abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 juni 2019 @ 14:42:28 #201
39237 crew  H_T
2733
pi_187369979
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 09:01 schreef Cee het volgende:
Achtbanen. _O_ De Hulk in Orlando. _O_

grazz komt sjoelen _O_ O+
Die ben ik nog niet in geweest

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 09:23 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dat ik ook in een bijzondere achtbaan had gezeten, dus ik even zoeken: It is world's fourth steepest wooden roller coaster. It is also the world's ninth fastest, fourth tallest, and third longest wooden roller coaster

Allemaal net niet dus :')
Maar wel in meerdere categorien in de top 10 :) Genoeg die dat niet redden ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 09:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het enige wat ik eng vind aan de Vliegende Hollander is als je net naar buiten komt en dan naar beneden gaat onder dat afdakje door. Ik ben dan altijd bang dat ik met mijn hoofd blijf haken :@
Zulke geintjes heten headchoppers :P Je kan er zonder problemen door, maar dat wist je zelf ook al

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 09:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja elke keer twijfel ik vantevoren weer, maar dan zie ik hoe bizar hard dat ding gaat en dan denk ik laat maar. :{w
Joris en de Python gaan even snel :) Waarbij Joris ook meer schudt en rammelt dan de andere twee. Als je over de kop durft zou je het dus kunnen proberen O-)
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 10:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Vreselijk, dat hoogste punt steeds en dan weer terug. Huuuuu. :D

Heb even gemist hoe laat je gaat, zijn jullie al onderweg nu? En veel plezier!
Meer naar het midden gaan zitten, dan is je hoogste punt minder hoog ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 10:31 schreef MaLo het volgende:

[..]

Die durf ik ook niet, is me te hoog :')

Ik ben in Moviepark vorig jaar ook in een doodenge achtbaan geweest, volgens man en kind was het een eitje dus ik kon rustig mee. NOOOOIT MEER. :(
https://www.movieparkgerm(...)operation-enterprise
Enterprise *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit in de trein naar Parijs nu *O*
Veel plezier! *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:22 schreef Strani het volgende:

[..]

'Hoi MaLo,

De cipier was vanochtend een stuk aardiger tegen me en de gevangenis stinkt vandaag veel minder naar vis. Ik mocht zelfs een half uurtje naar de luchtplaats, maar vanwege de hitte ging ik na vier minuten toch maar weer naar binnen. De cipier leek weinig begrip te hebben voor mijn vraag of de gevangenis zou willen overwegen schaduwplekjes te creren.

Ik schrijf je deze brief met gemengde gevoelens. Natuurlijk droom ik er van om weer vrij te zijn en vooraan te staan bij elk concert van Anouk, maar dan denk ik weer aan haar Nederlandstalige teksten en herinner ik me waarom ik dit doe. Anouk domineert de Nederlandse taal en weet zelfs op sublieme wijze de twee talen te combineren, zoals in dit voorbeeld:

"Baby hou me vast
Het is al veels te lang geleden
Want je hoort bij mij
Je zou het haast vergeten
Ja ik mis je
Ja, I do"

Als dit je niet raakt, heb je dan uberhaupt wel gevoel? Zoals ze begint in het Engels, dan zonder enige aarzeling overgaat in het Nederlands en dan, als je het eigenlijk niet meer verwacht, je ziel in duizend stukjes trekt door op het laatste moment een nieuwe taalbarriere te doorbreken en daarmee alle muziekregels als gestampte muisjes in een orkaan richting het Land der Vergetelheid commandeert.

De tekst van Blof is mooi, maar mist toch die factor waarmee je iets van 'mooi' naar 'goddelijk' tilt. Wellicht had Anouk, als haar hulp op tijd ingeschakeld was, het verschil kunnen maken.

Ik zie uit naar je volgende brief. Jouw schrijven doorbreekt mijn onmenselijke eenzaamheid, al is het maar voor een paar minuten.

