Ik heb P405's. Wat kun je met die QR stickers?quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:06 schreef MaGNeT het volgende:
@:leolinedance
Maar klopt inderdaad, je kan niet alle optimizers combineren (zie datasheet).
Als het P370's waren had ik er wel een paar van je over willen nemen (op reserve).
Zitten de QR stickers er nog bij?
Die haal je bij het plaatsen van de optimizers van de optimizers en plak je op de layout die je hebt uitgeprint zodat je eenvoudig kan zien welke optimizer waar ligt.quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb P405's. Wat kun je met die QR stickers?
Net even gekeken en de QR stickers zitten nog op alle kastjes... En wat betreft de prijs, daar is uiteraard over te praten,,,quote:Op woensdag 12 juni 2019 02:06 schreef MaGNeT het volgende:
@:leolinedance
Maar klopt inderdaad, je kan niet alle optimizers combineren (zie datasheet).
Als het P370's waren had ik er wel een paar van je over willen nemen (op reserve).
Zitten de QR stickers er nog bij?
Nope per 6.quote:
Er zit 25 jaar fabrieksgarantie op SolarEdge optimizers.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:22 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Nope per 6.
Als onderbouwing geef ik:
Mijn p300's kostten 35 euro p/s nieuw incl. garantie 2 jaar geleden.
Ik bied nu ongeveer 1/3e van de nieuwprijs voor een 2e hands product zonder garantie.
Ik heb ze niet nodig, maar zou er een paar reserve willen hebben en ik wil later nog 1 paneel bijplaatsen als ik de luchtdoorvoer op het dak heb verplaatst.
Zonder kleine letters dat deze dan wel door een erkend instalatiebedrijf diennen te worden gemonteerd en heb je de bonnen nog?quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zit 25 jaar fabrieksgarantie op SolarEdge optimizers.
Nee, maar voor 60 euro gaan wij ook geen zaken doen...quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:01 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Zonder kleine letters dat deze dan wel door een erkend instalatiebedrijf diennen te worden gemonteerd en heb je de bonnen nog?
Nee... 7 euro voor versturen is 18 euro voor 2 stuks is dus 9 euro per stuk... Dus nee...quote:
Super toppo, maar nog geen slotjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |