abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:19:50 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_187385818
Of is ie toch een hond?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:21:10 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_187385830
Wie?
:')
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:24:09 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_187385882
1.82
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:26:57 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_187385910
quote:
3s.gif Op woensdag 12 juni 2019 12:24 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Hont
Kadt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_187387537
Hoe Lang is niet 'zo-maar-een-Chinees'.
Het is er een uit anderhalf miljard.

Fijne vent, die Hoe Lang.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_187388119
2x de helft.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:20:50 #8
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_187401450
Hij is 41 en denk een manlet
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:31:24 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187401559
Hoe Lang: ‘Ik ben eigenlijk Vietnamees’
Mop-figuur is verwarring zat
2 april 2017 door Diederik Smit en Luuk van der Vaart

Het is een misverstand waar de 48-jarige Hoe Lang al zijn hele leven mee geconfronteerd wordt: Hoe Lang is een Chinees. De hoofdfiguur uit de aziatenmop laat geen spaan heel van de clou: “Ik kom uit Vietnam.”

De afspraak voor een interview met Lang stond al enkele maanden. Toen we een week van tevoren belden om de precieze locatie vast te stellen, kregen we een opvallende reactie: een grand café in Hanoi. Het zou niet de laatste verrassing blijken. Als we een week later arriveren op de afgesproken locatie, zit onze boomlange gast al klaar. Op de vraag waarom hij zo nodig in Vietnam wilde afspreken, antwoordt hij kort maar feitelijk: “Ik woon hier. Al mijn hele leven.”


Het is 1974 als de kleine Hoe zichzelf voor het eerst terughoort in een mop. Een Nederlandse zakenrelatie van zijn vader is te gast in huize Lang, tien kilometer ten zuiden van het overigens in puin liggende Saigon. “Hij vroeg hoe lang een Chinees was en toen niemand lachte, zei hij dat hij het over mij had. Op dat moment besefte ik nog niet dat ik de hoofdfiguur in een niet-kloppende mop geworden was. Je bent vijf, je hebt geen idee.”

Lang beweert zelfs dat hij nog nooit in China is geweest: “In 1998 probeerde ik een Chinees visum aan te vragen. Toen ik m’n naam zei, werd ik keihard uitgelachen door de autoriteiten. Ik word nog steeds kwaad als ik eraan denk.”

Zijn nationaliteit is niet het enige foutieve gegeven dat over de Aziaat circuleert. “Ik heb mensen wel eens horen zeggen dat ik twee broers heb: So Lang en Nie Lang. Hilarisch natuurlijk, maar ook onzin: ik heb alleen een zus, en die heet Nguyen Lang.”

Hoe neemt een slok van zijn loempia en denkt even na. “Overigens is ze vorig jaar getrouwd met een Groenlandse oliemagnaat, sindsdien heet ze Nguyen Canick-Lang. Canicklang betekent in het Inuit ‘mollig sneeuwvlokje’, dus ik vrees een beetje dat ze daar nu een mop geworden is.”

De ouders van Hoe leven mee met hun zoon. “Als we hadden geweten wat het allemaal teweeg zou brengen, hadden we hem misschien een andere naam gegeven. Maar dat is allemaal wijsheid achteraf. Mijn ouders konden ook niet weten hoe ongelukkig het was om mij Tamelijk te noemen.”
And so is the past
  donderdag 13 juni 2019 @ 09:33:03 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_187401579
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hoe Lang: ‘Ik ben eigenlijk Vietnamees’
Mop-figuur is verwarring zat
2 april 2017 door Diederik Smit en Luuk van der Vaart

Het is een misverstand waar de 48-jarige Hoe Lang al zijn hele leven mee geconfronteerd wordt: Hoe Lang is een Chinees. De hoofdfiguur uit de aziatenmop laat geen spaan heel van de clou: “Ik kom uit Vietnam.”

De afspraak voor een interview met Lang stond al enkele maanden. Toen we een week van tevoren belden om de precieze locatie vast te stellen, kregen we een opvallende reactie: een grand café in Hanoi. Het zou niet de laatste verrassing blijken. Als we een week later arriveren op de afgesproken locatie, zit onze boomlange gast al klaar. Op de vraag waarom hij zo nodig in Vietnam wilde afspreken, antwoordt hij kort maar feitelijk: “Ik woon hier. Al mijn hele leven.”

Het is 1974 als de kleine Hoe zichzelf voor het eerst terughoort in een mop. Een Nederlandse zakenrelatie van zijn vader is te gast in huize Lang, tien kilometer ten zuiden van het overigens in puin liggende Saigon. “Hij vroeg hoe lang een Chinees was en toen niemand lachte, zei hij dat hij het over mij had. Op dat moment besefte ik nog niet dat ik de hoofdfiguur in een niet-kloppende mop geworden was. Je bent vijf, je hebt geen idee.”

Lang beweert zelfs dat hij nog nooit in China is geweest: “In 1998 probeerde ik een Chinees visum aan te vragen. Toen ik m’n naam zei, werd ik keihard uitgelachen door de autoriteiten. Ik word nog steeds kwaad als ik eraan denk.”

Zijn nationaliteit is niet het enige foutieve gegeven dat over de Aziaat circuleert. “Ik heb mensen wel eens horen zeggen dat ik twee broers heb: So Lang en Nie Lang. Hilarisch natuurlijk, maar ook onzin: ik heb alleen een zus, en die heet Nguyen Lang.”

Hoe neemt een slok van zijn loempia en denkt even na. “Overigens is ze vorig jaar getrouwd met een Groenlandse oliemagnaat, sindsdien heet ze Nguyen Canick-Lang. Canicklang betekent in het Inuit ‘mollig sneeuwvlokje’, dus ik vrees een beetje dat ze daar nu een mop geworden is.”

De ouders van Hoe leven mee met hun zoon. “Als we hadden geweten wat het allemaal teweeg zou brengen, hadden we hem misschien een andere naam gegeven. Maar dat is allemaal wijsheid achteraf. Mijn ouders konden ook niet weten hoe ongelukkig het was om mij Tamelijk te noemen.”
Leuke grap :')
Je kunt de speld horen vallen, zo leuk is ie :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_187402964
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hoe Lang: ‘Ik ben eigenlijk Vietnamees’
Mop-figuur is verwarring zat
2 april 2017 door Diederik Smit en Luuk van der Vaart

Het is een misverstand waar de 48-jarige Hoe Lang al zijn hele leven mee geconfronteerd wordt: Hoe Lang is een Chinees. De hoofdfiguur uit de aziatenmop laat geen spaan heel van de clou: “Ik kom uit Vietnam.”

De afspraak voor een interview met Lang stond al enkele maanden. Toen we een week van tevoren belden om de precieze locatie vast te stellen, kregen we een opvallende reactie: een grand café in Hanoi. Het zou niet de laatste verrassing blijken. Als we een week later arriveren op de afgesproken locatie, zit onze boomlange gast al klaar. Op de vraag waarom hij zo nodig in Vietnam wilde afspreken, antwoordt hij kort maar feitelijk: “Ik woon hier. Al mijn hele leven.”

Het is 1974 als de kleine Hoe zichzelf voor het eerst terughoort in een mop. Een Nederlandse zakenrelatie van zijn vader is te gast in huize Lang, tien kilometer ten zuiden van het overigens in puin liggende Saigon. “Hij vroeg hoe lang een Chinees was en toen niemand lachte, zei hij dat hij het over mij had. Op dat moment besefte ik nog niet dat ik de hoofdfiguur in een niet-kloppende mop geworden was. Je bent vijf, je hebt geen idee.”

Lang beweert zelfs dat hij nog nooit in China is geweest: “In 1998 probeerde ik een Chinees visum aan te vragen. Toen ik m’n naam zei, werd ik keihard uitgelachen door de autoriteiten. Ik word nog steeds kwaad als ik eraan denk.”

Zijn nationaliteit is niet het enige foutieve gegeven dat over de Aziaat circuleert. “Ik heb mensen wel eens horen zeggen dat ik twee broers heb: So Lang en Nie Lang. Hilarisch natuurlijk, maar ook onzin: ik heb alleen een zus, en die heet Nguyen Lang.”

Hoe neemt een slok van zijn loempia en denkt even na. “Overigens is ze vorig jaar getrouwd met een Groenlandse oliemagnaat, sindsdien heet ze Nguyen Canick-Lang. Canicklang betekent in het Inuit ‘mollig sneeuwvlokje’, dus ik vrees een beetje dat ze daar nu een mop geworden is.”

De ouders van Hoe leven mee met hun zoon. “Als we hadden geweten wat het allemaal teweeg zou brengen, hadden we hem misschien een andere naam gegeven. Maar dat is allemaal wijsheid achteraf. Mijn ouders konden ook niet weten hoe ongelukkig het was om mij Tamelijk te noemen.”
Tja, al die Aziaten lijken op elkaar, hè.
Niet moeilijk om ze door elkaar te halen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 13 juni 2019 @ 12:00:15 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187403099
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 09:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leuke grap :')
Je kunt de speld horen vallen, zo leuk is ie :)
Scherp.
And so is the past
  donderdag 13 juni 2019 @ 12:02:52 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_187403139
quote:
9s.gif Op donderdag 13 juni 2019 12:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Scherp.
Ik zeg maar zo, je kunt beter een speld laten vallen dan een kwartje (vooropgesteld dat je een kwartje hebt)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_187409424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 12:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zeg maar zo, je kunt beter een speld laten vallen dan een kwartje (vooropgesteld dat je een kwartje hebt)
Ik heb nog wel een duppie.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')