliegtuig of auto? Gebeuren ook veel ongelukken mee.
Ik vind het allemaal maar niks. Zelfde met bakfietsen. Mooiste zijn de zogenaamde zevenzitterauto's waar ze de kleinste kinderen in de kofferbak zetten. Blijft niks van over als het mis gaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. Had ik niet voor het ongeluk en ook niet na het ongeluk.
Of stap je ook niet in een vliegtuig of auto? Gebeuren ook veel ongelukken mee.
Ik zie kinderen liever in een milieuvriendelijke Stint over het fietspad gaan met beperkte snelheid dan in een vervuilende diesel auto of busje wat constant moet wringen om op plekken te komen waar hij eigenlijk niet kan komen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar niks. Zelfde met bakfietsen. Mooiste zijn de zogenaamde zevenzitterauto's waar ze de kleinste kinderen in de kofferbak zetten. Blijft niks van over als het mis gaat.
Dit soort voertuigen zijn wmb gewoon niet geschikt voor vervoer van personen in het dagelijks verkeer.
Moet je wel flinke beenspieren voor hebben hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:11 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Normale bakfiets kun je makkelijk 10 kinderen in kwijt. Alleen die "kort pittig kapsel moeder uit de jordaan" bakfiets niet.
Een normale kan zeer goed.
[ afbeelding ]
Nee hoor. De vertanding is dusdanig dat je hier gewoon mee kunt rijden, alleen ga je niet snel.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Moet je wel flinke beenspieren voor hebben hoor
Bans mogen niet besproken worden en wat een felle toon. Je zit hier op een forum waar iedereen zijn eigen mening mag hebben. Ook al staat die lijnrecht tegenover jouw mening.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:43 schreef GereDathan het volgende:
Oh is je heksenjacht weer geopend? Ben je je ban van vorige keer vergeten om je absurde gedrag op dit forum? Het zit je allemaal hoog hè? Zo hoog dat zelfs de feiten, net als de vorige keer, weer ver te zoeken zijn.
[..]
Waarmee ik mijn punt dat je de feiten niet kent direct kracht bij zet.
Na de aanpassingen mogen er nog maar 8 kinderen in:
[..]
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)jzondere-bromfietsen
Ja juf.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden en wat een felle toon. Je zit hier op een forum waar iedereen zijn eigen mening mag hebben. Ook al staat die lijnrecht tegenover jouw mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja juf.Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler.. alsjeblieft niet spoiler...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |