abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187412346
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 22:01 schreef roos94 het volgende:
Bedankt voor alle reacties waardeer het enorm.

Vannacht 2.5 uur geslapen daarna niets meer. Mijn lichaam houdt niet echt op met trillen. Ik krijg het gewoon niet rustig onder controle. Ben echt vermoeid, maar slapen lukt niet..lig al 2 uur in en uit bed te ijsberen. Ik heb het ook extreem koud de hele tijd ondanks deken en trui. Voel me fysiek ziek.
En dat komt door? Alleen dit verhaal of speelt er meer?
Do what you love, love what you do!
pi_187412440
quote:

Vannacht 2.5 uur geslapen daarna niets meer. Mijn lichaam houdt niet echt op met trillen. Ik krijg het gewoon niet rustig onder controle. Ben echt vermoeid, maar slapen lukt niet..lig al 2 uur in en uit bed te ijsberen. Ik heb het ook extreem koud de hele tijd ondanks deken en trui. Voel me fysiek ziek.
Dingen die mij altijd helpen:
-Warme douche, thee, paracetamol (probeer alcohol etc te ontwijken)
-Domme serie of muziek opzetten die ik al 100 keer gezien heb gewoon om mijn hersenen uit te zetten, of sporten
-alles van me af schrijven

Maar als je echt lichamelijke klachten ervan ondervind wordt het misschien tijd om eens professionele hulp te regelen....? Huisarts morgen even bellen?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_187412555
quote:

Ga morgen een stuk wandelen of een dagje weg met de trein, dan kun je je zorgen en frustratie een beetje van je afzetten.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 23:02:21 #54
441859 crew  Lenny77
pi_187412708
Roos, je bent sowieso wel extreem gevoelig en als ik me eerdere verhalen voor de geest haal, dan reageer je ook echt fel op dingen.
Ik wil je reden niet ondermijnen maar denk er aan dat het waarschijnlijk allemaal niet zo erg is en probeer jezelf te kalmeren. Het zal in jouw hoofd en voor je gevoel 100 keer erger zijn dan dat het in het echt is.
En ja, het zal een kutstreek zijn geweest en natuurlijk is het vertrouwen weg. Maar dat is het dan ook. De wereld is niet vergaan en ook jij bent er nog. Dus naar de hel met m, recht je rug en ga verder! En geef niet op om mensen te vertrouwen. Er zijn genoeg mooie mensen in de wereld!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_187454519
En al wat rustiger geworden?
  Miss 200.000.000! zondag 16 juni 2019 @ 15:48:34 #56
367000 roos94
pi_187454789
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:23 schreef phoenyx het volgende:
En al wat rustiger geworden?
Voel me nog steeds beroerd maar probeer afleiding te zoeken :)
pi_187454828
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:48 schreef roos94 het volgende:

[..]

Voel me nog steeds beroerd maar probeer afleiding te zoeken :)
En wat lenny zit zit niet een beetje waarheid in?
Bedoel misschien was het echt een naaiersactie maar heb het idee, net zoals zij enigszins denk ik, dat er een kans is dat het allemaal in de praktijk wel meeviel en je een goede vriendschap overboord gooit vanwege een emotionele periode. Wil dat alleen maar even melden, zeg dus niet dat het zo is, maar dan heeft in ieder geval iemand je deze mogelijkheid gemeld

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2019 15:51:59 ]
  Miss 200.000.000! zondag 16 juni 2019 @ 15:53:44 #58
367000 roos94
pi_187454853
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:51 schreef phoenyx het volgende:

[..]

En wat lenny zit zit niet een beetje waarheid in?
Bedoel misschien was het echt een naaiersactie maar heb het idee, net zoals zij enigszins denk ik, dat er een kans is dat het allemaal in de praktijk wel meeviel en je een goede vriendschap overboord gooit vanwege een emotionele periode. Wil dat alleen maar even melden, zeg dus niet dat het zo is, maar dan heeft in ieder geval iemand je deze mogelijkheid gemeld
Nee, weet vrijwel zeker dat niemand zal zeggen dat de actie meeviel.
pi_187464588
Ik heb twee jaar ook geleden een knauw gekregen in mijn vertrouwen naar mensen. Gelukkig voor mij niet zulke ernstige lichamelijke symptomen, maar wel maagzuur, gordelroos, huilbuien en een bal in mijn buik. Als ik er nu aan denk heb ik vaak nog steeds een bal in mijn buik.
In eerste instantie was er pijn, dan ongeloof, in mijn geval relativeren, van zijn kant proberen te zien, zodat het logisch lijkt. Dan verdriet en gemis. En daarna alles opnieuw, en opnieuw.
Het is een cyclus die hetzelfde werkt als rouw. Mogelijk kan je er wat beter mee omgaan wanneer je therapeutische dingen opzoekt over rouw? Mij heeft mediteren en (snel)wandelen geholpen.

Praten werkte maar tot bepaalde hoogte omdat ik mensen niet weer zo dichtbij wilde laten komen.

Sterkte
And the druids turn to stone...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')