En dat komt door? Alleen dit verhaal of speelt er meer?quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:01 schreef roos94 het volgende:
Bedankt voor alle reacties waardeer het enorm.
Vannacht 2.5 uur geslapen daarna niets meer. Mijn lichaam houdt niet echt op met trillen. Ik krijg het gewoon niet rustig onder controle. Ben echt vermoeid, maar slapen lukt niet..lig al 2 uur in en uit bed te ijsberen. Ik heb het ook extreem koud de hele tijd ondanks deken en trui. Voel me fysiek ziek.
Dingen die mij altijd helpen:quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:01 schreef roos94 het volgende:
Vannacht 2.5 uur geslapen daarna niets meer. Mijn lichaam houdt niet echt op met trillen. Ik krijg het gewoon niet rustig onder controle. Ben echt vermoeid, maar slapen lukt niet..lig al 2 uur in en uit bed te ijsberen. Ik heb het ook extreem koud de hele tijd ondanks deken en trui. Voel me fysiek ziek.
Ga morgen een stuk wandelen of een dagje weg met de trein, dan kun je je zorgen en frustratie een beetje van je afzetten.quote:Op donderdag 13 juni 2019 22:01 schreef roos94 het volgende:
En wat lenny zit zit niet een beetje waarheid in?quote:Op zondag 16 juni 2019 15:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Voel me nog steeds beroerd maar probeer afleiding te zoeken
Nee, weet vrijwel zeker dat niemand zal zeggen dat de actie meeviel.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
En wat lenny zit zit niet een beetje waarheid in?
Bedoel misschien was het echt een naaiersactie maar heb het idee, net zoals zij enigszins denk ik, dat er een kans is dat het allemaal in de praktijk wel meeviel en je een goede vriendschap overboord gooit vanwege een emotionele periode. Wil dat alleen maar even melden, zeg dus niet dat het zo is, maar dan heeft in ieder geval iemand je deze mogelijkheid gemeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |