abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:14:57 #1
486099 Ieniemienie88
Wat moet ik nou
pi_187384850
Hi
Ik zit in dubio wat betreft mijn gevoelens.
Ik heb een aantal jaren geleden een relatie gehad. Deze is verbroken, gezien meneer een andere vrouw had. Hij loog hierover en via zijn vrienden ben ik erachter gekomen dat hij tijdens onze relatie al een ander had. Hij heeft mij aan de kant geschoven met allerlei neppe excuses, maar de waarheid had hij nooit verteld. We hadden na deze breuk geen contact meer. Sinds drie kwart jaar heeft hij contact met me gezocht. Wel van belang te benoemen dat hij nog steeds dezelfde vriendin heeft. Ik had voor mijn gevoel alles afgesloten, maar alles kwam weer naar boven. Hij had vele praatjes, zoals het niet meer krijgen van aandacht van zijn vriendin, ik die alles had wat zij niet had etc etc. We hebben wel eens vaker afgesproken, het was geen wraak richting haar, maar ik heb gewoon nog een zwak voor hem. Ik keur het niet goed nee.
Hij beloofde van alles, wilde doorgaan met contact, ondanks dat hij vader wordt. Ik heb het contact gestopt. Hij heeft tussen neus en lippen door verteld dat hij nog meerdere vrouwen heeft waarmee hij het bed induikt. Voor mij ook de reden om hier niet mee verder te gaan. Het is duidelijk dat hij me weer gebruikt heeft, hij gaf altijd aan dat hij veranderd was. Niet dus. Alleen de laatste tijd knaagt het erg aan me, om hier iets mee te willen doen. Hij komt overal mee weg, zij die (denk ik) nergens van af weet. Het klinkt evil, maar als ik eraan denk om hier iets mee te moeten, geeft mij dit een gevoel van rechtvaardigheid. De andere kant van de medaille is, dat ik dan diegene ben die het gedaan heeft.
Wat zouden jullie doen?
pi_187384879
Contact verbreken en nooit meer aan beginnen.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:16:56 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_187384880
Eerst deed hij jou dit aan. Nu doe je het jezelf aan
pi_187385001
Uhm.. Ben je de ex van deze gast: Op twee vrouwen verliefd??
pi_187385142
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Uhm.. Ben je de ex van deze gast: Op twee vrouwen verliefd??
Klinkt bekend inderdaad.
Maar ik zou er niks mee doen, kan alleen maar fout gaan.
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:41:18 #6
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_187385210
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:14 schreef Ieniemienie88 het volgende:
Het klinkt evil, maar als ik eraan denk om hier iets mee te moeten, geeft mij dit een gevoel van rechtvaardigheid. De andere kant van de medaille is, dat ik dan diegene ben die het gedaan heeft.
Wat zouden jullie doen?
Heel naar, zeker gezien hij bijna opschept over zijn manier van vrouwen behandelen en ontrouwheid. Je kan je er volledig buiten houden. Veiligst.

Echter, je kan ook open kaart spelen met zijn huidige vrouw / vriendin. Die lul wordt notabene vader, zijn partner heeft het recht de waarheid te weten. Je zal hiermee veel schade aanrichten, maar met een terechte reden. Dan ben jij wel degene die het gedaan heeft, maar daar heb je lef voor nodig. De enige slechterik in dit verhaal is die gast.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_187385293
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:41 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Heel naar, zeker gezien hij bijna opschept over zijn manier van vrouwen behandelen en ontrouwheid. Je kan je er volledig buiten houden. Veiligst.

Echter, je kan ook open kaart spelen met zijn huidige vrouw / vriendin. Die lul wordt notabene vader, zijn partner heeft het recht de waarheid te weten. Je zal hiermee veel schade aanrichten, maar met een terechte reden. Dan ben jij wel degene die het gedaan heeft, maar daar heb je lef voor nodig. De enige slechterik in dit verhaal is die gast.
Je vergeet alleen even dat ts zelf ook meedeed aan zijn bedrog, aangezien ze wist van zijn vriendin en aankomend kind.
Ze is zelf dus net zo fout
  woensdag 12 juni 2019 @ 11:46:56 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187385302
Je zou het niet aan haar vertellen omdat je zoveel om haar geeft of uit een nobel instinct, maar je wil het vertellen om je ex en z’n huidige vrouw pijn te doen. En dat is nooit een goede reden om zoiets te vertellen. Die vrouw komt er vanzelf wel achter als ik het zo lees, daar neukt hij teveel voor rond, en ik ben het eens dat ze het verdiend te weten, maar niet op deze manier.

Gewoon doorgaan met je leven en die gast nooit meer toe laten in je leven. Dat heb je in eigen handen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 12 juni 2019 @ 12:04:40 #9
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_187385619


En ik zou niks doen. Je wil nu de boosheid over je eigen stupiditeit richten op hem.
Niks nobels aan.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_187385706
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:14 schreef Ieniemienie88 het volgende:
Wat zouden jullie doen?
ik neem aan dat je vraag vooral betreft of je de huidige vrouw van die ex-flirt moet gaan vertellen wat je van hem weet.

Ik zou daar verder geen antwoord ophebben omdat ik denk dat het sowieso al een erg slecht teken is in zulke relaties terecht te zijn gekomen, kennelijk jezelf heel 'zwak' opgesteld te hebben op basis van wat slappe en doorzichtige complimentjes en aandacht van zijn kant...
hem te makkelijk 'geloofd' hebt, toen hij bewerde 'verandert' te zijn, wat echter ook weinig geloofwaardig lijkt te zijn, als hij voorheen al een leugenaar bleek te zijn.

Ik denk wel dat als je een beslissing neemt, je die enkel en alleen moet nemen op basis van wat je er eigenlijk zélf voor voordeel uit haalt, en niet wegerns 'anderen'...
Ik vermoed dat je al in deze situatie zit doordat je kennelijk een te laag gevoel van zelfwaarde hebt.

werk daaraan, zorg dat je zelf sterk wordt... als je daarvoor eventueel het nemen van wraak als proces door moet maken, moet je dat vooral zelf doen, maar doe het dan voor jezelf en niet omdat je een reactie van zijn kant eruit hoopt te slepen, of omdat je nog steeds gevoelens voor hem hebt oid.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 12 juni 2019 @ 14:33:39 #11
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_187387864
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:16 schreef dimmak het volgende:
Contact verbreken en nooit meer aan beginnen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_187402496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Uhm.. Ben je de ex van deze gast: Op twee vrouwen verliefd??
Het heerst een beetje geloof ik R&P / Collega

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 11:14 schreef Ieniemienie88 het volgende:
Hi
Ik zit in dubio wat betreft mijn gevoelens.
Ik heb een aantal jaren geleden een relatie gehad. Deze is verbroken, gezien meneer een andere vrouw had. Hij loog hierover en via zijn vrienden ben ik erachter gekomen dat hij tijdens onze relatie al een ander had. Hij heeft mij aan de kant geschoven met allerlei neppe excuses, maar de waarheid had hij nooit verteld. We hadden na deze breuk geen contact meer. Sinds drie kwart jaar heeft hij contact met me gezocht. Wel van belang te benoemen dat hij nog steeds dezelfde vriendin heeft. Ik had voor mijn gevoel alles afgesloten, maar alles kwam weer naar boven. Hij had vele praatjes, zoals het niet meer krijgen van aandacht van zijn vriendin, ik die alles had wat zij niet had etc etc. We hebben wel eens vaker afgesproken, het was geen wraak richting haar, maar ik heb gewoon nog een zwak voor hem. Ik keur het niet goed nee.
Hij beloofde van alles, wilde doorgaan met contact, ondanks dat hij vader wordt. Ik heb het contact gestopt. Hij heeft tussen neus en lippen door verteld dat hij nog meerdere vrouwen heeft waarmee hij het bed induikt. Voor mij ook de reden om hier niet mee verder te gaan. Het is duidelijk dat hij me weer gebruikt heeft, hij gaf altijd aan dat hij veranderd was. Niet dus. Alleen de laatste tijd knaagt het erg aan me, om hier iets mee te willen doen. Hij komt overal mee weg, zij die (denk ik) nergens van af weet. Het klinkt evil, maar als ik eraan denk om hier iets mee te moeten, geeft mij dit een gevoel van rechtvaardigheid. De andere kant van de medaille is, dat ik dan diegene ben die het gedaan heeft.
Wat zouden jullie doen?
Als je zo nodig iets wil doen, zeg dan tegen hem dat als hij geen open kaart speelt jij het gaat doen in x periode. Dan geef je hem de keuze om het zelf te openbaren, terwijl de kans ook groot is dat jij definitief van hem af bent omdat hij dat niet van je zal pikken en hij niet meer met hangende pootjes bij je zal komen wauwelen over blablabla.

Houd er wel alsjeblieft rekening mee dat als je zulke gevoelige informatie door gaat spelen dat verstrekkende gevolgen kan hebben voor zo een jong gezin. Moedwillig stress tijdens de zwangerschap veroorzaken is niet bepaald rechtvaardig voor de aanstaande moeder als er complicaties of erger optreed. Na de geboorte staat je leven door zo een baby al enorm op z'n kop, dan is het ook wel cru om dat nog heftiger te maken met zulk nieuws. Vraag jezelf goed af of jij dat op je geweten wil hebben, want of je nou gelooft wordt of niet (hij zal zich vast indekken), het is extra ballast waarvan jij de keuze dan hebt gemaakt om het erbij te gooien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')