abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 juni 2019 @ 13:25:22 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_187368956
Hoi!

Ik heb te lang gedacht dat het vrouwenvoetbal een stille dood zou sterven.
Nu staan ze echter op het WK!

Dus bij deze een verzoek om tips om zo snel mogelijk een successupporter te kunnen zijn.

Gelden dezelfde regels als bij het mannenvoetbal? Hoe leg je buitenspel uit in het vrouwenvoetbal? Met bierviltjes en glazen of kan het ook met koffiekopjes en schoteltjes?

Wie zijn de beste vrouwenvoetballers en kunnen die ook in het mannenvoetbal mee?

Wie zijn de landen die goed zijn in vrouwenvoetbal?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 11 juni 2019 @ 13:28:40 #2
213457 engine
pi_187369001
Dat is het mooie van vrouwenvoetbal, je hoeft er niks van te kunnen, te weten of zelfs maar de wedstrijden te kijken.

Gewoon enthousiast doen als de rest dat doet en het komt helemaal goed.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_187369017
Dan nu de checklist:

- patot ipv friet zeggen
- ongevraagd de polonaise doen
- waves maken in het stadion

Als je hier aan kan voldoen dan ben je er al.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 13:42:53 #4
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187369201
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 13:25 schreef Maanvis het volgende:
Gelden dezelfde regels als bij het mannenvoetbal? Hoe leg je buitenspel uit in het vrouwenvoetbal? Met bierviltjes en glazen of kan het ook met koffiekopjes en schoteltjes?

Wie zijn de beste vrouwenvoetballers en kunnen die ook in het mannenvoetbal mee?

Wie zijn de landen die goed zijn in vrouwenvoetbal?
-Gelden dezelfde regels als bij het mannenvoetbal? Ja.
-Hoe leg je buitenspel uit in het vrouwenvoetbal? Met bierviltjes en glazen of kan het ook met koffiekopjes en schoteltjes? https://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)
-Wie zijn de beste vrouwenvoetballers en kunnen die ook in het mannenvoetbal mee? Hegerberg (doet niet mee ivm een conflict met de bond) , Martens, Hope Solo, Marta Vieira da Silva, Alex Morgan etc etc. Nee, die kunnen niet in het mannenvoetbal mee. Niet op professioneel niveau in ieder geval.
-Wie zijn de landen die goed zijn in vrouwenvoetbal? Amerika, Japan, Duitsland, Engeland, Australië, Canada.
pi_187402610
Op Dumpert staat deze reactie bij de eigen goal van Frankrijk gisteren:

"Ik heb me er toch eens toe gezet om een paar wedstrijden van vrouwen-WK te bekijken. Waar ik mij aan erger is die ongelofelijke dosis positiviteit en gelijkheid waar de NOS dit WK mee brengt. In de app wordt continu gesproken over "WK" en niet "WK voor vrouwen". Want mannenvoetbal mag bij de NOS natuurlijk niet langer de standaard zijn. Iedereen is gelijk. Daarnaast hebben alle presentatoren en commentatoren duidelijk een briefing gehad voor dit WK met als boodschap: "Wees positief en breng zo weinig mogelijk kritiek!1!" Let er maar eens op. De meest lompe dingen gebeuren op het veld en de commentators doen net of hun neus bloedt. Alleen maar van die loze opmerkingen. "De bal bereikt Jones niet." Nee, inderdaad. Omdat die lompe kut van een medespeelster erin slaagt hem over de zijlijn te schieten. "Veel energie in de actie, maar ze loopt zich tot vast." Wtf? Het was een volstrekt gestoorde, doldwaze loopactie. "De keepster van Thailand zit dicht in de buurt, maar komt er toch niet aan." Hé? Die keepster is nog niet eens groot genoeg om alleen in de Python te gaan. Die konden ze nog beter vervangen door een Golden Retriever! Mijn punt is: je hoeft het vrouwen-WK niet onder te dompelen in kritiek. Maar ga er alsjeblieft wel op een normale manier mee om. Benoem wat slecht is, net zoals je dit bij de mannen doet. Wat nu gebeurt is juist fout. Onbewust behandelt de NOS vrouwenvoetbal als een soort G-voetbal, terwijl men het juist gelijkwaardig aan mannenvoetbal wil laten zijn."

Ben een vrouw, kan niet tegen mannen die vrouwvoetbal op voorhand afzeiken, maar ophemelen is weer het uiterste.

OT: hier ook een successupporter wanneer ze de volgende ronde bereiken *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')