abonnement Unibet Coolblue
pi_187391233
Er is telkens veel gesteggel over de namen van allerlei vleesvervangende producten.
Maar voor de Amerikaanse variant, wordt ruim baan gemaakt.
De beyond MEAT burger ligt in de schappen zelfs gewoon tussen het vlees (sinds vorige maand), en dat is blijkbaar voor niemand een probleem, evenmin dat er in grote letters MEAT op staat.

De reden dat het tussen het vlees ligt: het bedrijf Beyond Meat streeft ernaar hun vegan vlees overal tussen het echte vlees aan te bieden, zodat mensen die iets minder vlees willen eten de burger gemakkelijk kunnen pakken op de plek waar ze normaal heen gaan voor hun eiwitten. Zo wordt vlees skippen steeds een beetje makkelijker.
https://www.culy.nl/nieuws/beyond-burger-vegan-burger/

Ja daar streven alle Vega producenten naar, dit lijkt me niet helemaal fair.

Overigens juich ik dit soort producten alleen maar toe :)
pi_187391253
Niks mis mee toch, de echte vlees eter gaat wel naar de slager
Ik zwaai naar dieren.
pi_187391270
Ik vind dit ook raar, en ik vind het ook raar dat er cellulose in die burger zit.
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:40:19 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187391330
Ik ben benieuwd naar de burger, maar vind niet dat deze tussen t vlees hoort te liggen, maar bij de andere vleesvervangers.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:47:16 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_187391428
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:33 schreef Za het volgende:, evenmin dat er in grote letters MEAT op staat.
Dat staat er alleen maar op omdat Beyond Meat de officiële bedrijfsnaam is :P
De burgers zijn erg lekker trouwens :Y (mag ook wel voor die prijs)

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:52:04 #6
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_187391508
Als je het per ongeluk gekocht hebt als echt vlees en je het verschil zelf niet merkt betekend dat alleen maar dat ze hun werk erg goed doen :D

Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik ben zeker benieuwd. Vlees hoeft niet weg maar als de vleesindustrie flink kan inkrimpen is dat alleen maar goed voor veel zaken lijkt me. Niet alleen voor de dieren en het milieu, maar ook medewerkers werken in erg slechte omstandigheden in slachthuizen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_187391547
Doe dan liever van de vegetariache slager ertussen dat is nog Nederlanda.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:55:15 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187391570
quote:
16s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe dan liever van de vegetariache slager ertussen dat is nog Nederlanda.
En echt gruwelijk smerig, imo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187391583
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

En echt gruwelijk smerig, imo.
Welke? Alles?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:57:23 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187391606
quote:
16s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Welke? Alles?
De dingen die ik geprobeerd heb vond ik niet lekker, en ik vind het te duur om dan vervolgens alles te gaan proberen om te zien of er iets tussen zit dat ik wel lekker vind :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187391617
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

De dingen die ik geprobeerd heb vond ik niet lekker, en ik vind het te duur om dan vervolgens alles te gaan proberen om te zien of er iets tussen zit dat ik wel lekker vind :P.
Ja begrijpelijk. Zijn er vleesvervangers die je wel lekker vindt smaken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:03:25 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_187391692
quote:
16s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja begrijpelijk. Zijn er vleesvervangers die je wel lekker vindt smaken?
De meeste dingen van Vegafit zijn wel goed te bikken
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_187391704
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:03 schreef mstx het volgende:

[..]

De meeste dingen van Vegafit zijn wel goed te bikken
Zal er eens naar kijken thanks. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:04:58 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187391707
quote:
16s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja begrijpelijk. Zijn er vleesvervangers die je wel lekker vindt smaken?
Ik vind Vales en Quorn wel lekker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187391777
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:47 schreef mstx het volgende:

Dat staat er alleen maar op omdat Beyond Meat de officiële bedrijfsnaam is :P
De burgers zijn erg lekker trouwens :Y (mag ook wel voor die prijs)

Dat is een slimmigheidje, maar zou een NL bedrijf niet mogen denk ik.
Wanneer Garden Gourmet zich 'Voorbij VLEES' zou gaan noemen, en de producten met groot 'Voorbij VLEES' erop tussen het echte vlees zou liggen, zou dat toch een issuetje zijn denk ik.

(ik kende deze niet omdat ik niet langs de vleesschappen loop, ben benieuwd)
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:23:53 #16
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_187391974
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:47 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat staat er alleen maar op omdat Beyond Meat de officiële bedrijfsnaam is :P
De burgers zijn erg lekker trouwens :Y (mag ook wel voor die prijs)

[ afbeelding ]
Heb het een keer geprobeerd omdat ik alle vegans er zo gehyped over zag doen.

Als je de esthethiek van een burger wilt, dan krijg je dat hier wel na het bakken. Maar als je de smaak wil is het voor mij iig geen succes: Bij het openen van de verpakking rook het naar nat rot kattenvoer (en ik ben niet de enige die dat rook), en die geur maakte de nasmaak van de burger misselijkmakend.

Bij elke hap proefde ik wel wat potentie, maar helaas.
pi_187395242
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:08 schreef Za het volgende:

[..]

Dat is een slimmigheidje, maar zou een NL bedrijf niet mogen denk ik.
Wanneer Garden Gourmet zich 'Voorbij VLEES' zou gaan noemen, en de producten met groot 'Voorbij VLEES' erop tussen het echte vlees zou liggen, zou dat toch een issuetje zijn denk ik.

(ik kende deze niet omdat ik niet langs de vleesschappen loop, ben benieuwd)
Zo staat het er dan ook niet

Er staat

Verder dan vlees
VERDER DAN BURGER
Plantaardige tartaar

Vrij vertaald.
Heel wat minder misleidend in mijn ogen dan 'kipstuckjes' dat dan vegetarisch blijkt te zijn.
pi_187395305
Nep vlees hoort niet tussen gewoon vlees te liggen, gooi het maar op de groente afdeling waar het meer op zijn plek is met zijn bietjes en erwtjes inhoud.
pi_187395427
Gewoon kapotslaan in de winkel, net als de chocoladepieten!!
pi_187396077
Zijn fantastisch lekkere burgers, maar ik zou er toch niet zo snel aan denken om dit bij het vlees te leggen. Kan toch prima bij de vleesvervangers, daar waar de consument ook kijkt als ze vleesvervangers willen hebben, lijkt me.
Wel reteduur trouwens, maar :Y)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:19:54 #21
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_187396208
Ik vond ze helaas flink vies, tijdens de bereiding kwam er ook een rare lucht van af. Misschien was er wat mis mee want ik heb verder alleen nog maar positieve verhalen erover gehoord, ding werd me echt aangeraden.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_187396271
Ik wacht nog steeds op groente en fruit vervangers, de runderbanaan, de kipkiwi, kalkoenkomkommes. groenten en fruit maar dan van 100% dierlijk materiaal.
Daar zit wel een markt in denk ik, vooral omdat mensen natuurlijk steeds minder vlees aan het eten zijn. Maar dan denk ik, en de dieren dan ?
pi_187396520
Ik vond hem helemaal niet lekker, en dat zeg ik als vegetarier. Over processed, rare structuur en kunstmatig. Laat die burger maar lekker tussen het vlees liggen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:33:13 #24
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187396565
quote:
16s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe dan liever van de vegetariache slager ertussen dat is nog Nederlanda.
Ja leuk man, de evangelische 7e dags adventisten sponsoren, en de producten van die vega slager zijn ook nog eens kei-zout.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 22:37:01 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187396644
als het lekker is heb ik er geen enkel probleem mee dat die figuren er wat centjes aan opstrijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187396778
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als je het per ongeluk gekocht hebt als echt vlees en je het verschil zelf niet merkt betekend dat alleen maar dat ze hun werk erg goed doen :D

Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik ben zeker benieuwd. Vlees hoeft niet weg maar als de vleesindustrie flink kan inkrimpen is dat alleen maar goed voor veel zaken lijkt me. Niet alleen voor de dieren en het milieu,maar ook medewerkers werken in erg slechte omstandigheden in slachthuizen.
Omdat ze dan geen werk meer hebben?
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:45:20 #27
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_187396867
Vegetarische shoarma is wel een goeie, gewoon de smaak van shoarma en niet het matige prutvlees vol harde stukken waar de varkensvariant doorgaans van is gemaakt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_187397055
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als je het per ongeluk gekocht hebt als echt vlees en je het verschil zelf niet merkt betekend dat alleen maar dat ze hun werk erg goed doen :D

Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik ben zeker benieuwd. Vlees hoeft niet weg maar als de vleesindustrie flink kan inkrimpen is dat alleen maar goed voor veel zaken lijkt me. Niet alleen voor de dieren en het milieu, maar ook medewerkers werken in erg slechte omstandigheden in slachthuizen.
Dan ben je gewoon achterlijk want echt nergens ligt het tussen het vlees. Gewoon bij het vegetarisch ligt dit. Dure burger trouwens..
  woensdag 12 juni 2019 @ 22:58:40 #29
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_187397137
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:54 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon achterlijk want echt nergens ligt het tussen het vlees. Gewoon bij het vegetarisch ligt dit. Dure burger trouwens..
Die Beyond Meat Burger ligt bij het echte vlees hoor, in ieder geval bij de meeste supermarkten.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_187397715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:58 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Die Beyond Meat Burger ligt bij het echte vlees hoor, in ieder geval bij de meeste supermarkten.
Bij ons gelukkig niet. En echt vlees in een supermarkt is ook discutabel.. Ik heb liever vega of geen vlees dat die rotzooi daar.
  woensdag 12 juni 2019 @ 23:54:08 #31
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_187398375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:23 schreef wawowiewa het volgende:
Ik wacht nog steeds op groente en fruit vervangers, de runderbanaan, de kipkiwi, kalkoenkomkommes. groenten en fruit maar dan van 100% dierlijk materiaal.
Daar zit wel een markt in denk ik, vooral omdat mensen natuurlijk steeds minder vlees aan het eten zijn. Maar dan denk ik, en de dieren dan ?
Een komkommer van 100% vlees, alleen de kleur van deze imitatiekomkommer komt nog niet helemaal overeen:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_187398449
Prima burger. Smaakt super lekker. Beyond sausage is ook heerlijk smaakt net als een echte worst. De echte smaak zonder dierenleed. Niemand kan hier iets op tegen hebben lijkt me.
  donderdag 13 juni 2019 @ 00:00:22 #33
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_187398511
Als je bewust vega eet is het schap met vlees niet waar je gaat kijken voor dit product. En als je vlees wilt, echt vlees, dan moet je niet hoeven zoekem tussen de vleesvervangers wat nu al vaak het geval is.
pi_187398581
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 21:26 schreef LorneMalvo het volgende:

Zo staat het er dan ook niet

Er staat

Verder dan vlees
VERDER DAN BURGER
Plantaardige tartaar

Vrij vertaald.
Heel wat minder misleidend in mijn ogen dan 'kipstuckjes' dat dan vegetarisch blijkt te zijn.
Voorbij is gelijk aan verder dan.
pi_187398640
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:23 schreef -0mega- het volgende:

Bij het openen van de verpakking rook het naar nat rot kattenvoer (en ik ben niet de enige die dat rook), en die geur maakte de nasmaak van de burger misselijkmakend.
Basisnoten van kattenvoer zijn lever of vis. Aan welke van de twee deed de burger je denken? BVD
pi_187398702
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:00 schreef Lunatiek het volgende:
Als je bewust vega eet is het schap met vlees niet waar je gaat kijken voor dit product. En als je vlees wilt, echt vlees, dan moet je niet hoeven zoekem tussen de vleesvervangers wat nu al vaak het geval is.
Dit is het grootste probleem.

Ik ken dit merk niet, ik heb hier nog nooit van gehoord. Maar ik kijk nooit naar het schap met dierlijk vlees, ik zoek het schap met vega vlees. Ik ben geen klant van ze, terwijl ik, neem ik aan, wel de doelgroep ben.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_187399053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:11 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Dit is het grootste probleem.

Ik ken dit merk niet, ik heb hier nog nooit van gehoord. Maar ik kijk nooit naar het schap met dierlijk vlees, ik zoek het schap met vega vlees. Ik ben geen klant van ze, terwijl ik, neem ik aan, wel de doelgroep ben.
Nee, de doelgroep zijn de vleeseters die vegetariers op bezoek krijgen, lekker makkelijke vleesvervanger. Vegetariers zijn niet de doelgroep.
pi_187399292
20% van de reviewers op Amazon klaagt over de stank van deze burgers:

Revolting.
Oh my god. This smelled horrible to the point that I had to spray air freshener and light a candle. I threw it away before it was even finished cooking because the smell alone made me sick. I can’t fathom how there are so many 5 star reviews. They must be from company.

The smell was VIOLENTLY DISGUSTING. These chemical cat food smelling lab products stank up my whole 4000sq ft house for TWO days. They need to shut down this company. No food on the planet can wreak havoc with the stench this gives off. I took the pan outside straight to the garbage. I almost threw up all evening from the smell alone. Didn’t even think of trying it. I opened all doors and windows and left them open in very cold weather. Came up this morning to an ice cold house and smell is still there. Finally subsiding. I am astonished that anyone can eat these. It smells like formaldehyde and cat food. Rotten fish smells better. Un B lievable!!!
pi_187399362
Ingrediënten: erwteneiwitisolaat (18%), water, koolzaadolie, geraffineerde kokosolie, aroma, rookaroma, stabilisatoren: cellulose, methylcellulose, arabische gom; aardappelzetmeel, maltodextrine, gistextract, zout, zonnebloemolie, gedroogde gist, antioxidanten: ascorbinezuur, azijnzuur; kleurstof: bietenrood; gemodificeerd zetmeel, appelextract, citroensapconcentraat.

Nou, lekker hoor.
  donderdag 13 juni 2019 @ 06:55:43 #40
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_187400533
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:42 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Omdat ze dan geen werk meer hebben?
Dat zou een verbetering zijn. Aantal jaar terug werden er in Nederland en Belgie undercover opnames gemaakt, mensen mochten niet eens naar de wc. En moesten dus luiers dragen of gewoon maar in een broek plassen.

De druk in slachthuizen is zo gigantisch hoog.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_187400764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:03 schreef Za het volgende:

[..]

Voorbij is gelijk aan verder dan.
Dat was mijn punt inderdaad
  donderdag 13 juni 2019 @ 07:59:45 #42
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_187400831
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:56 schreef Za het volgende:
20% van de reviewers op Amazon klaagt over de stank van deze burgers:

Revolting.
Oh my god. This smelled horrible to the point that I had to spray air freshener and light a candle. I threw it away before it was even finished cooking because the smell alone made me sick. I can’t fathom how there are so many 5 star reviews. They must be from company.

The smell was VIOLENTLY DISGUSTING. These chemical cat food smelling lab products stank up my whole 4000sq ft house for TWO days. They need to shut down this company. No food on the planet can wreak havoc with the stench this gives off. I took the pan outside straight to the garbage. I almost threw up all evening from the smell alone. Didn’t even think of trying it. I opened all doors and windows and left them open in very cold weather. Came up this morning to an ice cold house and smell is still there. Finally subsiding. I am astonished that anyone can eat these. It smells like formaldehyde and cat food. Rotten fish smells better. Un B lievable!!!


Nou, laat maar zitten dan _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 13 juni 2019 @ 08:34:17 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187401044
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:56 schreef Za het volgende:
20% van de reviewers op Amazon klaagt over de stank van deze burgers:

Revolting.
Oh my god. This smelled horrible to the point that I had to spray air freshener and light a candle. I threw it away before it was even finished cooking because the smell alone made me sick. I can’t fathom how there are so many 5 star reviews. They must be from company.

The smell was VIOLENTLY DISGUSTING. These chemical cat food smelling lab products stank up my whole 4000sq ft house for TWO days. They need to shut down this company. No food on the planet can wreak havoc with the stench this gives off. I took the pan outside straight to the garbage. I almost threw up all evening from the smell alone. Didn’t even think of trying it. I opened all doors and windows and left them open in very cold weather. Came up this morning to an ice cold house and smell is still there. Finally subsiding. I am astonished that anyone can eat these. It smells like formaldehyde and cat food. Rotten fish smells better. Un B lievable!!!


Hmmm dat klinkt niet echt aantrekkelijk :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:13:35 #44
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_187401388
Wie weet gaat labvlees ooit een hoge vlucht nemen alleen het is nu peper- en peperduur. Het zou een mooie optie zijn om druk op klimaat te verzachten.
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:18:58 #45
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_187401440
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:56 schreef Za het volgende:
20% van de reviewers op Amazon klaagt over de stank van deze burgers:

Revolting.
Oh my god. This smelled horrible to the point that I had to spray air freshener and light a candle. I threw it away before it was even finished cooking because the smell alone made me sick. I can’t fathom how there are so many 5 star reviews. They must be from company.

The smell was VIOLENTLY DISGUSTING. These chemical cat food smelling lab products stank up my whole 4000sq ft house for TWO days. They need to shut down this company. No food on the planet can wreak havoc with the stench this gives off. I took the pan outside straight to the garbage. I almost threw up all evening from the smell alone. Didn’t even think of trying it. I opened all doors and windows and left them open in very cold weather. Came up this morning to an ice cold house and smell is still there. Finally subsiding. I am astonished that anyone can eat these. It smells like formaldehyde and cat food. Rotten fish smells better. Un B lievable!!!


Ah, lag dus niet specifiek aan mijn burgers.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_187401874
We hebben het hier niet over vleesvervangers maar over een soja product. De term vleesvervanger is misleidend want we hebben het hier niet over vlees.

Vlees is afkomstig van een door de mens geproduceerd dier, lekker vetgemest tijdens zijn bestaan en later geslacht voor consumptie. Vlees zoals vlees hoort te zijn. Lekker bereid, met een bloedrode jus. Liefst iedere dag op mijn bord. :Y)
  donderdag 13 juni 2019 @ 10:18:06 #47
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_187401988
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:03 schreef Elzies het volgende:
We hebben het hier niet over vleesvervangers maar over een soja product.
Er zit geen soja in de Beyond burger
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 13 juni 2019 @ 10:19:37 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187401998
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:03 schreef Elzies het volgende:
We hebben het hier niet over vleesvervangers maar over een soja product. De term vleesvervanger is misleidend want we hebben het hier niet over vlees.

Vlees is afkomstig van een door de mens geproduceerd dier, lekker vetgemest tijdens zijn bestaan en later geslacht voor consumptie. Vlees zoals vlees hoort te zijn. Lekker bereid, met een bloedrode jus. Liefst iedere dag op mijn bord. :Y)
Een sojaproduct waar geen soja in zit. Hmmmm. Hoe werkt dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187402034
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:18 schreef mstx het volgende:

[..]

Er zit geen soja in de Beyond burger
Goed, wat zit er dan wel in behalve vlees?
pi_187402037
't is wachten op de eerste vlees producent die zijn varkensvlees tussen de vegavoeding gaat leggen
met "gevoerd met SOJA, BURGER" op de verpakking.
Als die vuige hippies het mogen, dan mogen de bourgondiërs het ook. :7

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 10:26:14 ]
  donderdag 13 juni 2019 @ 10:26:39 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187402053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:24 schreef Elzies het volgende:

[..]

Goed, wat zit er dan wel in behalve vlees?
Erwten en bieten. Dat had je geweten wanneer je de link in de OP had gelezen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187402074
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Erwten en bieten. Dat had je geweten wanneer je de link in de OP had gelezen.
Ik klik nooit op links.

Goed, allesbehalve vlees dus.

Dan blijf ik het raar vinden dergelijke producten te bestempelen als vleesvervangers. Het heeft gewoon.niets met vlees van doen.
  donderdag 13 juni 2019 @ 10:32:37 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187402099
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik klik nooit op links.

Goed, allesbehalve vlees dus.

Dan blijf ik het raar vinden dergelijke producten te bestempelen als vleesvervangers. Het heeft gewoon.niets met vlees van doen.
Hoeft toch ook niet? Het is een alternatief voor vlees. Dus een vervanger.

Maar het is geen vlees en hoort ook niet tussen het vlees te liggen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 10:34:29 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187402116
vlees vervangen met vlees is wel een raar verhaal idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187402793
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik klik nooit op links.

Goed, allesbehalve vlees dus.

Dan blijf ik het raar vinden dergelijke producten te bestempelen als vleesvervangers. Het heeft gewoon.niets met vlees van doen.
Het is een vervangend product dat kwa voedingswaarde, en in dit geval ook kwa mondgevoel, uiterlijk en smaak in de buurt komt van vlees. Ontstaan vanuit de misvatting dat vlees de enige eiwitbron is en dat een maaltijd altijd moet bestaan uit een plak vlees met wat garnering eromheen. Als je je een klein beetje verdiept in vegetarisch eten weet je dat dat totale onzin is. En daarom is die beyond burger ook niet bedoeld voor de echte vegetarier, maar voor de vleeseter die met minimale moeite een vleesloze maaltijd wil maken, door het vlees te vervangen met een surrogaat dat op dezelfde manier bereid kan worden.
pi_187402818
Als het smaakt als echt vlees, dan geen problemen mee. Maar betwijfel daat vooralsnog... en is oneerlijke concurrentie tov andere vega merken.
pi_187402864
Enkele maanden geleden geproefd. Naar mijn mening smaakt de burger precies zoals McDonalds 'vlees'. Weet niet of dat nou een goed teken is. Verder zit er wel goede vooruitgang in de vleesvervangers met dit product.
Trotse Twentenaar
  donderdag 13 juni 2019 @ 11:43:42 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187402875
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:42 schreef zlotka het volgende:
Enkele maanden geleden geproefd. Naar mijn mening smaakt de burger precies zoals McDonalds 'vlees'. Weet niet of dat nou een goed teken is. Verder zit er wel goede vooruitgang in de vleesvervangers met dit product.
Stinkt het zo ontzettend als beweerd wordt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187403007
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stinkt het zo ontzettend als beweerd wordt?
Heb ik zelf niet echt gemerkt. Ik weet niet of er verschillende zijn, maar ik had wel de ingevroren variant. Kan me voorstellen dat dit bij een 'verse' burger erger is.
Trotse Twentenaar
pi_187403019
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stinkt het zo ontzettend als beweerd wordt?
Ik vond hem raar ruiken, stinken is overdreven maar ik kreeg er geen honger van.

Maar aan een hamburger van de mcdonalds kun je beter ook niet ruiken. Dat heb ik een keer gedaan en dat was meteen ook de allerlaatste keer dat ik zo'n ding heb gegeten.
  donderdag 13 juni 2019 @ 12:01:25 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187403111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:54 schreef zlotka het volgende:

[..]

Heb ik zelf niet echt gemerkt. Ik weet niet of er verschillende zijn, maar ik had wel de ingevroren variant. Kan me voorstellen dat dit bij een 'verse' burger erger is.
Oh, ik wist niet dat er meer varianten zijn.

Misschien toch maar eens proberen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 13 juni 2019 @ 12:01:50 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187403122
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:55 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ik vond hem raar ruiken, stinken is overdreven maar ik kreeg er geen honger van.

Maar aan een hamburger van de mcdonalds kun je beter ook niet ruiken. Dat heb ik een keer gedaan en dat was meteen ook de allerlaatste keer dat ik zo'n ding heb gegeten.
Ja goed, eieren ruiken ook niet lekker. Smaakte de burger wel goed?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187403141
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:33 schreef Za het volgende:
Er is telkens veel gesteggel over de namen van allerlei vleesvervangende producten.
Maar voor de Amerikaanse variant, wordt ruim baan gemaakt.
De beyond MEAT burger ligt in de schappen zelfs gewoon tussen het vlees (sinds vorige maand), en dat is blijkbaar voor niemand een probleem, evenmin dat er in grote letters MEAT op staat.

De reden dat het tussen het vlees ligt: het bedrijf Beyond Meat streeft ernaar hun vegan vlees overal tussen het echte vlees aan te bieden, zodat mensen die iets minder vlees willen eten de burger gemakkelijk kunnen pakken op de plek waar ze normaal heen gaan voor hun eiwitten. Zo wordt vlees skippen steeds een beetje makkelijker.
https://www.culy.nl/nieuws/beyond-burger-vegan-burger/

Ja daar streven alle Vega producenten naar, dit lijkt me niet helemaal fair.

Overigens juich ik dit soort producten alleen maar toe :)
Dat ziet er lekker uit! :o

Die ga ik proberen :9



https://www.businessinsider.nl/beyond-meat-beurs-aandeel/
pi_187403199
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:55 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ik vond hem raar ruiken, stinken is overdreven maar ik kreeg er geen honger van.

Maar aan een hamburger van de mcdonalds kun je beter ook niet ruiken. Dat heb ik een keer gedaan en dat was meteen ook de allerlaatste keer dat ik zo'n ding heb gegeten.
Mc Donalds :D ja da's goor gewoon....

beter deze proberen dan met een plakkie kaas schijfje augurk en tomatenketchup :9

[ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 13-06-2019 12:21:30 ]
pi_187403329
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:56 schreef Za het volgende:
20% van de reviewers op Amazon klaagt over de stank van deze burgers:

Revolting.
Oh my god. This smelled horrible to the point that I had to spray air freshener and light a candle. I threw it away before it was even finished cooking because the smell alone made me sick. I can’t fathom how there are so many 5 star reviews. They must be from company.

The smell was VIOLENTLY DISGUSTING. These chemical cat food smelling lab products stank up my whole 4000sq ft house for TWO days. They need to shut down this company. No food on the planet can wreak havoc with the stench this gives off. I took the pan outside straight to the garbage. I almost threw up all evening from the smell alone. Didn’t even think of trying it. I opened all doors and windows and left them open in very cold weather. Came up this morning to an ice cold house and smell is still there. Finally subsiding. I am astonished that anyone can eat these. It smells like formaldehyde and cat food. Rotten fish smells better. Un B lievable!!!


:D

dat zijn de vleesvreters die gaan het sowieso al afkeuren zonder te proeven :')

nah... ik ga het wel proberen en dan zie ik het wel... ik kende deze nog niet....
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 12:55:34 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403687
maar waarom ligt deze nu wel tussen het echte vlees dan?

wat is daar de gedachtegang achter?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 juni 2019 @ 12:59:56 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187403732
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 12:55 schreef sp3c het volgende:
maar waarom ligt deze nu wel tussen het echte vlees dan?

wat is daar de gedachtegang achter?
Dat staat toch in de OP?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:01:16 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403746
nee dat staat niet in de OP
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 juni 2019 @ 13:03:05 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187403769
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:01 schreef sp3c het volgende:
nee dat staat niet in de OP
quote:
De reden dat het tussen het vlees ligt: het bedrijf Beyond Meat streeft ernaar hun vegan vlees overal tussen het echte vlees aan te bieden, zodat mensen die iets minder vlees willen eten de burger gemakkelijk kunnen pakken op de plek waar ze normaal heen gaan voor hun eiwitten. Zo wordt vlees skippen steeds een beetje makkelijker.
Nee, slechts letterlijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:04:00 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403774
nee helemaal niet

er staat waarom het bedrijf dat zelf graag zo zou zien, niet waarom supermarkten daarmee akkoord gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:04:14 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403777
moet ik bij zeggen dat ik ze nog niet tegen ben gekomen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 juni 2019 @ 13:05:26 #72
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187403789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:04 schreef sp3c het volgende:
nee helemaal niet

er staat waarom het bedrijf dat zelf graag zo zou zien, niet waarom supermarkten daarmee akkoord gaan
Zeg dan meteen dat je wil weten waarom supermarkten daarmee akkoord gaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:05:58 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403798
deze gast :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:06:39 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403804
ok letterlijk dan:

waarom ligt deze nu wel tussen het echte vlees dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 juni 2019 @ 13:07:30 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187403819
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:05 schreef sp3c het volgende:
deze gast :')
Je bent zelf onduidelijk :{w.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:06 schreef sp3c het volgende:
ok letterlijk dan:

waarom ligt deze nu wel tussen het echte vlees dan
Waarschijnlijk omdat dat een voorwaarde van het bedrijf is om die vervanger te mogen verkopen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:09:03 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403834
is gewoon duidelijk voor iedereen

het is raar als na alle EUdrama over kipstuckjes enzo deze erwtenburger stiekom tussen de echte burgers zou liggen, dat lijkt mij vragen om meer drama
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:12:25 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403869
de reden die dat bedrijf opgeeft is ook matig trouwens, het is helemaal niet heel moeilijk om een fatsoenlijke maaltijd te bereiden zonder vlees en als ik daar zin in heb kijk ik logischerwijs niet bij de hamburgers

vreemd verhaal weer dit _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 juni 2019 @ 13:14:00 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187403891
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:09 schreef sp3c het volgende:
is gewoon duidelijk voor iedereen

het is raar dat na alle EUdrama over kipstuckjes enzo deze erwtenburger stiekom tussen de echte burgers zou liggen, dat lijkt mij vragen om meer drama
Ik vind het ook niet logisch. Zelfs stom, het wordt er niet duidelijker op en iemand die minder vlees wil eten kan ook gewoon twee meter verder lopen naar het schap met vegetarische producten.

Daarom denk ik dat het door dit bedrijf als voorwaarde is gesteld om het product te mogen verkopen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 13 juni 2019 @ 13:14:33 #79
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_187403897
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:33 schreef Za het volgende:
de reden dat het tussen het vlees ligt: het bedrijf Beyond Meat streeft ernaar hun vegan vlees overal tussen het echte vlees aan te bieden, zodat mensen die iets minder vlees willen eten de burger gemakkelijk kunnen pakken op de plek waar ze normaal heen gaan voor hun eiwitten
En de mensen die op zoek zijn naar vleesvervangers intussen maar zoeken naar dit produkt...
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:14:35 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403899
zou niet verkopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 juni 2019 @ 13:15:54 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187403920
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:14 schreef Kopiko het volgende:

[..]

En de mensen die op zoek zijn naar vleesvervangers intussen maar zoeken naar dit produkt...
Idd, want die zoek je tussen t vlees _O-.

Not.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:20:03 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187403978
klinkt als een matige poging de vakken bezet te houden/krijgen zodat er minder ruimte is voor normale burgerts
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 13 juni 2019 @ 13:21:06 #83
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_187403994
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:20 schreef sp3c het volgende:
klinkt als een matige poging de vakken bezet te houden/rijgen zodat er minder ruimte is voor normaal vlees
Goed gezien spek :)
pi_187404001
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:14 schreef Kopiko het volgende:

[..]

En de mensen die op zoek zijn naar vleesvervangers intussen maar zoeken naar dit produkt...
Lijkt alsof ze de vleeseters willen overtuigen of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:22:47 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187404015
was vroegah met videogames ook

kreeg je steeds grotere,extravagantere, megalomanere boxen maar daar prikken mensen vanzelf doorheen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 13 juni 2019 @ 13:28:19 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187404076
ik geloof ook niet dat het een eis van de producent is hoor, waarom zou je daar in godsnaam mee akkoord gaan?

de klanten die bij de hamburgers shoppen zitten er niet op te wachten en de klanten die er wel op zitten te wachten shoppen niet bij de hamburgers ... dan ben je echt een malloot als je dat gaat zitten eisen hoor :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187404189
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:06 schreef sp3c het volgende:
ok letterlijk dan:

waarom ligt deze nu wel tussen het echte vlees dan?
Omdat het een eer is deze burger in je assortiment te mogen hebben. Er zitten grote namen als oa Bill Gates achter.

Tot op heden mochten slechts enkele restaurants de burger bereiden, waaronder dat van Robert Kranenborg.
Nu bij de AH, maar dan bepaalt Beyond Meat wel waar hij komt te liggen.

Ze zeggen letterlijk niet tussen de Vega producten te willen liggen, want: "We maken een burger van vlees, gemaakt van planten", noemt oprichter Ethan Brown het tegenover CNN.

https://www.rtlz.nl/life/(...)vleesvervanger-beurs

Ik vind het een aparte gang van zaken. Tevens onlogisch gezien vegetariërs het vleesschap vermijden. Het is gewoon een combi van een statement maken en macht.
pi_187404233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:28 schreef sp3c het volgende:
ik geloof ook niet dat het een eis van de producent is hoor, waarom zou je daar in godsnaam mee akkoord gaan?
Omdat je als AH Delhaize de primeur hebt.
pi_187404395
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 17:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als je het per ongeluk gekocht hebt als echt vlees en je het verschil zelf niet merkt betekend dat alleen maar dat ze hun werk erg goed doen :D
Nog ff :D
pi_187405087
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:09 schreef sp3c het volgende:
is gewoon duidelijk voor iedereen

het is raar als na alle EUdrama over kipstuckjes enzo deze erwtenburger stiekom tussen de echte burgers zou liggen, dat lijkt mij vragen om meer drama
Deze verpakking en naam is wel wat minder misleidend in mijn ogen dan die van het kipstuckjes, vleesch, gehacktballen verhaal.
pi_187405510
Net even een paar jalapeno burgers gehaald voor op de grill vanavond, steek die vegameuk maar in je reet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187405533
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:14 schreef Hathor het volgende:
Net even een paar jalapeno burgers gehaald voor op de grill vanavond, steek die vegameuk maar in je reet.
Er is ook een vegetarische Jalapeno burger, deze eet ik vanavond met sriracha saus :)
pi_187405566
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:16 schreef Za het volgende:

[..]

Er is ook een vegetarische Jalapeno burger, deze eet ik vanavond met sriracha saus :)
Nou smakelijk dan maar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_187405577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:19 schreef Hathor het volgende:

Nou smakelijk dan maar.
Jij ook, misschien kunnen we het eens worden over de saus?
pi_187405585
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:21 schreef Za het volgende:

[..]

Jij ook, misschien kunnen we het eens worden over de saus?
Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, ik beperk me meestal gewoon tot ketchup. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 13 juni 2019 @ 15:27:01 #96
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_187405645
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 23:54 schreef mstx het volgende:

[..]

Een komkommer van 100% vlees, alleen de kleur van deze imitatiekomkommer komt nog niet helemaal overeen:
[ afbeelding ]
Ik zag hem laatst inderdaad naast de groene komkommers. Ik ben toch voor de groene gegaan :@
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_187405652
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:22 schreef Hathor het volgende:

Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, ik beperk me meestal gewoon tot ketchup. :')
Probeer het eens, IMO is er niets beters op burgers en bv sushi dan Sriracha (fles met de haan). Meng 1 deel mayo met een derde deel Sriracha, klaar.

pi_187405682
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 15:27 schreef Za het volgende:

[..]

Probeer het eens, IMO is er niets beters op burgers en bv sushi dan Sriracha (fles met de haan). Meng 1 deel mayo met een derde deel Sriracha, klaar.

[ afbeelding ]
Ik zal het eens in de gaten houden, bedankt voor de tip. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 13 juni 2019 @ 15:34:04 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187405718
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 13:28 schreef sp3c het volgende:
ik geloof ook niet dat het een eis van de producent is hoor, waarom zou je daar in godsnaam mee akkoord gaan?

de klanten die bij de hamburgers shoppen zitten er niet op te wachten en de klanten die er wel op zitten te wachten shoppen niet bij de hamburgers ... dan ben je echt een malloot als je dat gaat zitten eisen hoor :')
Het is dan ook een product dat alleen malloten kopen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187406234
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:33 schreef MissGiraffe het volgende:

Ja leuk man, de evangelische 7e dags adventisten sponsoren, en de producten van die vega slager zijn ook nog eens kei-zout.
Hij is al enige tijd gescheiden van Marianne.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')