Liefs,
Strani

p.s. Dank je wel voor de boterham met pindakaas. Ik heb hem gedeeld met mijn celgenoot. Hij vond het niet lekker, maar hij heeft ook een hekel aan Anouk dus staat als het om meningen gaat wat mij betreft buitenspel.'
_O_ Sowieso de briefwisseling :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 14:43:12 #202
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187369991
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Joris en de Python gaan even snel Waarbij Joris ook meer schudt en rammelt dan de andere twee. Als je over de kop durft zou je het dus kunnen proberen
Nee durf dus niet in de Python :@
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 juni 2019 @ 14:45:00 #203
39237 crew  H_T
2733
pi_187370025
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee durf dus niet in de Python :@
Prima toch? Je hoeft ook niet :*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 14:46:21 #204
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187370050
Mijn favoriete achtbaan in Nederland was de Condor van Walibi (of hoe dat tegenwoordig ook heet). Lijkt enger maar is eigenlijk veel prettiger dan zo'n traditionele achtbaan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_187370101
Walgelijk nummer nu van Jan Smit in de reclame
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 juni 2019 @ 14:53:26 #206
39237 crew  H_T
2733
pi_187370176
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:46 schreef Strani het volgende:
Mijn favoriete achtbaan in Nederland was de Condor van Walibi (of hoe dat tegenwoordig ook heet). Lijkt enger maar is eigenlijk veel prettiger dan zo'n traditionele achtbaan.
Dat is een behoorlijke rammelbak geworden inmiddels :X Met nieuwe treintjes hebben ze er nog wel wat aan gedaan, maar comfortabel is anders
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 14:54:04 #207
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187370193
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat is een behoorlijke rammelbak geworden inmiddels :X Met nieuwe treintjes hebben ze er nog wel wat aan gedaan, maar comfortabel is anders
Oh da's jammer. Ik was er denk ik in 1997, toen was hij nog maar een paar jaar oud.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:12:29 #208
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187370569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar wel in meerdere categorien in de top 10 Genoeg die dat niet redden

Hij was ook wel vet :D


Deze was het.

Ik vond Everland sowieso een aanrader (hoewel, met al die koutisten en achtbaanhaters in dit topic je deze aanrader misschien niet te serieus moet nemen :P )


Ze hebben er namelijk ook een Holland Village, met allemaal tulpen en huisjes :D . Precies de reden waarom je 14u in een vliegtuig naar Korea zit :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_187370608
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Hij was ook wel vet :D


Deze was het.

Ik vond Everland sowieso een aanrader (hoewel, met al die koutisten en achtbaanhaters in dit topic je deze aanrader misschien niet te serieus moet nemen :P )

[ afbeelding ]
Ze hebben er namelijk ook een Holland Village, met allemaal tulpen en huisjes :D . Precies de reden waarom je 14u in een vliegtuig naar Korea zit :7
Dat ziet er leuk uit die Holland Village O+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 juni 2019 @ 15:18:00 #210
39237 crew  H_T
2733
pi_187370644
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Hij was ook wel vet :D


Deze was het.

Ik vond Everland sowieso een aanrader (hoewel, met al die koutisten en achtbaanhaters in dit topic je deze aanrader misschien niet te serieus moet nemen :P )

[ afbeelding ]
Ze hebben er namelijk ook een Holland Village, met allemaal tulpen en huisjes :D . Precies de reden waarom je 14u in een vliegtuig naar Korea zit :7
Tof ^O^ Hoe is Zuid-Korea als land?

Ik vind het altijd wel grappig om te zien wat 'het buitenland' over Nederland denkt. Producten die aangeprezen worden als old Dutch waarbij je denkt 'geen idee waar dat over gaat' en zo :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:20:38 #211
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187370690
Mijn eerste (en laatste) keer in de Hulk in Orlando.

Ik ben geen fan van achtbanen die over de kop gaan. Maar, zo dacht ik, ik zie maar 1 knalgroene looping, dus ik strijk met m'n hand over m'n hart en ga met m'n lieftallige wederhelft gezellig in de Hulk. Bleek dat Dave niet goed had opgelet, en niet een verband had gelegd met de (tevens) knalgroene achtbaan aan de overzijde van het looppad, die 12453212 keer over de kop en in schroevendraaiers en allerlei andere draaiende ellende ging.
Na de looping ging de achtbaan onder het looppad door ( :'( ), en kwam Dave zo groen als de Hulk uit de Hulk.

Einde.
:o)
  † In Memoriam † dinsdag 11 juni 2019 @ 15:22:52 #212
368283 ato
pi_187370731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 13:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ach ja, als je het maar gezellig hebt toch? *O* Ik heb niet eens exen :')
Gelijk door voor het goede, hopelijk straks een leuke vent voor altijd O+
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:24:24 #213
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187370754
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 13:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb niet eens exen :')
Ik ook niet.
:o)
  † In Memoriam † dinsdag 11 juni 2019 @ 15:25:30 #214
368283 ato
pi_187370771
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 13:53 schreef Meke het volgende:
Haha @:ato ik was laatst posts van een jaar geleden aan het doorlezen in SC, toen ging je ex on the beach kijken, iedereen helemaal in de war omdat ze dachten dat je ex op tv was.. Little did you know then :D Zo grappig dat er nu wel n was :P
Ja hopelijk blijft het bij die ene ex op tv _O-
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:26:11 #215
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187370780
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat ziet er leuk uit die Holland Village O+
Ja, dat was ook leuk :D Vooral heel grappig en onverwacht :P Er zit in een winkelcentrum in Seoul ook een winkeltje met allemaal Oud-Hollandsche snacks als Bossche bollen en stroopwafels, dat vond ik ook leuk :D

quote:
0s.gif Op
dinsdag 11 juni 2019 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:


[..]

Tof ^O^ Hoe is Zuid-Korea als land?

Ik vind het altijd wel grappig om te zien wat 'het buitenland' over Nederland denkt. Producten die aangeprezen worden als old Dutch waarbij je denkt 'geen idee waar dat over gaat' en zo :P
Nou, dat vond ik daar dus best accuraat. Natuurlijk wonen we niet in dat soort huisjes, maar voor een land duizenden kilometers weg, viel het me reuze mee dat er geen meisjes in dirndls enzo rondliepen :D

Ik heb niet hl veel gezien van Korea, ondanks dat ik er vier weken ben geweest :D Dat klinkt best gek, maar ik doe heel tof vrijwilligerswerk. Ik was dus samen met vier Nederlandse kinderen van 11 een maand in Korea, samen met soortgelijke delegaties uit elf andere landen (in dit geval Korea zelf, China, Denemarken, Noorwegen, Verenigde Staten, Frankrijk, Brazili, Mexico, Zweden, Groot - Brittanni en Japan). Dus we hebben vooral het conferentiecentrum gezien :7 Ik vond Korea nogal een hierarchische cultuur (er was een staf die het daar organiseerde, en zij moesten iedere keer lles met elkaar, maar vooral met de 'grote leider' overleggen. In Nederland organiseren we ook zulke kampen en daar mag je het gewoon zelf beslissen :P ). En ze konden niet zo goed met eetwensen uit andere culturen omgaan, daarin vond ik ze niet heel gastvrij.

Maar alles is z goed geregeld daar :o Het was echt een superchique complex waar we sliepen, alle OV is superbetrouwbaar en goed geregeld en de straten zijn superschoon, maar er zijn geen prullenbakken :? Dat vond ik wel raar _O- Ik kreeg ook wel het idee dat wat ze buitenshuis laten zien en wat ze binnenshuis doen nogal verschillen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_187370796
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:26 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, dat was ook leuk :D Vooral heel grappig en onverwacht :P Er zit in een winkelcentrum in Seoul ook een winkeltje met allemaal Oud-Hollandsche snacks als Bossche bollen en stroopwafels, dat vond ik ook leuk :D
[..]

Nou, dat vond ik daar dus best accuraat. Natuurlijk wonen we niet in dat soort huisjes, maar voor een land duizenden kilometers weg, viel het me reuze mee dat er geen meisjes in dirndls enzo rondliepen :D

Ik heb niet hl veel gezien van Korea, ondanks dat ik er vier weken ben geweest :D Dat klinkt best gek, maar ik doe heel tof vrijwilligerswerk. Ik was dus samen met vier Nederlandse kinderen van 11 een maand in Korea, samen met soortgelijke delegaties uit elf andere landen (in dit geval Korea zelf, China, Denemarken, Noorwegen, Verenigde Staten, Frankrijk, Brazili, Mexico, Zweden, Groot - Brittanni en Japan). Dus we hebben vooral het conferentiecentrum gezien :7 Ik vond Korea nogal een hierarchische cultuur (er was een staf die het daar organiseerde, en zij moesten iedere keer lles met elkaar, maar vooral met de 'grote leider' overleggen. In Nederland organiseren we ook zulke kampen en daar mag je het gewoon zelf beslissen :P ). En ze konden niet zo goed met eetwensen uit andere culturen omgaan, daarin vond ik ze niet heel gastvrij.

Maar alles is z goed geregeld daar :o Het was echt een superchique complex waar we sliepen, alle OV is superbetrouwbaar en goed geregeld en de straten zijn superschoon, maar er zijn geen prullenbakken :? Dat vond ik wel raar _O- Ik kreeg ook wel het idee dat wat ze buitenshuis laten zien en wat ze binnenshuis doen nogal verschillen :P
Grappig......ben je zo ver van huis en kom je dat tegen :D
  † In Memoriam † dinsdag 11 juni 2019 @ 15:27:26 #217
368283 ato
pi_187370799
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

^O^ Altijd leuk om een gezicht erbij te zien.

Ik ben naar sommigen hier echt benieuwd, maar dan zegt men van 'kom dan naar een meet :( ' ;(
Ja Guanabana kom een keer, ik ben ook van plan om weer langs te komen.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:28:28 #218
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187370813
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:20 schreef Dave het volgende:
Mijn eerste (en laatste) keer in de Hulk in Orlando.

Ik ben geen fan van achtbanen die over de kop gaan. Maar, zo dacht ik, ik zie maar 1 knalgroene looping, dus ik strijk met m'n hand over m'n hart en ga met m'n lieftallige wederhelft gezellig in de Hulk. Bleek dat Dave niet goed had opgelet, en niet een verband had gelegd met de (tevens) knalgroene achtbaan aan de overzijde van het looppad, die 12453212 keer over de kop en in schroevendraaiers en allerlei andere draaiende ellende ging.
Na de looping ging de achtbaan onder het looppad door ( :'( ), en kwam Dave zo groen als de Hulk uit de Hulk.

Einde.
Hij doet z'n naam wel eer aan. Mogen we al lachen uit leedvermaak of is dat nog too soon? :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:28:40 #219
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187370816
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:25 schreef ato het volgende:

[..]

Ja hopelijk blijft het bij die ene ex op tv _O-
Haha, ja :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  † In Memoriam † dinsdag 11 juni 2019 @ 15:29:07 #220
368283 ato
pi_187370831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 14:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sommige mensen plaatsen uiteraard liever geen foto online :) Dus foto via pm of meeten is dan inderdaad wel waar de opties ophouden.

En wij willen je gewoon graag op een meet hebben :D Maar je moet uiteraard gewoon doen wat je zelf wil
Ik heb ook eens wat foto's geplaatst in 2013 bij EIC, in de ESF topic.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 11 juni 2019 @ 15:33:28 #221
368283 ato
pi_187370926
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:24 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Netjes :P
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 11 juni 2019 @ 15:34:32 #222
368283 ato
pi_187370948
Leuk Strani ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:36:38 #223
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187370995
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:34 schreef ato het volgende:
Leuk Strani ^O^
Dank je :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  † In Memoriam † dinsdag 11 juni 2019 @ 15:37:46 #224
368283 ato
pi_187371022
E
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:26 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, dat was ook leuk :D Vooral heel grappig en onverwacht :P Er zit in een winkelcentrum in Seoul ook een winkeltje met allemaal Oud-Hollandsche snacks als Bossche bollen en stroopwafels, dat vond ik ook leuk :D
[..]

Nou, dat vond ik daar dus best accuraat. Natuurlijk wonen we niet in dat soort huisjes, maar voor een land duizenden kilometers weg, viel het me reuze mee dat er geen meisjes in dirndls enzo rondliepen :D

Ik heb niet hl veel gezien van Korea, ondanks dat ik er vier weken ben geweest :D Dat klinkt best gek, maar ik doe heel tof vrijwilligerswerk. Ik was dus samen met vier Nederlandse kinderen van 11 een maand in Korea, samen met soortgelijke delegaties uit elf andere landen (in dit geval Korea zelf, China, Denemarken, Noorwegen, Verenigde Staten, Frankrijk, Brazili, Mexico, Zweden, Groot - Brittanni en Japan). Dus we hebben vooral het conferentiecentrum gezien :7 Ik vond Korea nogal een hierarchische cultuur (er was een staf die het daar organiseerde, en zij moesten iedere keer lles met elkaar, maar vooral met de 'grote leider' overleggen. In Nederland organiseren we ook zulke kampen en daar mag je het gewoon zelf beslissen :P ). En ze konden niet zo goed met eetwensen uit andere culturen omgaan, daarin vond ik ze niet heel gastvrij.

Maar alles is z goed geregeld daar :o Het was echt een superchique complex waar we sliepen, alle OV is superbetrouwbaar en goed geregeld en de straten zijn superschoon, maar er zijn geen prullenbakken :? Dat vond ik wel raar _O- Ik kreeg ook wel het idee dat wat ze buitenshuis laten zien en wat ze binnenshuis doen nogal verschillen :P
Leuk
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 11 juni 2019 @ 15:52:19 #225
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187371322
Niet de beste helft ooit van Nederland maar wel progressie. Als ze zo doorzetten na de rust moet het toch goedkomen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')